2 reakcí na tento příspěvek Co máte na KTM?
Ale celkem sohlasím s tím, co napsal hAjPR...
Nebudu tu řešit kvalitu či spolehlivost, myslím, že v tom jsou téměř všechny značky na tom podobně, ale mimo to, že mají KTM dle mého soudu jeden z nejhezčích designů motorek, tak dokázali nabídnout zájemcům i mnoho věcí okolo, od oblečení přes doplňky na moto až po ten kýčovitý toustovač (který si také jistě pár příznivců značky koupí)...
Zkrátka dnes nestačí mít dobrý a kvalitní výrobek, on se sám bez reklamy a marketingové strategie neprodá, tak to prostě je.
Tomu se říká 5P: produkt, price, place, promotion ( a to páté P si nevzpomenu... přece jen jsem to měl ve škole již před hodně lety...).
To ja můj názor na věc, se kterým ne každý bude souhlasit...že šmudlo, prackarr aj.?!
martins>Vzhledem k tomu, jak inteligentně položil tazatel dotaz a co má v avataru, tak dle mého názoru mu to nikdo stejně nevysvětlí... A pochybuji, že pokud mu to někdo bude chtít vysvětlit, tak ho bude poslouchat...
Ale celkem sohlasím s tím, co napsal hAjPR...
Nebudu tu řešit kvalitu či spolehlivost, myslím, že v tom jsou téměř všechny značky na tom podobně, ale mimo to, že mají KTM dle mého soudu jeden z nejhezčích designů motorek, tak dokázali nabídnout zájemcům i mnoho věcí okolo, od oblečení přes doplňky na moto až po ten kýčovitý toustovač (který si také jistě pár příznivců značky koupí)...
Zkrátka dnes nestačí mít dobrý a kvalitní výrobek, on se sám bez reklamy a marketingové strategie neprodá, tak to prostě je.
Tomu se říká 5P: produkt, price, place, promotion ( a to páté P si nevzpomenu... přece jen jsem to měl ve škole již před hodně lety...).
To ja můj názor na věc, se kterým ne každý bude souhlasit...že šmudlo, prackarr aj.?!
participation je ten patej