autem už jezdím drahno let a když jsem viděl kamaráda jak se vrátil z předváděčky jeho nového Ducati (zářil jako po prvním sexu ) tak jsem si řekl, že to prostě musím zažít.
Bohužel jsem zatím kdysi dávno seděl jednou na pinckovi, tak doufám že mi pomůže autoškola.
Při výběru motorky jsem chtěl následující:
- kvalita
- žaponec
- něco, co bych sice zvládnul, ale zároveň po roce, po dvou nějak výrazně nekoukal po něčem silnějším
- moje trpasličí postava (168, 55 kg) - takže hoooodně jsem koukal po výšce sedla.
- minimálně polokapotáž
- nechci to na sport, ale spíš na pohodové víkendové a dovolenkové vyjížďky, do budoucna snad ve 2
Nějak mi z toho vypadla Honda CBF600SA - četl jsem na ni dobré recenze, že prý je vhodná i pro začátečníky, potěšilo mě zvláště ABS. Autem jezdím defenzivně, přemýšlím a snažím se předvídat co kdo asi udělá, předcházet krizovým situacím i za cenu vlastního brždění, což je si myslím v kombinaci s respektem a uvědoměním si svých nízkých zkušeností dobrý základ pro přežití...
Je to dobrá volba?
Kdo ji máte - jaké s ní jsou zkušenosti, jaké jsou servisní náklady (co se jak často mění atd). Díky moc za rady.
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 600 SA pro začátečníka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 600 SA pro začátečníka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 600 SA pro začátečníka
Ale nevím, jestli těch 202 kg je spíš na škodu (tahat se s tím, naklápět atd) a nebo výhoda (stabilita) - nebo se pletu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 600 SA pro začátečníka
Hele, s tou hmotnosti krapet lakujes
CBF hmotnost (sucha / pohotovostni)
202 / 220
FZ6-S
186 / 207
takze rozdil 30 kil bych to rozhodne nevidel
Mno a jinak lakujes i s vykonem, Hans psal odkaz na fazera rv07, kterej je proti nasim mazlikum vazne uskrcenej na 57,0 kW (78 k) coz je stejne jak to CBFko. Jinak je uplne stejnej, a ~98k jako nasi mazlimaci ma pro tenhle rok lehce inovovanej typ S2.
Mam silny podezreni ze tohohle "staryho" ale seskrcenyho fazera yamaha nechala ve vyrobe prave jako konkurenci CBFka, vzdyt ho taky prodavaj za 175kkc. (coz je uplne nahodou cena CBFka :))
Mne prijde ze CBF nikde nicim jinak neoslnilo... prose takova normalni motorka na bezny jezdeni. Proto mi aji prijde celkem skoda za ni davat "tolik" penez (muj osobni nazor). Skoda ze trvas na tom ABS... jinak bych ti z cenovych duvodu doporucoval treba starsiho bandita s polokapotou (2001-)... da se sehnat za slusny penize.... ABS myslim meli az novejsi modely.
Pokud tedy zuzime okruh na fazer nebo CBF tak rozhodne fazer... jizdnima vlastnostma o hodne lepsi, motor je teda hodne do sportovna ale je to o zvyku :)
Rozhodne z fazera nebudes chtit tak brzo utect k silnejsi motorce jek by tomu bylo u CBF.