globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co by to mohlo.....
16.2.2009 v 19:18
Blade, 96', nastartuje,drží volnoběh,ale při vytočení na cca 4.000-4.500 otáček úplně přestane házet jiskru.Je po nehodě a eletrika byla rozházená.Nemožu přijít na to,co sem nezapojil.Poradí negdo co by s tím mohlo byt???Díky - Francek.

Co by to mohlo.....

16.2.2009 v 19:21 | Nahoru | #1
A opravdu je to jiskra,měřil jsi to?Promiň možná blbej dotaz,ale radši se ptám,pro jistotu.

Co by to mohlo.....

16.2.2009 v 19:26 | Nahoru | #2
tak to je zajímavé... myslim si, že kdyby jsi špatně zapojil elektriku tak ani nenastartuješ. Jedině že by byla baterka v cudu a nedávala dost proudu ve vyšších ot.. pak už jen veci jako cívky atd... předpokládám, že kabely jsou pořádně dotažený

Co by to mohlo.....

16.2.2009 v 19:30 | Nahoru | #3
Kabely,baterka,cívky O.K.,jenže to dělá to,co sem popsal.Měl sem sundaný jeden kabel a tak sem přišel na to,že při těch cca 4.500 otáčkách,jako kdybych vypnul klíček,prostě nic a jak to spadne pod 4.000,zas to jiskru háže.Blbý omezovač,nééé???Už su z teho v pasti...

1 reakcí na tento příspěvek Co by to mohlo.....

16.2.2009 v 19:48 | Nahoru | #4
No nevím jak jsi to zjistil s tou jiskrou , ale já bych podle toho co píšeš o bouračce soudil že motor běžel když motorka ležela a jsou poškozené vačky , to se pak stává že motoru chybí vršek ...

Naposledy editováno 16.02.2009 19:48:44

1 reakcí na tento příspěvek Co by to mohlo.....

16.2.2009 v 19:49 | Nahoru | #5
zkus měřit napětí na cívce a když u tech 4500 nebo nad nezmizi a bude tam porad tak je chyba jinde nez v elektrice

(reakce na) Co by to mohlo.....

16.2.2009 v 19:58 | Nahoru | #6
Tomk> jo,dík

Co by to mohlo.....

16.2.2009 v 20:02 | Nahoru | #7
Zajed si nekam kde maj PMS od Bosche nebo aspon osciloskop s poterbnejma sondama. Blade ma induktivni zapalko, pri vyssich otackach se snizuje cas kterej ma civka na nabuzeni. Muze byt vadna civka, muze byt nacaty koncovy stupen v elektronice zapalovani, nebo nekde muze byt proste jen velky prechodovy odpor (zoxidovany kontakt).

Co by to mohlo.....

16.2.2009 v 20:06 | Nahoru | #8
Ale nejdřív zkus fakt nabít tu baterku,mě když mašina lehla,tak baterka byla potom taky nějaká chcíplá.Akorát mě to nechtělo startovat vůbec.

Co by to mohlo.....

16.2.2009 v 20:06 | Nahoru | #9
Ikdyz by na civce napeti nameril, nezmena to ze tam preskocila jiskra dostatecna k zapaleni, civka muze mit malo energie.

Dalsi vec je ze pri vyssich otackach je narocnejsi smes zapalit (vetsi proudeni).

Kolik to ma civek? 2?

Co by to mohlo.....

16.2.2009 v 20:26 | Nahoru | #10
Jestli to neni ta speciální edice nízkootáčkovejch fárošů ... :D

Co by to mohlo.....

16.2.2009 v 20:54 | Nahoru | #11
Nedostala po kulách řídící jednotka??

(reakce na) Co by to mohlo.....

16.2.2009 v 21:10 | Nahoru | #12
kovis.13> To jsem z toho jelen,to jako že ty vačky přestanou otvírat ventily?já bych to hledal v elektronice,kontakty,cívky,by nefachčily ani při malejch otáčkách,proměřit(diagnostiku)

2 reakcí na tento příspěvek Co by to mohlo.....

16.2.2009 v 21:25 | Nahoru | #13
Zdarec, elektrika to je svině. Ja měl blade 929 po bouračce a motorku mi vypínal spínač na stojánku. Špatný kontakt a na D1 jsem myslel že je po něm (po motoru)
Muže ti to na 4tis víc vybrovat a studenej spoj se projeví.
Stejně tak to muže byt další milion věcí,relé........

(reakce na) Co by to mohlo.....

16.2.2009 v 22:31 | Nahoru | #14

zdenekcbr>Zdarec, elektrika to je svině. Ja měl blade 929 po bouračce a motorku mi vypínal spínač na stojánku. Špatný kontakt a na D1 jsem myslel že je po něm (po motoru)
Muže ti to na 4tis víc vybrovat a studenej spoj se projeví.
Stejně tak to muže byt další milion věcí,relé........



Má pravdu, ten chlapec
Koukni na ten stojánek, popř. další místa, která by mohla podléhat vibracím...

1 reakcí na tento příspěvek Co by to mohlo.....

17.2.2009 v 06:24 | Nahoru | #15
Mě to dělalo po bouračce to samý. Měl jsem naprasklý víčko u kliky na pravý straně, tam kde je snímač kliky. Nebylo to okem vidět. Motor na volnoběh běžel jako hodinky, ale za 4000 tisicema to uplne umrelo a jakmile to padlo, zase se to chytlo.

Co by to mohlo.....

17.2.2009 v 13:13 | Nahoru | #16
Nevím, ale nejdřív bych šel nejjednodušší cestou a vokouknul kontakty na věcech co můžou vypínat zapalování - stojánek, spojka, neutrál, chcípák. Zkontroloval bych kontakty, pak bych hledal dál.

(reakce na) Co by to mohlo.....

17.2.2009 v 20:39 | Nahoru | #17
wondry> Mrknu na fšecko,co ste ně tu napsali a dám vědět,jak to dopadlo ! Díky !!!

(reakce na) Co by to mohlo.....

2.5.2009 v 07:43 | Nahoru | #18
zdenekcbr> jooo tak problem se spinacem na stojanku mam obcas taky ...kolem 4-5000 to nekdy zacuka tak ho musim dokopnout (stojanek) a pak je klid.uz mam objednanej novej a bude klid.uz je chudak nejakej mrtvej (aby ne mam 93´)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist