globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

23.5.2016 v 12:16 | Nahoru | #7531
No prave, ja se asi nejdriv zeptam, za kolik to dokaze objednat tady, nerad bych vsechno nasypal jen do tesneni

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

24.5.2016 v 09:27 | Nahoru | #7532

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.5.2016 v 19:19 | Nahoru | #7533
Tak to těsnění také není třeba měnit každý interval, jednou vyměníš pak jen mázneš a několik sezon dá.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

27.5.2016 v 19:24 | Nahoru | #7534
Jo, ale to moje tece po celem obvodu. Prumerna cena za serizeni u nas je cca 1000-2000, zalezi hlavne na materialu.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.5.2016 v 22:42 | Nahoru | #7535
Podařilo se tu někomu vyřešit to chcípání starších GS při delší jízdě na plný plyn. (např. dálnice). Prý ty po faceliftu asi rok 2001 to už nedělají. Máme doma 2 GS a dělají to obě. Prý pomůže výměna paliv. kohoutů za ty novější. Koukal jsem na ně na Parts depot a vypadá trochu jinak a hlavně stojí šílený prachy. Tak co Podařilo se to někomu uspokojivě vyřešit. Díky za rady.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

29.5.2016 v 22:43 | Nahoru | #7536
Zkus jezdit na PRI, když chceš jet palbu.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

30.5.2016 v 07:26 | Nahoru | #7537
Toto jsem naštěstí řešit nemusel Mi to chcíplo akorát při akceleraci v prudkém kopci. Jet déle na plný plyn, tak by mi to chcíplo na nedostatku oleje, který by to sežralo

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.6.2016 v 19:45 | Nahoru | #7538
Behysek> Já mám V-Stroma a nejezdím palbu . Jedno GS je manželky a když jedu po D6 na Stromu okolo 130-140 a žena to žene za mnou tak se už několikrát stalo že jí to chcíplo. Zrovna minulý týden když jela v levým pruhu a předjížděla. Nic moc. Jinak když jedem kochačky třeba 150 km v kuse tak se nic neděje a super. Ale pak stačí nějaká rychlostka a při ustálené rychlosti třeba na 3/4 plynu chcípne. Zastaví u kraje, chvíli počká nebo zaplaví přes PRI a zase jede.
A druhý GS je skoro zeťáka a dělá to samý. O jízdě na PRI jsem přemýšlel ale bojím se když to žena zapomene přepnout zpět jestli nenateče benzín až do motoru. Nebo to plovák v karboši podrží jak na starých mašinách, Nevím jak je to tady řešený. Na foru čtu že to není jediný případ a pár lidem to dělá taky. Tak poraďte.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.6.2016 v 19:52 | Nahoru | #7539
No dyt radim, dela mi to taky. 130-140 je pro GS pri jizde po dalnici palba. Nestiha dotect benzin. Na PRI by to mel zavrit plovak, pokud vse funguje jak ma, radsi bych ho ale vypinal. Ja kdyz jedu palbu, tak na tacho myvam i pres 170 ale zdecha to jen kdyz to podrzim delsi dobu, coz odpovida v tvem pripade dalnici ve 140. Resi se to jinym kohoutem, co jsem slysel a cetl.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

2.6.2016 v 20:25 | Nahoru | #7540
Behysek> OK díky. Vyzkoušíme to přes PRI.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.6.2016 v 17:49 | Nahoru | #7541
Jarda40> Podařilo, vyčištěn kohout, rozborka zborka karburátorů, vyměněny Okroužky na jehlových ventilech a od té doby několik sezon pokoj, co z toho zabralo nevím.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.6.2016 v 20:42 | Nahoru | #7542

dj_hroch píše: Jarda40> Podařilo, vyčištěn kohout, rozborka zborka karburátorů, vyměněny Okroužky na jehlových ventilech a od té doby několik sezon pokoj, co z toho zabralo nevím.


Asi zkusím vyndat i ty kohouty a kouknu do nádrže a vše vyčistím. Přeci je to 22 let stará mašina. Pak se uvidí. Do karbců bych asi moc nelezl abych to nezmršil. Super, díky.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

3.6.2016 v 20:47 | Nahoru | #7543
Manželky vymazlený GSko.




1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

5.6.2016 v 11:54 | Nahoru | #7544
Ahoj,mám za sebou kompletni generálku motoru nový výbrus a originální pístní sadu +0,5mm.Při záběhu mi to nevzalo ani kapku oleje otáčky do 5000,záběh dle manuálu,nyní mám po záběhu a točím pod 9000 když jedu sportovněji a ubyde oleje něco pod horní rysku,myslíte,že až bude motor více zaběhnutý,že to bude v pořádku ?
Díky za rady.
(nove ventily,vodítka v pořádku,gufírka nové)

Naposledy editováno 05.06.2016 13:13:59

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

6.6.2016 v 09:23 | Nahoru | #7545
Moc bych na to nespoléhal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.6.2016 v 11:54 | Nahoru | #7546
SpitfirePiston> Uvidíš a můžeš soudit za pár tisíc, mi po generálce, kdy před žrala litr a půl na tisíc, se umoudřila na režim lít olej pouze při výměně.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.6.2016 v 16:03 | Nahoru | #7547
dj_hroch> To chci slyšet doufám,že tomu tak bude :)
díky

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.6.2016 v 18:56 | Nahoru | #7548
Ahoj, mám GS '94, 60tkm najeto a nedávno jsem zjistil, že mi utíká kolej přes gufero kliky pod cívkami zapalování a po kabelu ven (viz. fotka), nijak drasticky, jen po kapičkách.
Obracím se tedy na ty zkušenější z Vás s dotazem, zda se gufero dá vyměnit jen po sundání zapalování, nebo jestli je třeba sundat pravej kryt motoru. Bohužel nejsem pěkná, okozená blondýnka, takže si to budu muset zřejmě udělat sám , čili, o jak moc náročnej úkon by se jednalo? GS je moje první mašina a já jsem zručnej asi... No, jako malej jsem hodně skládal Lego
Pokud se to už tady někde řešilo, tak se omlouvám, ale dané téma jsem nenašel.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.6.2016 v 19:12 | Nahoru | #7549
SlugTheStalker> Ahoj jediný řešení jak ho vytáhnout aniž by jsi musel kupovat těsnění spojkovýho víka za 130 kc :D je do něj našroubovat vrut a zkusit ho nějak vytáhnout ale bude to pakárna :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.6.2016 v 19:20 | Nahoru | #7550
SpitfirePiston> Takže bez větší demontáže, to jsem potřeboval vědět, díky! Aspoň předejdu tomu, že mi do motoru napadá nějakej bordel :)

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

9.6.2016 v 19:23 | Nahoru | #7551
SlugTheStalker> bordel by se tam nemusel dostat,musely by se vyčistit dosedací plochy od starýho těsnění a nejlépe před výměnou oleje

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.7.2016 v 17:44 | Nahoru | #7552
Co obouváte na GS? Já budu brzo měnit zadní gumu, teď je tam Sport Demon od Pirelli a nejsem uplně nejspokojenější, trošku to klouže. Předek je obutý do Pirelli Diablo Rosso 2, napadlo mě mrsknout tam taky DR2, ale zase dneska už jsou gumy zase trošku jinde.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.7.2016 v 21:15 | Nahoru | #7553
GT501 arrowmax streetsmart nebo jak tomu nástupci GT501 nadávají. Gumy jsou možná jinde, ale pro kategorii zasloužilých půllitrů se už dlouho nic moc neděje...

Záleží také na použití, na prdeli není žádná váha, brzdou jsi schopen ji kdykoliv a kdekoliv zablokovat když si umaneš nebo máš na noze cihlu, ta bude klouzat vždycky. Normální jízdou by ale neměla klouzat ani na suchu ani na mokru.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.7.2016 v 21:20 | Nahoru | #7554
Hlavně tam dej nějakou ověřenou sadu obě, buď Bridgestone která se tam dává, Michelin Pilot Stret, Dunlop Arrowmax... ale obě stejné.

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

7.7.2016 v 23:02 | Nahoru | #7555
No jo, jenže ta přední mi dá ještě pár tisíc. Takže ji nechci měnit, na to zase prachy mít nebudu. V tom případě tam obuju Diablo Rosso 2, zadek se sjíždí rychlej a příští výměna bude v sadě za obě nové.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.8.2016 v 21:10 | Nahoru | #7556
Zajimalo by mně jestli máte nějaké optimální nastavení podvozku, zadní i přední předpěti pružiny jezdec cca 83kg, sám. Párkrát se mi stalo, že jsem si škrtl skoro v přímém směru asi stojánkem, nic se nestalo, ale neni to úplně příjemný, vyřeší to utahnutí pružiny? Jezdím hlavně po městě a na pohodu, takže nepotřebuji brousit stupačky v zatáčce.

Naposledy editováno 01.08.2016 21:13:44

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

1.8.2016 v 21:34 | Nahoru | #7557
Nedovedu si představit, že by GS šlo tak nízko, aby škrtlo stojánkem... Ve dvou cca 160 kg a motorka se pořád chová stejně dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.8.2016 v 08:20 | Nahoru | #7558
robert-fiskandl> Stalo se mi také, i přímo či mírný náklon, nic příjemného. Rozhodně přitvrď pokud je ještě kam a není v háji tlumič, jinak repas, nová pružina či nový tlumič. Optimální nastavení je pro každého jiné, solo či ve dvou nebo solo 50 kg křehule versus normálně rostlý chlap, po dosednutí by měly trochu zajet vidle i prdel někde najdeš i o kolik, mělo by to jít stále propružit, při přejíždění nerovností tlumit ale nejít nadoraz. Pokud je to tedy měké a okamžitě sedneš dolů - špatně. Pokud je to tvrdé, že se naopak ani nehneš, také špatně.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.8.2016 v 08:21 | Nahoru | #7559
Behysek> Gsko furt něčím škrtá - stojánkem, hlavním, výfukem, padákem... když se nepoštěstí tak i zrcátkama a kufrem

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

16.8.2016 v 11:15 | Nahoru | #7560
Jasně, někdy to umí páčkama a budíkama, sem tam to odnese kryt motoru Ale ani ve dvou se mi nepodařilo na rozbité cestě při 90 škrtnout v přímém směru stojánkem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 21 28.4.2024 v 22:24 emánek27
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist