bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.8.2016 v 20:20 | Nahoru | #7561
dj_hroch> cca do týdne povezu gs na servis, ventily, náplně, možná jiný pružiny do přední vidle atd. tak potom to budu řešit dál, ještě jsem přemýšlel zda by nepomohlo gsko lehce přizvednou na zadek cca o 2cm - stejná sada jako na snížení. Upřímně místama je Praha zkušebním polygonem podvozku takže to k tomu asi patří . Nejrozumnější řešení je to neřešit, prodat gs a koupit enduro, jenže se mi nechce zbavovat motorky, která je už ozkoušená = spolehlivá.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.8.2016 v 08:02 | Nahoru | #7562
Edit: problém vyřešen, šlo jen o mou nepozornost

Naposledy editováno 28.08.2016 14:35:58

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.9.2016 v 19:18 | Nahoru | #7563
Když je někdo piča, tak na to doplatí. Potřebuju nový levý přední blinkr, se mi nešikovně ulomilo sklíčko. Ví někdo, dá se nějak pořídit jen ten plast, nebo to musím brát i s elektrikou? Zatím jsem našel jen komplet, nebo jen sklíčko, to ale nemám kam našroubovat, protože se to polámalo. A ještě jeden dotaz, kamarád má na GSku delší tyčky, než já, dají se koupit ty kratší? Nebo je originál to delší?

Naposledy editováno 22.09.2016 19:18:51

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.9.2016 v 20:45 | Nahoru | #7564
super dej mi vědět scháním pravý

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.9.2016 v 20:47 | Nahoru | #7565
Ceres> Hlavně, že jsme se o tom včera bavili.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.9.2016 v 18:25 | Nahoru | #7566
čau borci jsem naprostá jitrnica ale jak kontrolujete hladinu oleje ? Jde mě spíše o tom jak postavit moto - jestli na hlavní stojan nebo se snažit ji udržet rovně - protože na forum jedna strana tvrdí na centrál a druhá zase bez něj ale co jsem zkoušel tak tam je celkem rozdíl.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.9.2016 v 18:36 | Nahoru | #7567
Za studena bez centrálu. Někdo za tepla třeba, ale to mi přijde zbytečné.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.9.2016 v 01:53 | Nahoru | #7568
Čus, o vejkendu mi po cca 100 kilometrech jízdy začalo gsko chcípat při zařazení neutrálu nebo držení spojky. Otáčky vždycky klesnou pod 1000 a pak klekne. Jinak ale jede furt bez problému, motor šlape dobře, když dám trochu sitiče, tak nechcípá Co jsem tak projížděl fórum, bude to asi baterka/svíčky/karburátor. Nestalo se někomu něco podobnýho, nebo nenapadá vás ještě něco dalšího, v čem by to mohlo bejt? Abych to rovnou zkontroloval (rozesral) komplet, když už se do toho budu pouštět? Díky
E: ještě mě napadlo, že by to mohlo být třeba nízkou hladinou benzínu, ale i s plnou nádrží to dělá

Naposledy editováno 29.09.2016 14:54:12

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.9.2016 v 20:18 | Nahoru | #7569
Nerad bych ti radil blbě, ale já se s podobnou nemocí potýkal celou loňskou sezónu. Letos na jaře jsem si tak dlouho hrál s bohatostí a volnoběhem, až motorka šlape tak jak má. Dokonce mi to nezdechá ani když jedu 160 po dálnici nějakou chvilku. Teda, to jsem jel jednou, bylo potřeba zrychleného přesunu, ale nezdechlo to no. Jinak jak to chcípá, 90% případů je v karbu. Baterku si proměř, to je to nejjednodušší. Co tam máš za svíčky ještě? NGK nebrat, Denso super.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

8.10.2016 v 19:07 | Nahoru | #7570
Nemá někdo doma rotor?

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.10.2016 v 07:46 | Nahoru | #7571
Já mám Jestli ti nevadí dvanáctikilo z auta

Proč? Zapomněl si mazat?

Naposledy editováno 10.10.2016 07:46:19

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

10.10.2016 v 08:03 | Nahoru | #7572
Mazat ne, on byl nacaty, ale nebyl k dispozici. Ted abych jezdil potupakem :(

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.11.2016 v 21:37 | Nahoru | #7573
No vidím, že jsem se ještě nepochlubil, ale podařilo se mi sehnat celý druhý motor z bouračky (pravé víko - spojkové - je poškozené, to malé je uražené celé a vnitřek chybí + zalomený šroub v klice, ale jde vytáhnout zbytek) za 5000. Takže mám krásný rotor z 98čky, mám stator a do budoucna mám hromadu náhradních dílů, případně pak jen přehodím altík zpátky a vyměním motor. Teď mi to dlouho trvá vlastně jen kvůli času, který nemám na to, abych seděl v garáži, což je pech, kdybych měl motorku, tak u nás se ještě minulý týden dalo jezdit celkem hezky a ušetřil bych kotel času.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

25.11.2016 v 20:26 | Nahoru | #7574
Behysek> Nevim ted sice z které je to strany,ale mám doma starší blinkr z GSka,jak sem tu svoji prodával tak sem tam dal nový.Zitra mrknu která to je strana.Jinak mě zbylo eště pár dílů z motoru,startér a vidle co sem ohnul(jedna je rozdělávaná,sem to zkoušel rovnat a zdrbal to,druhá je komplet),tak pokud bys měl ty nebo někdo tady zájem,tak sa domluvíme Máš to kůsek,mě to celkem aji zavazá,tak kdyby sas chtěl někdy podívat,daj vědět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.11.2016 v 11:01 | Nahoru | #7575
Boda> Hele blinkr už mám vyřešený, ale ty díly z motoru mě zajímají. Nevíš zhruba, co tam máš? Respektive, kolik bys za to všechno chtěl? Momentálně jsem na suchu, ale kdybych někde splašil penís, tak bych se ozval a odkoupil.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.11.2016 v 12:53 | Nahoru | #7576
Behysek> No mám někde aji fotky,je to horní polovina motoru se šteftama na válce,je tam aji tuším řadicí vidlička,vypadá to cajk,no to bys posoudil sám asi.Potom část víka motoru,no nevim jak to popsat.Startér vypadá cajk,točí .Zbytek jak sem psal.Jak bude chvíla možu poslat fota do PM pokud chceš Mám eště aji dílenský manuál ke GS ,tak pokud bys měl zájem?Já už tu motku nemám dávno,no tohle mě zbylo.

Naposledy editováno 26.11.2016 12:55:34

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.11.2016 v 15:27 | Nahoru | #7577
Já jen na srozuměnou, koupil jsem celý motor, klika bude potřebovat lehký repas, ale jinak docela v pohodě. Takže teď jsem lehce out of money. Když ti to tam vydrží ležet, až si to budu moct vzít, tak to vezmu, ale nespoléhej na to. Taky se může stát, že se přes zimu naseru a prodám to. Každopádně to nafoť a hoď to tady do komentářů, třeba se někomu bude něco hodit. Ještě se zeptám i kámoše, ten taky furt něco řeší s GSkem.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.11.2016 v 22:47 | Nahoru | #7578
Behysek> Jasné,v pohodě.Samo když za to něco bude,budu rád,já sem na ní sice pár věci dělal,ale tohle sou věci co mě zbyly od původ.majitele,větší část dostal ten,co to bral odemně,tohle sem v tu dobu nenašel.Mě také jeden helfl s otáčkoměrem,nový je celkem raketa .Takže když to pomůže,budu rád.Je to fajn motka když jí dáš co potřebuje ale je fakt že je někdy čas jít zas o kousek dál,třeba i v objemu

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

26.11.2016 v 23:13 | Nahoru | #7579
Vím přesně, co tím myslíš. Je to super vděčný stroj, jen jsou to, přiznejme si, staré vrány na kterých spousta lidí začíná co by silnější, neřku-li dokonce první motorka. A to se na ní vždy podepíše. Navíc, když koupíš strojovnu, kterou bývalý majitel ani neuměl nastartovat a tudíž se o ni starat (nechápu, jak na tom jezdil, ale stihl toho zkurvit dost, než to prodal), se nemůžeš divit, že to chce krapet víc péče. Spousta věcí se vychytala, chtělo to nějaké peníze, ale mě dělá radost tu motorku udržovat a dávat do lepšího stavu. Finanční situace mi to sice neumožňuje udělat naráz, všechno a z nových originálů, ale myslím, že jsem ji zachránil před peklem, kterým by si jistě prošla, kdyby ji měl někdo čistě jako přestupní stanice a ne stroj, který si opravdu vyhlédl a chtěl ho.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.11.2016 v 09:07 | Nahoru | #7580
Behysek> No dj hroch by Ti mohl vyprávět .No ale pokud si to tady louskal někdy víc stránek tak si sa dočetl.Ta jeho strojovna je poskládaná z více dílů a než to dal do cajku,tak si užil.To já měl štěstí na motku v původním stavu a s druhým motorem,který musel majitel měnit bo ho zadřel.Ted už nevim či ten předemnů,nebo eště spíš,ale bylo to tak,takže motka jela moc pekně.Také sem ji uštědřil pár šrámů,ale naučila mě dost,navíc první "opravdová" motka po autoškole v 18,takže začátky po10 letech mazec.Mět na nu místo,asi ju mám doted a za ty prachy co sem ju prodal,ani nemluvim.No a ted se budu loučit se Smrkem bo mám v garáži zas motky dvě Doufám že už to bude naposled,nesnáším loučení..

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.11.2016 v 18:44 | Nahoru | #7581
Tak manželka chtěla prodat svoje GS a při prodeji najednou koukáme, že je v TP 39kW. Má velké A tak nás nenapadlo to nikdy zkoumat.Zájem měla holčina s malým A do 35 kW. Tak si říkáme že bude chyba v TP při přepisech. Dovoz z Německa kdysi a teď asi 7 majitel a tak kopie velkýho TP. Napsal jsem do Suzuki že potřebujem potvrzení o správném výkonu 34kW, že se asi stala kdysi někde chybička.
A ejhle co přišlo od Suzuki. Manželka má policejní verzi, která byla zvýšená na 39kW. Takže je stále doma.









Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.11.2016 v 19:52 | Nahoru | #7582
bylo by zato zjistit včem je rozdíl že má 39kw spousty lidí by to zajímalo

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.11.2016 v 20:51 | Nahoru | #7583
O 5 kW víc, aby to uvezlo kufry Podle mě tam bude něco s karburátory, ostatní specifika sedí. Jiné šoupě, jehly? Nevím no, o moc víc to nepojede a na zátahu to asi taky nebude moc znát.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.11.2016 v 21:43 | Nahoru | #7584

Behysek píše: O 5 kW víc, aby to uvezlo kufry Podle mě tam bude něco s karburátory, ostatní specifika sedí. Jiné šoupě, jehly? Nevím no, o moc víc to nepojede a na zátahu to asi taky nebude moc znát.



Taky myslím, že úprava bude jen někde v karburátoru. Navíc 5 kW nic moc ale bohužel kvůli zákonu omezeným do 35 kW se neprodala. Tak jedině nějaký prcek jako je žena s neomezeným Ačkem.
Jsme si toho nikdo nevšimli. Kupec přijel, zkouknul, projel a moc se mu líbila. Smlouva, prachy a už byla na vozejku a jeli. Za 10 minut telefon že je v TP 39 kW. Říkám to bude asi překlep, vyřešíme. No a nebyl máme jí stále doma. Asi si jí žena ještě nechá. Chtěla novější GS a nebo CB 500.
Ještě nám říkal že do čech byli oficiálně dovezeny tenkrát jen 2 kusy pro MP Praha. Toto je z německa jako individ. dovoz. Ale motorově stále jede super.

Naposledy editováno 29.11.2016 21:49:29

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.11.2016 v 06:29 | Nahoru | #7585
USA verze byly taky 39kw, ale tu poznáš podle štítku na levé straně. Ale prodej takového stroje je celkem za trest

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.11.2016 v 13:31 | Nahoru | #7586
Hlavně ty USA verze měly zapečetěné karby co jsem zjišťoval, nebo ni?

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.11.2016 v 13:37 | Nahoru | #7587

Behysek píše: Hlavně ty USA verze měly zapečetěné karby co jsem zjišťoval, nebo ni?



já ho měl i blbě složený, takže netuším, jestli na tom před napadení kutilem byla nějaká pečeť

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.11.2016 v 14:16 | Nahoru | #7588
Já mám pocit, že šroubky bohatosti, nebo něco takového byly zapečetěné, aby se v tom kutil domácí nerýpal. Ale dalo se to odvrtat a pak to mělo stejnou funkci jako naše karby. Tohle jsem zjišťoval, když jsem sháněl karby pro sebe a někdo nabízel jedny, co nevypadaly jako Mikuni BST-33. Tak jsem se dotazoval v servisech a motoshopech a bylo mi řečeno, že to je jediný rozdíl mezi nima.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.12.2016 v 16:58 | Nahoru | #7589

Behysek píše: Nerad bych ti radil blbě, ale já se s podobnou nemocí potýkal celou loňskou sezónu. Letos na jaře jsem si tak dlouho hrál s bohatostí a volnoběhem, až motorka šlape tak jak má. Dokonce mi to nezdechá ani když jedu 160 po dálnici nějakou chvilku. Teda, to jsem jel jednou, bylo potřeba zrychleného přesunu, ale nezdechlo to no. Jinak jak to chcípá, 90% případů je v karbu. Baterku si proměř, to je to nejjednodušší. Co tam máš za svíčky ještě? NGK nebrat, Denso super.


Dík moc za radu, ale moc jsi mě nepotěšil, snad to nebudu řešit tak dlouho, jako ty Konečně jsem se k tomu dostal a baterka i svíčky jsou ok, takže to asi bude ten karburátor, k tomu se dostanu až na jaře. Jinak mně taky jede úplně parádně při všech rychlostech, chcípá holt jen při neutrálu nebo držení spojky

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

14.12.2016 v 23:14 | Nahoru | #7590
Sedni si na jeden den k motorce, šteluj, projížděj a další den můžeš vyrazit se 100% mašinou. Já na to skrz školu a práci neměl vůbec čas. Vlastně hodně jezdím do a ze školy, sem tam větší výlet, jinak nájezd o hovně. Není čas a finance no...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 21 Včera v 22:24 emánek27
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 Včera v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist