globalmoto_kveten





Téma: Klika ze Zlínska
 
24.1.2009 v 20:35





Tak se nám v okolí Zlína sešla parta lidí, kteří začali jezdit spolu. Kdo se bude chtít přidat k nám, je vítán...





------------------------------------------------------------------------------------
NEJBLIŽŠÍ AKCE :

Arrow-CaDie píše: 13. Srázeček Zlínské kliky
......... APALUCHA 2021 ..........
.... ....... 11.9.2021 ....... .....

Informace budou přidávány postupně, ale předběžně asi tak, jídlo (např. guláš, něco na gril, případně si necháme něco připravit), pití (pivo, víno,...) vymyslím, náklady rozpočítám, příspěvky zkasíruji.
V sobotu bych to viděl na nějakou vyjížďku a cca v 17.00 zahájení session, kdo bude chtít akci pojmout jako víkendovou dorazí v pátek.
Ti co budou chtít přespat o sobě dají vědět dříve než při příjezdu, telefonem nebo přes PM, skromný bydlík zajistím v místě nebo ve spřátelených objektech.
Počasí předpokládám, jako obvykle, skvělé dle objednávky, ale výrazná horka neočekávám.

A dotaz na konec: Chceme zase trika?



_______________________________________________________________________

Počasí:

FORECA
METEOX
Medard
podle Norů

DALŠÍ AKCE :


--------------------------------------------------------------------------------------------
FOTKY Z AKCÍ:

Klika na rajčeti


--------------------------------------------------------------------------------------------

VYJÍŽĎKY:

--------------------------------------------------------------------------------------------

NÁSTĚNKA:

Schůzovní pivo a nebo cokoliv jiného

A je to toť tu.

Naposledy editováno 09.08.2021 21:10:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klika ze Zlínska

28.4.2011 v 11:23 | Nahoru | #1
kov> Stroj s širšími pneumatikami musíme při stejné rychlosti naklánět více do zatáčky než stroj z úzkými pneu., protože výslednice odstředivé síly a tíhy musí vždy tvořit přímku určenou body těžiště soustavy motocykl - jezdec + střed styčné plochy pneu. s vozovkou. U širokých pneumatik se stř. styčné plochy posouvá vzhledem k ose motocyklu mnohem výce než u úzkých. Co se týče klopivého momentu vznikajícího při brzdění v zatáčce, chovají se široké pneumatiky s kulatým průřezem mnohem hůře než úzké, protože u širších pneu je nutno vyrovnávat tento klopivý moment v důsledku větší páky větší silou na řidítka.

Naposledy editováno 28.04.2011 11:26:07

(reakce na) Klika ze Zlínska

28.4.2011 v 11:42 | Nahoru | #2
JARYN350> Lip bych to nenapsal
Ale vazne... dik.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klika ze Zlínska

28.4.2011 v 12:11 | Nahoru | #3

JARYN350 píše: kov> Stroj s širšími pneumatikami musíme při stejné rychlosti naklánět více do zatáčky než stroj z úzkými pneu., protože výslednice odstředivé síly a tíhy musí vždy tvořit přímku určenou body těžiště soustavy motocykl - jezdec + střed styčné plochy pneu. s vozovkou. U širokých pneumatik se stř. styčné plochy posouvá vzhledem k ose motocyklu mnohem výce než u úzkých. Co se týče klopivého momentu vznikajícího při brzdění v zatáčce, chovají se široké pneumatiky s kulatým průřezem mnohem hůře než úzké, protože u širších pneu je nutno vyrovnávat tento klopivý moment v důsledku větší páky větší silou na řidítka.

dík. Takže jsem měl pravdu. Je to jen frajeřina.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist