paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Pro majitele Triumphu speed tripe 1050
9.3.2009 v 19:38
Zajímalo by mě, kolik speed triplů 1050 u nás jezdí, takže dejte vědět. Tipuji tak 30 kousků

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

7.3.2012 v 22:54 | Nahoru | #1
DrIVER.> Má ostré řízení, je prkenně tvrdá, nepohodlná s drsnými reakcemi na plyn. Do provozu opravdu nedává moc smysl, při otočení plynem cukne vpřed, nejde ani tak moc o zátah, ale lehce si blbě přidáš, zkrátka do provozu to není. S narůstající rychlostí začíná vše dávat smysl, motor má brutální sílu, podvozek je tuhý, s náporem větru zjistíš, že se ti sedí celkem pohodlně, motorka poslouchá jak má a nedá ti najevo žádné hranice, až může být zle, tahle motorka nezná limit. V náklonu a v rychlosti bez asistence TC, si špatně přidáš a hasan je na světě, prostě chce to zkušenosti co si člověk může a nemůže dovolit, a zvyknout si na ni. Brzdy jsou na silnici až příliš dobré a ostré, například na mokru lehce přebrzdíš, je to motorka neskutečně rychlá a navzdory tomu, že je to naháč je postavená do rychlosti a podvozkem zcela na okruh. To platí i o 910S, avšak tam je ten motor citelně civilizovanější, ikdyž to papírově zase tolik nevypadá, je tam rozdíl opavdu veliký.

Nová Brutale 1090RR je už zcela jiná, měkčí, bez cukání, s lineárnějším průběhem, s TCčkem a jinou elektronikou, prostě pro uživatele vyspělejší, ale zjevně nikoliv lepší...

Naposledy editováno 07.03.2012 23:03:38

(reakce na) Pro majitele Triumphu speed tripe 1050

8.3.2012 v 17:51 | Nahoru | #2

Hansell píše: DrIVER.> Má ostré řízení, je prkenně tvrdá, nepohodlná s drsnými reakcemi na plyn. Do provozu opravdu nedává moc smysl, při otočení plynem cukne vpřed, nejde ani tak moc o zátah, ale lehce si blbě přidáš, zkrátka do provozu to není. S narůstající rychlostí začíná vše dávat smysl, motor má brutální sílu, podvozek je tuhý, s náporem větru zjistíš, že se ti sedí celkem pohodlně, motorka poslouchá jak má a nedá ti najevo žádné hranice, až může být zle, tahle motorka nezná limit. V náklonu a v rychlosti bez asistence TC, si špatně přidáš a hasan je na světě, prostě chce to zkušenosti co si člověk může a nemůže dovolit, a zvyknout si na ni. Brzdy jsou na silnici až příliš dobré a ostré, například na mokru lehce přebrzdíš, je to motorka neskutečně rychlá a navzdory tomu, že je to naháč je postavená do rychlosti a podvozkem zcela na okruh. To platí i o 910S, avšak tam je ten motor citelně civilizovanější, ikdyž to papírově zase tolik nevypadá, je tam rozdíl opavdu veliký.

Nová Brutale 1090RR je už zcela jiná, měkčí, bez cukání, s lineárnějším průběhem, s TCčkem a jinou elektronikou, prostě pro uživatele vyspělejší, ale zjevně nikoliv lepší...


Děkuju. Fakt to asi pro mne nebude . Uvidíme za 3-4 roky jaká bude nabídka 1090tek
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Klíč na utažení řetězu triumph Triumph Speed Triple, Triumph Daytona 955 Dikobraz 10 20.4.2024 v 20:49 Marty_B
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... kokoška. 4 8.4.2024 v 15:18 pepe100
Nenabíjí se baterie Triumph Speed Triple blážič 11 7.4.2024 v 13:49 JMan
Sundání olejové vany Triumph Speed Triple vr46. 4 3.4.2024 v 22:44 Valve
Nesvítí, nestartuje [1, 2] Triumph Speed Triple ST4Marc 47 19.3.2024 v 11:05 Maxipes_Fík


TOPlist