Jde samozřejměo legální cesty .. tzn. ne pouze papírově (kdyby někdo věděl o někom kdo to děla jen papírově tak mi hoďte pm s cenou a odkud je ten člověk )
zde vypisuji co jsem sám sehnal od servisů:
HONDA
omezení motocyklů na 25kW provádíme. V případě Hondy CB600F Hornet (do r.v.
2006) je cena omezovací sady 6.000,- Kč + práce. U motocyklu CBR600F se cena
sady odvíjí od roku výroby (karburátory/vstřikování). (posléze jsem zjistil že karbce stojí cca 6000,- vstřikovaní bohužel nevím)
SUZUKI
Omezení výkonu provádíme.
U karburátorů 5 000,- - 12 000,- podle počtu a typu karburátoru.
A u novějších motocyklu se vstřikováním je to nad 20 000,-
KAWASAKI
u modelu Ninja ZX6R jsme schopni provést seškrcení na 25kW včetně potvrzení pro zápis do TP od modelového roku 2002 (modelový kód ZX636A). Cena za kompl. 6680,-vč.DPH konc.zákazník + práce cca 1500,-Kč
diky všem kteři doplkí info =)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrcení na 25 kw
ilMedvědGuzzini>assassin>tam je to spis o pomeru vykon/hmotnost (donedavna bylo, ted uz to asi musi splnovat obe podminky) tzn vn1600 v 18ti uz asi ne:)
to mi právě štve... kdyby zůstalo 25kw nebo 0,16 měl bych v Guzze zlatej důl (v TP mám 0,1457kw/kg) :)
ani ne tak zlatej dul jako potencialni 18-21 letou mrtvolu:)
assassin>ilMedvědGuzzini>assassin>tam je to spis o pomeru vykon/hmotnost (donedavna bylo, ted uz to asi musi splnovat obe podminky) tzn vn1600 v 18ti uz asi ne:)
to mi právě štve... kdyby zůstalo 25kw nebo 0,16 měl bych v Guzze zlatej důl (v TP mám 0,1457kw/kg) :)
ani ne tak zlatej dul jako potencialni 18-21 letou mrtvolu:)
ehem, ta už taky málem byla :) Ale vždyť ta kozza je vlastně hodnej stroj :) žádnej kulotrh :)