globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Busa- ventily
2.2.2009 v 13:22
dle manuálu se kontrolují, případně štelují po 12tis.

Najeto mám cca23.

Otázka: Nechat zkontrolovat s předstihem před sezonou a nebo to nechat až po sezoně, protože během se mi v tom nechce vrtat a navíc maj všude plno...(po sezoně budu mít najeto max 26-27tis. neni čas).

Problém je, že v okolí neni žádnej pořádnej servis a k nejbližšímu to mám 80km a ještě nevim, jestli na to budou mít čas.

Názory jsem na Busu slyšel takový, že v pohodě najede 40 a víc km bez nutnosti štelovat ventily a když už, tak o sobě daj předem vědět v podobě slyšitelnýho cvrlikání, na což já rozhodně čekat nechci, jen mě zajímá váš názor, nejlépe majitelů, nebo lidí, co s tim mají zkušenosti...

Taky chci preventivně nechat zkontrolovat rozvody + napínák, protože jsou na studenej motor hlučnější(spíš jde jen o zřejmé,intenzivně slyšitelné cvakání, které po zahřátí zmizí).
Prej u Suzuki běžnej jev, ale předchozí 99-ka šla čistě i na studenej motor(je pravda, že tam jsem měnil komplet rozvody z důvodu předělání z mechanickýho na hydraulickej systém, tak že to bylo nový).

Ale 22tis, by na výměnu rozvoďáku ani napínáku bejt nemělo, ne???

Naposledy editováno 02.02.2009 13:24:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Busa- ventily

20.3.2009 v 07:43 | Nahoru | #1
mari> hodnoty v pohodě, ale čím jsi to měřil takhle na stovky??? Nějakej spešl nástroj?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Busa- ventily

20.3.2009 v 22:44 | Nahoru | #2
Smrči GSX-F>

tak jsem dnes změřil ty ventily znovu, podle tý "kuchařky" a hodnoty mi vyšly trošku jinak.

Předtim jsem myslel, že u měřeného ventilu má být vačka vytočená špicí vzhůru(zavřenej ventil), ale dnes jsem z manuálu zjistil, že jsou daný přesný polohy vaček pro měření.

Velkej rozdíl v tom nebyl...

Jen je mi divný, že jsou ty vůle na každym ventilu pomalu jiný.Čekal bych, že opotřebení bude probíhat víc stejnoměrně...

Docela by mě zajímalo, jaký hodnoty maj ventily u nový motorky...

Měřil jsem to měrkama, který měly klasický hodnoty 0,10,0,15,0,20,0,25+ ještě jemný plíšky 0,04-0,09 viz foto,tak že např. honotu 22 jsem naměřil 15+0,07 a dal měrky na sebe...
Ani jsem nevěděl, že to mám v garáži

Taky jsem vyměnil olej v tlumiči řízení,dal jsem tam 20W,nevim kolik je origo 10W?,každopádně je to celkem rozdíl.
Tlumič nebylo třeby rozdělávat,řešil jsem to přes odvzdušňovací šroubek,kterym jsem nejdřív olej vypumpoval a pk do otvoru na fest vstrčil stříkačku, kterou jsem naplnil olejem a pak už jen pumpoval a koukal jak bumblinky utíkaj.Jo ještě jsem tlumič pořádně nahřál, že jsem ho skoro neudržel v ruce.Olej se tak krásně zahřál a líp se to odvzdušnilo,tak jsem zvědavej, co to udělá na silnici...

[img]

Naposledy editováno 20.03.2009 22:48:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4115 Včera v 20:02 CobrettiCZ
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist