globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Silná série náhodných výbuchů - nevíte o nečem?
 
5.3.2009 v 18:08
Zalíbil se mi můj dvoutakt ČZ 175/487. Začal jsem být nějakej závislej na sérii náhodných výbuchů, prskání, smradu z M2T a vibracích. Jenže výkon je, ehmmm, ehmm. Existuje dneska nějaký "spolehlivý silný" dvoutakt lepší než J 350 nebo M 250? (Kawu Mach III-IV asi už dneska čloběk nesežena).

2 reakcí na tento příspěvek Silná série náhodných výbuchů - nevíte o nečem?

5.3.2009 v 18:58 | Nahoru | #1
mirda> Vsechny 639 meli kotoucovou brzdu, je to krome maleho stitku nad svetlem taky jedina vec cim se lisi od typu 638.
640 se od 639 lisi obecne pouze vzhledem - tvar nadrze, sedla, plastu, nepritomnost kastliku. Technicky jsou starsi 640 stejny jako 639. Plovouci kotouc, na prani oilmaster nebo bezkontakt, plne stredove celo, to jsou vsechno veci ktere u 640 prisli az casem. Stejne tak dvoukomorove vyfuky a od r.97 pouzivani spojky starsi konstrukce 634, pac tu lepsi 638 nebyli porad schopni kvalitne vyrobit.
Hrante svetlo bylo u 640 ke konci nahrazeno kulatym z 638/639,
asi protoze lip sviti. Prakticky rozdil je jen ve vzhledu, ja ty ruzne vychytavky, jako je bezkontakt a oilmaster, mam i na 639.
Jo a neplest si to s typem 639.2 chopper, co se vyrabel pozdeji soubezne s 640. Tam je ledacos jinak, ale ram a motor jsou opet stejny.

(reakce na) Silná série náhodných výbuchů - nevíte o nečem?

5.3.2009 v 19:02 | Nahoru | #2
Deadman> děkuji za vysvětlení ,člověk se musí učit pořád

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Silná série náhodných výbuchů - nevíte o nečem?

5.3.2009 v 19:06 | Nahoru | #3
Deadman> Aha, takže ten bezkontakt a hlavně olimaster byl jenom na přání? To jich asi moc nebude. (I když to není zásadní požadavek, oilmaster by se hodil, míchám pořád u benzínek jak trubec.)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist