teče mi nádrž, bohužel je to prasklé od sváru až asi 1cm i v plechu. Takže zavařit se to bojím. Nevíte co s tím? Zda použít tekutý kov? ale mám strach aby to vydrželo, přeci jen tam jsou vibrace, tak aby to za měsíc neteklo znovu. Máte nějaký nápad?
Díky, derryn
U mě byl navíc ten problém že nádrž byla v pohodě ale pak šla do chromu - také v pohodě a pak jsem ji několikrát odrezoval zevnitř a po tom odrezivění se oběvilo pár míst, asi 4 kde to teklo. - Zaletoval jsem a v pohodě. Nádrž jsem pak vylil epoxidem protože at sem dělal cokoliv tak nádrž i po odrezení na plech do cca 1ho dne chytla lišku...
1 reakcí na tento příspěvek Co s tekoucí nádrží?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co s tekoucí nádrží?
VlaHa píše: Voda je zbytečná,stačí dát do nádrže hadici od kompresoru a múžeš vařit
Stačí jenom hadice nebo musí bejt i připojená ke kompresoru a kompresor zapnutý???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co s tekoucí nádrží?
Na moto z číny vyrobené v roce 2019 kterou jsem koupil už decánko oklepanou ze všech světových stran od prvního majitele, tento problém aktuálně řeším - prasklina byla původně ve sváru u montážního úchytu v patě nádrže, plech jako papír, kolega mi to v práci přetáhl TIGem vylité vodou (čištění jsem předem provedl vylitím zbytku béňa a položením na sluníčku v horkém letním dnu plus profuk vysavačem několik hodin (profuk, tedy tlakem na výstupu vysavače - jinak páč vysavač není Ex-ovej, tedy uzpůsobený do výbušného prostředí, mohl by při sání výparů vytvořit všelicos včetně výbuchu nebo alespoň táboráku), první zkouška po zavaření dopadla dobře, umělecky jsem to postříkal tmelem ve spreji, základovkou a vrchní barvou (tzn že by z toho jeden blil, ale odstín jsem trefil) a posléze jsem zjistil, že to za provozu stále malinko prosakuje a v garáži mám furt malinkou loužičku a obrovskej smrad benálu... teď špekuluju, jestli to mám dát ještě jednou na TIG nebo to zkusit sám tekutým kovem, epoxidovou směsí anebo vzít do ruky švajc (jsem sám úplně náhodou mimo jiné svářeč s úřední zkouškou, ale do toho papírového plechu se mi opravdu moc nechce a myslím, že když už mám tekutý kov, tak si ho trošku pomačkám a plcnu to tam jako nejjednodušší variantu, případně pro větší klid duše bych to ještě přelil epoxidem).
Kdo chce na vlastní bulvy vidět, jak kapalina odvádí teplo, vezme si doma nafukovací balonek od dětí, dá tam trochu vody a zbytek nafuní aby byl balonek nafouklý, potom může zkusit zapalovačem nebo sirkou zespodu balonek nahřát, aby prasknul - a ono to nepude, na rozdíl od balonku nafouknutého bez vody...
Jo a to vyvrtání dírky na konci praskliny před vařením v ploše (bez otevřeného konce) je důležité, to když nespácháte, bude se to zvětšovat díky vibracím a budete muset záplatovat znovu, vyvrtání ďourky eliminuje napětí v matroši a mohlo by se to klidně navrtat i před použitím tekutého kovu si myslím.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... | Krautkopf | 46 | 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK |
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 | panelák | 8 | 14.3.2024 v 19:26 Pabol |
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 | sadimil | 12 | 24.10.2023 v 11:03 kokoška. |
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 | YettiBob | 18 | 7.8.2023 v 10:23 kokoška. |
Kryt řetězu Jawa 350/634, ČZ 350/472 | honzaza | 3 | 2.8.2023 v 12:08 Zdenalbenal |