globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pokec pro pitbike/dirtbikery
 
29.1.2009 v 18:29
Vlákno na téma pitbike/dirtbike, co máte za modely, jak jste spokojeni, co jste provedli za úpravy, servis, držkopády, vyjížďky, weby atd. atd.

Naposledy editováno 19.12.2011 14:24:56

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

1.12.2011 v 21:22 | Nahoru | #1
Víťas-P> Si docela věříte jít z pita na 250. 2t

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

1.12.2011 v 21:38 | Nahoru | #2
daneček> Docela jo já začínal na kawasaki kx80 zavodně upravená a je to rozdíl z toho přejít na pita Samozřejmě horší ale je na tom zábava

Naposledy editováno 01.12.2011 21:44:35

(reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

2.12.2011 v 12:55 | Nahoru | #3

daneček píše: Víťas-P> Si docela věříte jít z pita na 250. 2t

a proč jako uplně normálně já jsem tím nemnel problém jo jako 250 je zbytečnost si kupte 125 a budete
spokojení

Naposledy editováno 02.12.2011 12:55:50

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro pitbike/dirtbikery

4.12.2011 v 19:38 | Nahoru | #4
daneček> Už mám něco odježdíno,takže bych se toho tak nebál,fyzičku si troufám říct že mám,hlavně jsem jel na 450 suze a výkon RMZka neni buhví jak závratnej,ale zas nadruhou stranu by mě to za chvíli uhonilo. U toho dvoutaktu bude sice vršek peklo,ale na 250ce ten spodek bude klídek,narozdíl od 125ky,která vespod nejede skoro vůbec. Proč řešim spodek? Znova opakuji - abych dojel bez toho,aniž bych musel tankovat nebo vozit další kanďák.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist