Téma: Pozor na kreteny

29.3.2009 v 18:57

2.4.2009 v 20:50 | Nahoru | #211

rraol>Strávim víkend s prckem v zologický. Tam snad kreténi nebudou

to je dobrej nápad

2.4.2009 v 21:10 | Nahoru | #212

mil.42>jasne tam je videt dej prednost v jizde potreboval by pres hubu blbec.jedine ho doject a vysvetlit mu to pesti

No tak tím si opravdu pomůžeš. Akorát si koleduješ o průser za napadení. Na to přímo čekají!

2.4.2009 v 22:23 | Nahoru | #213
Takovejch kretenu jsem vloni od cervna do zari potkal 5. Hned druhej den, co jsem mel novou motorku, jsem ji kvuli jednomu takovyhlemu borcovi polozil. Na to se neda nic jinyho rict nez - davajte FURT BACHA - kazdou vterinu...

3.4.2009 v 06:45 | Nahoru | #214
už je to aj na tn.cz

3.4.2009 v 08:44 | Nahoru | #215
Slam> Co?

3.4.2009 v 10:09 | Nahoru | #216
Je tam tohle video a píšou k tomu, že se nemá při každé nehodě házet hnůj na motorkáře a jako důkaz tohle video .

3.4.2009 v 10:41 | Nahoru | #217
Mates Picco> Já to nemůžu najít. Jen videa jak motorkáři jezdí 300 z místa... a kolik se jich zabilo
Hoď odkaz, asi to neumim přehrabat. Díky

3.4.2009 v 10:48 | Nahoru | #218
Je to v sekci ,, Vaše nejnovější videa ".

3.4.2009 v 10:54 | Nahoru | #219
No a když už jsme u tý novy - nějak nemůžu zkousnout, jak vykreslují obraz motorkáře lidem. Neustále ve všech článcích střídají dva výrazy: "MOTORKÁŘI" a "MILOVNÍCI SILNÝCH STROJŮ". Tyhle dva výrazy furt střídají jako synonyma, a lidem už se to v hlavě tak spojuje, že jak slyší slovo "motorka", hned jim naskočí spojení "silná". A nějak už se neví, že je spousta motorkářů, jejichž stroj prostě silný není.
Kdyby se to ale takhle lidem necpalo, ale nechalo by se povědomí, že motorkáří jezdí na fichtlech, stopětaklackách, chopperech, cesťákách, a mimojiné i na silných supersportech, vnímali by nás lidi jako různorodou směs, a společnost by neměla sklony generalizovat a házat do jednoho pytle. Ale protože JSME v jednom pytli, tak pak jedno hovádko hodí stín na celou populaci.

Ale... furt se jen rozčilovat nad TV nova... peču na to.

3.4.2009 v 11:00 | Nahoru | #220

Mates Picco>Je to v sekci ,, Vaše nejnovější videa ".

Jo už to mám. To je dobrý Tak nějak jsem očakával že tam bude ustřihnutý to slovo KRETEN, ale nechali to tam celý

3.4.2009 v 12:49 | Nahoru | #221
rraol, chápu tvé rozhořčení, ale pokud to vezmu ze svého pohledu, tak během jedné vyjížďky potkám třeba 20 motorek, které jedou úplně na pohodu, vzájemně se pozdravíme a v klidu jedem dál. Pak potkám jedno jediný hovado, které jede jako prase a když se vrátím domů a večer si vzpomenu na tu projížďku, tak se mi vybyví jen to jedno hovado, ale těch 20 ostatních motorek splynou v zapomění. Takhle nějak si myslím, že to berou i autaři apod. Toho kdo jede normálně si ani nevšimnou, ale mají v hlavě jen ty hovada. Pak je někde havárka, kde auto nedalo motorce přednost, ale ostatní hned vědí, že to bylo určitě nějaké to prase, co je minulý týden minulo o milimetry. To je můj subjektivní názor.

3.4.2009 v 13:42 | Nahoru | #222
To jo .. V paměti vždy zůstává to výraznější.

Ale když si přečteš "motorkářů v tom a tom roce zemřelo tolik a tolik, a v roce 2007 dokonce tolik a tolik "VYZNAVAČŮ SILNÝCH STROJŮ"...

To je věta, která z mozků obyvatelstva vymazává fakt, že se na silnici pohybují taky motorkáři se "slabými stroji", nebo s "průměrnými pohodovými stroji" atd.. Já třeba nejsem vyznavač silných strojů, ale motorkář, kterej miluje jednu stopu až k zbláznění - to teda jsem.

Vy co máte ty silné stroje se s tím nesetkáváte. Ale já občas když se někde zmíním že rád jezdím na motorce, tak od lidí slyším "To je teda kokotina, na co stroj co lítá jak letadlo a trhá asfalt, motorka je příliš rychlej prostředek než aby si ho koupil inteligent... jseš otec rodiny a takhle hazrduješ, a bla bla že kdo si koupí motorku tak určitě jen s úmyslem porušovat předpisy, protože to ani pomalu jezdit neumí tak se nevytáčej..."

A když odpovim že tak to neni, že mám jáwku cicapade, tak se zeptaj co to je?? A stejně sem pro ně někdo, jako kdybych si koupil pro ježdění do TESCA na nákupy formuli - prostě MOTORKÁŘ a MILOVNÍK SILNÝCH STROJŮ není úplně jedno a to samé.

Hele mě to tak dráždí že jim to asi napíšu, nebudu tu teorii rozvádět zde

3.4.2009 v 13:51 | Nahoru | #223
Mates Picco> Nenadávej nám chlape ,za to nemůžem ,že to tak jede,tam občas tu pětku a šestku dát musíme

3.4.2009 v 13:59 | Nahoru | #224

Taky dva kreténi,ale trochu jim závidím.......já vím už to tady bylo 100x

3.4.2009 v 22:00 | Nahoru | #225
DucatiSSJirka: Já nikomu nezazlívám rychlou jízdu, ani já nejezdím mimo obec podle předpisů, ale je velký rozdíl mezi jezdit rychle a jezdit jako prase.Dám pouze jeden příklad. Nemá smysl psát o předjíždění před horizontem, rychlý myškování v hustým provozu atd. Dlouhá rovinka, provoz minimální, já jedu co to jde a dojedu auto. Osobně zpomalím na cca. 100-120, bliknu mu dálkovýma a předjíždím. Pokud se ke mně přiblíží motorka rychlostí 200, tak ani nevím, že za mnou najednou něco je a v té rychlosti kolem mně prolítne, tak je to prase. Nemůže tušit, jestli tam nejede třeba cyklista, kterého chci předjet, nebo cokoliv jiného, ale takhle to asi fakt některým lidem nejde vysvětlit.

4.4.2009 v 08:39 | Nahoru | #226
Rad se za takovyma plechovkarema otocim a dam mu do rypaku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor na kreteny

4.4.2009 v 10:19 | Nahoru | #227

4.4.2009 v 10:53 | Nahoru | #228
známe, je to crazy greek bikers u toho dvakrát týdně přes zimu honím Jinak k tomu kretenovi na zacatku, tak to bych ho dojel a od plic mu neco silneho rekl, a podle toho jak by se kal tak bych reagoval dal,

Naposledy editováno 04.04.2009 10:54:46

4.4.2009 v 16:59 | Nahoru | #229
maš davat bacha a když vydiš že přijiždi takovy mlady debil jdu na brzdy
ještě todle pokud jedeš po hlavni neznamena že maš přednost pokud chceš byt na živu

5.4.2009 v 11:11 | Nahoru | #230
ja bych se kvuli nemu otocil dojel a vytah ho skrz okynko z auta ven a rozsekal bych mu tak ksicht ze by si to priste rozmyslel!

5.4.2009 v 11:11 | Nahoru | #231

_martin_>burgerking>zas na druhou stranu, není tam stopka, jen trojúhelník. To tuším znamená, že musí dát přednost, čili neomezit a neohrozit toho co jede po hlavní.
A mě se nezdá že by na tý mašině něják extra brzdil. Spíš mi příde, že projel docela neohroženě

Věř mi že sem brzdil docela dost

...na to pozor!!! U přednosti v jízdě platí ,že nesmíš nesmíš donutit či přimět vozidlo na hlavní silnici k NÁHLÉMUTučný text brzdění nebo změně směru jízdy. Na to jsou ty placatý čepice jak psi!!! Což v praxi znamená, že kdyby se opravdu něco stalo a nedobrzdil jsi to - přijedou chytrolíni změřej ti brzdnou dráhu a už po tobě jdou!!! A debílek zavolantem se chcechtá. V poho,že seš celej a moto taky a příště dojet a aspoň na místě zprcat debila ... hodně dojetých km

6.4.2009 v 17:13 | Nahoru | #232

2Petr>lacik> ano, to je spravnej pristup, dotycnej se urcite po nakladacce zamysli, omluvi se a do budoucna bude ohleduplnej a hodnej na vsechny motorky...

Přesně tak. Zrovna kvůli takovým nás většina háže do jednoho pytle a ti jednodušší na just budou dělat naschvály. Násilí rozněcuje zas jen násilí a je nálepkou primitivů, kteří nestačí svou, zřejmě chabou slovní zásobou vyjádřit, co si myslí. Ono je pro ně totiž moooc těžké, někoho s chladnou hlavou upozornit, čeho se vlastně řidič auta dopustil a co se mohlo stát.
Já osobně nerozděluju řidiče aut, motorek a náklaďáků. Holt když je blbá hlava, trpí celé tělo. A bohužel díky nim i ostatní slušní účastníci silničního provozu.

2 reakcí na tento příspěvek Pozor na kreteny

6.4.2009 v 18:03 | Nahoru | #233

6.4.2009 v 18:06 | Nahoru | #234

Lubos92>Z toho videa jsem nepoznal, že ten na motorce jede po hlavní, takže pokud tam platí přednost zprava, tak bych radši na místě toho, kdo to dal na internet, video radši smazal ...

Při zpomaleném záběru uvidíš, že řidič vpravo od auta začku obráceného trojúhelníku. A ten znamená co...?

6.4.2009 v 18:07 | Nahoru | #235
Pardon, nějak mi vynechala písmenka. Řidič má vpravo od auta značku.

7.4.2009 v 10:58 | Nahoru | #236

Už jseš asi třetí nebo čtvrtej, kdo na tohle přišel, a tímpádem je to taky počtvrtý, co někdo odpovídá že značka "Dej přednost v jízdě" je z videa patrná zazadu, a to vpravo od toho auta než vjelo do křižovatky.

Ale je pravda že nikde není vidět značka "Hlavní". Možná video začíná pozdě, že značku už minul. Ale nic není ani v ulici do které motorka pokračuje, a nic jsem neviděl ani v ulici do které pokračuje auto.

Čistě teoreticky se dá spekulovat o tvaru křižovatky. Kdyby zcela náhodou byla hlavní z pohledu motorky "dopředu" a "vlevo", přijížděli by řidič auta i řidič motorky ke křižovatce oba po vedlejší silnici. Pak by museli nechat projet vozidla po ohnuté hlavní (nemuseli, nic tam nejelo) a dál pokračovat podle předmosti zprava - A TADY BY BYLA ŠANCE ŘÍCT ŽE TO BYLA CHYBA MOTORKÁŘE.

Ale takováhle vesnická křižovatka, kde stojí všehovšudy jedna značka a ostatní někdo odnesl do sběru a obec bude 15 let šetřit na nové značení.... tam radši jet a počítat se vším, a radši dvakrát někoho pustit než jednou "bojovat o přednost".

9.4.2009 v 08:02 | Nahoru | #237
Já už dávno vám ,že na motorce a poslední dobou ani v autě nemám nikdy přednost na hlavní a na semaforech to už poslední dobou neplatí taky ...

10.4.2009 v 11:51 | Nahoru | #238
to já si dnes jedu pijánko tak 70 km/h ...v klídečku a z leva mě tam z vedlejší bez debaty najede kamion kdybych neměl ještě pruh vedle , tak je po mě. vůbec o mě nevěděl, neviděl mě. když se srovnal do !! mýho pruhu !!, tak si mě všiml, já na něj mávl že je kunda atd. , on se mi asi stokrát omluvil. to ho ale neomlouvá. mohl mě zabít píča. pro mě je základ předvídat..

11.4.2009 v 19:08 | Nahoru | #239
Asi bych ho dojel a rozbyl mu poradne rypak

11.4.2009 v 19:15 | Nahoru | #240
To ja jel s projizdky bylo poprseni a chtel jsem odbocit z hlavni do leva nacpal jsem se do prostred a cekal nez prejedou protijedopuci auta.A v zrcatku jsem vydel jak auto se na mne zezadu porad riti.Nevedel jsem jestli se mam rozjet a jet rovne.Tak jsem se tlacil jeste vic do prostred pak ten magor zareagoval ja uz chtel fakt jet rovne aby mne nezmasiroval nebo nehodil do druheho pruhu kterym projizdel zrovna kamion.Bylo to tak tak magor dupl na brzdy v soku a auto bylo jak na lede mel co delat aby ho ukociroval.Jsou to proste pice.Jelikoz sem nemel jeste papiry tak sem se na nej vykaslal.Hruza des co to jezdi za dementy