paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pro majitele Triumphu speed tripe 1050
9.3.2009 v 19:38
Zajímalo by mě, kolik speed triplů 1050 u nás jezdí, takže dejte vědět. Tipuji tak 30 kousků

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

7.3.2012 v 22:07 | Nahoru | #1

Hansell píše: MilanTST> Jo Milane, jsou motorky, na kterých se dá jezdit pomalu, ale Brutale k nim nepatří, takovou jízdu nesnáší, cuká a každý povel na otočení plynem odpovídá neadekvátně! S Brutale to pomalu nejde, s triplem bez problémů. Jinak obecně s tebou souhlasím.
E: Tím nechci říct, že je to motorka na sebevraždu a nezvladatelná, ale prostě musíš mít najeto a v paži, pak je jízda bomba a zábavná, motorka tě odmění stabilitou, zrychlením a vpodstatě dělá okamžitě to na co pomyslíš, ale pokud ji nezvládneš, což si málokdo připustí, nebo uvědomí pozdě, tak je to fatální. S touhle motorkou se tomu jde prostě o trochu víc naproti.


Díky z koment, to mne zajímá. Já myslím, že si dokážu říct pravdu do očí. Zjistil jsem, že jsem naprostý "mrdal" a připosranej. Potenciál K6 co jezdím nevyužiji. Taky se o ní píše jak je zlá, ale když chci jet pomalu, tak jede a bez reptání, no a já se třeba někdy vyjezdím. U Brutalky mám pocit, jakoby se komentáře k ní zvrhly do naprosto zevšeobecňujících klišé. Co si mám představit pod :"je supr, ale smysl dává až se jede ostře, pro ježdění v reálných podmínkách provozu to není, apod. ?" Jo, jestli při se při pomalé jízdě se těžko dávkuje plyn, cuká to a skáču na tom jak na koze, tak to už si představit dovedu a příjemný to asi není Ale jestli jde vše plynule a jedná se jenom o to, že táhne jak bejk (ale pořád kontrolovatelně), tak je to fakt jen o hlavě a ruce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

7.3.2012 v 22:54 | Nahoru | #2
DrIVER.> Má ostré řízení, je prkenně tvrdá, nepohodlná s drsnými reakcemi na plyn. Do provozu opravdu nedává moc smysl, při otočení plynem cukne vpřed, nejde ani tak moc o zátah, ale lehce si blbě přidáš, zkrátka do provozu to není. S narůstající rychlostí začíná vše dávat smysl, motor má brutální sílu, podvozek je tuhý, s náporem větru zjistíš, že se ti sedí celkem pohodlně, motorka poslouchá jak má a nedá ti najevo žádné hranice, až může být zle, tahle motorka nezná limit. V náklonu a v rychlosti bez asistence TC, si špatně přidáš a hasan je na světě, prostě chce to zkušenosti co si člověk může a nemůže dovolit, a zvyknout si na ni. Brzdy jsou na silnici až příliš dobré a ostré, například na mokru lehce přebrzdíš, je to motorka neskutečně rychlá a navzdory tomu, že je to naháč je postavená do rychlosti a podvozkem zcela na okruh. To platí i o 910S, avšak tam je ten motor citelně civilizovanější, ikdyž to papírově zase tolik nevypadá, je tam rozdíl opavdu veliký.

Nová Brutale 1090RR je už zcela jiná, měkčí, bez cukání, s lineárnějším průběhem, s TCčkem a jinou elektronikou, prostě pro uživatele vyspělejší, ale zjevně nikoliv lepší...

Naposledy editováno 07.03.2012 23:03:38
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 Dikobraz 10 20.4.2024 v 20:49 Marty_B
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple blážič 11 7.4.2024 v 13:49 JMan
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple vr46. 4 3.4.2024 v 22:44 Valve
Nesvítí, nestartuje [1, 2] Triumph Speed Triple ST4Marc 47 19.3.2024 v 11:05 Maxipes_Fík


TOPlist