1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2válec versus 4válec
je to o tom, prostě 4R choppera si fak nedokážu představit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 2válec versus 4válec
medved_bedrich píše: Krajinkář>nemyslím si že ducati je jediná co dále vyvýjí 2V motory. Podívej se na nový 96inch motor od HD, Guzzi 2V s osmi ventilama atd. Ten vývoj jde dál, i když jsou dvouvály míň vidět. A to nemluvím o BMW které s pěknýho protilehlýho bucharu pomoci vyvyžovacích hřídelí udělala míchačku na beton...
je to o tom, prostě 4R choppera si fak nedokážu představit
No, ale kdyz se tady bavime ( aspon ja jsem se bavil ) o trosku konkurecne schopnych 2valcich, tak jsem mel namysli sportovni ze .
TL-R - brutalni motor a tah, ne uz tak tvrdy podvozek, vaha cca 230kg - stara koncepce
SV 1000 - vychazi z TL ( dle me z S-ka ), je to jen polosport ( dle me jen cestak, tak jak TL-S )....motor je uhlazeny, bez podvozku atd.
VTR-SP2 - posledni masina co by na to mela, ale to bychom do ni museli vrazit 1-2mega, aby byla v uprave HRC ( potom dalsi - cestak VTR-F )
RSV 1000 - do r.v. 03, taky uz stara koncepce a vubec vsechno....motor neni 90°, trosku jiny char.
To jsou sportovni biky, kterym uz odzvonilo. BOHUZEL ALE JE TO TAK....jediny kdo pokracuje ve vyvoji je aprilia a to s RSV...r.v. 05-07 jde !!! Potom jen Ducati a 999r a 1098s.
To co rikas je sice svym zpusobem pravda, ale ja to myslel jinak a to ve sportech a ve schopnosti konkurovat. Moto Guzzi...nema takvy vykon ( ani ta jejich ostra verze co byla na vystave ) HD ( buel ) a BMW no coment....
Choper musi byt 2val jak rikas, taky jsem toho nazoru. Ale nove technologie a vyvoj, kde se cpou prachy...tam uz to kazdy ( krom Duc. a Apr. ) vzdal.
www.ppracing.cz