globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cena zaškrcení SVčka na 25kw
10.11.2008 v 16:21
čau,chci se zeptat kolik by stálo,zaškrcení suzukiSV 650,na 25kw,jen do papírů samozřejmě,nebo i dočasně moto.dík za odpovědi.

Cena zaškrcení SVčka na 25kw

10.11.2008 v 16:21 | Nahoru | #1
jo eště jedná se o rok 2007,vstřikování

1 reakcí na tento příspěvek Cena zaškrcení SVčka na 25kw

10.11.2008 v 16:30 | Nahoru | #2
Stejně jako na V-Stroma. 20tKč+práce

Ještě, že mě to stálo jen 100€. Tolik bych nebyl ochotnej vyplazit

Naposledy editováno 10.11.2008 16:31:09

Cena zaškrcení SVčka na 25kw

10.11.2008 v 16:41 | Nahoru | #3
Jj vyjde to přes 20papírů

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena zaškrcení SVčka na 25kw

10.11.2008 v 16:43 | Nahoru | #4

Mládě.Fidži>Stejně jako na V-Stroma. 20tKč+práce

Ještě, že mě to stálo jen 100€. Tolik bych nebyl ochotnej vyplazit



Přesně jak píše Fidži...presněji je to kolem 22 500,- Je to balík,taky bych rád papírově seškrtil SV rok 2006,ale tolik se mi dávat nechce...jediná možnost je odkoupit ŘJod někoho,kdo SV stříkačku otvíral a pak si to oblítat.... ta vyjde kolem 5000-6000Kč,což už je lepší. Kdybys nějakou sehnal,klidně dej vědět,vzal bych ji s tebou klidněna půl a hned po papírovém zavření jí můžem zase prodat!

Cena zaškrcení SVčka na 25kw

10.11.2008 v 16:54 | Nahoru | #5
To bych si raději udělal řidičák bez omezení...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena zaškrcení SVčka na 25kw

10.11.2008 v 17:08 | Nahoru | #6

Dany1788>Mládě.Fidži>Stejně jako na V-Stroma. 20tKč+práce

Ještě, že mě to stálo jen 100€. Tolik bych nebyl ochotnej vyplazit

Přesně jak píše Fidži...presněji je to kolem 22 500,- Je to balík,taky bych rád papírově seškrtil SV rok 2006,ale tolik se mi dávat nechce...jediná možnost je odkoupit ŘJod někoho,kdo SV stříkačku otvíral a pak si to oblítat.... ta vyjde kolem 5000-6000Kč,což už je lepší. Kdybys nějakou sehnal,klidně dej vědět,vzal bych ji s tebou klidněna půl a hned po papírovém zavření jí můžem zase prodat!

A není výhodnější koupit škrticí sadu á 100€ v D? Je v něm jen doraz na plyn a ten pak po zapsání do TP jednoduše vyndáš...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena zaškrcení SVčka na 25kw

10.11.2008 v 17:09 | Nahoru | #7

Dany1788>Mládě.Fidži>Stejně jako na V-Stroma. 20tKč+práce

Ještě, že mě to stálo jen 100€. Tolik bych nebyl ochotnej vyplazit

Přesně jak píše Fidži...presněji je to kolem 22 500,- Je to balík,taky bych rád papírově seškrtil SV rok 2006,ale tolik se mi dávat nechce...jediná možnost je odkoupit ŘJod někoho,kdo SV stříkačku otvíral a pak si to oblítat.... ta vyjde kolem 5000-6000Kč,což už je lepší. Kdybys nějakou sehnal,klidně dej vědět,vzal bych ji s tebou klidněna půl a hned po papírovém zavření jí můžem zase prodat!


já právě chci mít hlavně v TP25kw,aby se to pak líp prodávalo,a s tim řidičákem ten se mi taky dělat nechce.Jinak znám chlápka co prodává SVčko a má k tomu i jednotku 25kw,kdyby jí tak pujčil za nákej obnos

(reakce na) Cena zaškrcení SVčka na 25kw

10.11.2008 v 17:11 | Nahoru | #8

DawidER5>Dany1788>Mládě.Fidži>Stejně jako na V-Stroma. 20tKč+práce

Ještě, že mě to stálo jen 100€. Tolik bych nebyl ochotnej vyplazit

Přesně jak píše Fidži...presněji je to kolem 22 500,- Je to balík,taky bych rád papírově seškrtil SV rok 2006,ale tolik se mi dávat nechce...jediná možnost je odkoupit ŘJod někoho,kdo SV stříkačku otvíral a pak si to oblítat.... ta vyjde kolem 5000-6000Kč,což už je lepší. Kdybys nějakou sehnal,klidně dej vědět,vzal bych ji s tebou klidněna půl a hned po papírovém zavření jí můžem zase prodat!
já právě chci mít hlavně v TP25kw,aby se to pak líp prodávalo,a s tim řidičákem ten se mi taky dělat nechce.Jinak znám chlápka co prodává SVčko a má k tomu i jednotku 25kw,kdyby jí tak pujčil za nákej obnos

Ale škrcení s takhle půjčenou ŘJ není sranda. Minimálně na čas a nervy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena zaškrcení SVčka na 25kw

10.11.2008 v 17:14 | Nahoru | #9

Mládě.Fidži>Dany1788>Mládě.Fidži>Stejně jako na V-Stroma. 20tKč+práce

Ještě, že mě to stálo jen 100€. Tolik bych nebyl ochotnej vyplazit

Přesně jak píše Fidži...presněji je to kolem 22 500,- Je to balík,taky bych rád papírově seškrtil SV rok 2006,ale tolik se mi dávat nechce...jediná možnost je odkoupit ŘJod někoho,kdo SV stříkačku otvíral a pak si to oblítat.... ta vyjde kolem 5000-6000Kč,což už je lepší. Kdybys nějakou sehnal,klidně dej vědět,vzal bych ji s tebou klidněna půl a hned po papírovém zavření jí můžem zase prodat! A není výhodnější koupit škrticí sadu á 100€ v D? Je v něm jen doraz na plyn a ten pak po zapsání do TP jednoduše vyndáš...


to fakt jde takhle jednoduše,jenom doraz?i u stříkačky,jestli je to jenom takle,tak bych do toho šel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena zaškrcení SVčka na 25kw

10.11.2008 v 17:15 | Nahoru | #10
DawidER5> Jasný jenom doraz...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cena zaškrcení SVčka na 25kw

10.11.2008 v 17:44 | Nahoru | #11

Mládě.Fidži>DawidER5> Jasný jenom doraz...


ty jsi to takhle dělal na Vstromu?nebo máš na někoho takovýho kontakty

1 reakcí na tento příspěvek Cena zaškrcení SVčka na 25kw

10.11.2008 v 17:44 | Nahoru | #12
Taky jsem řešil a volal do suzuki, tam mi řekli dokonce 28 000 za seškcení na 25 Kw. Zkurveně drahá řídící jednotka.
Nicméně co mě dožralo, tak boreček vedle v diskuzi řešil jak zaškrtit Ninju 600.
U SV s karbecama je to dá se říct levný, kolem 6 000 max, ale CDI 25 000 cca.
Ale u NINJI je to pravej opak, každej karbec po 5000 a CDI prej 2 až 3000.
Chápe to někdo?

(reakce na) Cena zaškrcení SVčka na 25kw

10.11.2008 v 18:35 | Nahoru | #13

DawidER5>Mládě.Fidži>DawidER5> Jasný jenom doraz...
ty jsi to takhle dělal na Vstromu?nebo máš na někoho takovýho kontakty

Já to měl škrcený rovnou po koupi v německu...

(reakce na) Cena zaškrcení SVčka na 25kw

10.11.2008 v 22:17 | Nahoru | #14

DawidER5>Dany1788>Mládě.Fidži>Stejně jako na V-Stroma. 20tKč+práce

Ještě, že mě to stálo jen 100€. Tolik bych nebyl ochotnej vyplazit

Přesně jak píše Fidži...presněji je to kolem 22 500,- Je to balík,taky bych rád papírově seškrtil SV rok 2006,ale tolik se mi dávat nechce...jediná možnost je odkoupit ŘJod někoho,kdo SV stříkačku otvíral a pak si to oblítat.... ta vyjde kolem 5000-6000Kč,což už je lepší. Kdybys nějakou sehnal,klidně dej vědět,vzal bych ji s tebou klidněna půl a hned po papírovém zavření jí můžem zase prodat!
já právě chci mít hlavně v TP25kw,aby se to pak líp prodávalo,a s tim řidičákem ten se mi taky dělat nechce.Jinak znám chlápka co prodává SVčko a má k tomu i jednotku 25kw,kdyby jí tak pujčil za nákej obnos



Pozjišťuj obnos a já do toho jdu! Postup už jsem si pozjíšťoval a na čas to náročnější je,ale toť vše!

Cena zaškrcení SVčka na 25kw

8.12.2008 v 15:49 | Nahoru | #15
Mě zase zarazilo když jsem volal do Hondy jestli jde seškrtit legálně Hornet na 25kw r.v. cca 2002-2003(karburátor) a řekli mi že by se musela měnit ŘJ a cena jen za ŘJ by byla asi 18000kč a když jsem mu řek "ale to je karburátor né stříkařka" tak mi odpověděl že u Horneta se musí měnit v oboud případech ŘJ což mi přijde jako blbost u karbecu. Co vy na to?

Cena zaškrcení SVčka na 25kw

8.12.2008 v 18:14 | Nahoru | #16
Docela sranda to tady číst
Taky jsem kdysi měl moto , které mělo v TP 25kw,ale otevřené samozřejmě.
Není žádnej problém motorku "zavřít" na odpovídající výkon v KW , ať jde o karbec ( vložky v sacích hrdlech, dorazy šoupátek, upravit podtlak,aby to šlo do určité míry- membránou) ,nebo stříkačku dorazama. Samozřejmě se to dá řešit jiném CDi (jinak naprogramovaná)
Problém tu je v tom,kdo to zapíše do TP? Když si něco takového uděláš sám,tak Ti žádnej úředník nepřepíše údaj v TP. Když Ti to udělá autorizovanej prodejce, chce za to raketu
A šikovnýmu mechanikovi,kterej si s tim poradí sám ve své dílně (i když jede na živnost) , tak na jeho "papír" že moto uškrtil na 25kw není brán zřetel.... takže cesta je možná v tom,pořídit doklad o koupi "škrtící sady" na konkrétní model a doklad ze servisu o jeho namontování.... to by možná prošlo,ale zkušenost v tom nemám.

(reakce na) Cena zaškrcení SVčka na 25kw

8.12.2008 v 18:28 | Nahoru | #17

Riddick>Taky jsem řešil a volal do suzuki, tam mi řekli dokonce 28 000 za seškcení na 25 Kw. Zkurveně drahá řídící jednotka.
Nicméně co mě dožralo, tak boreček vedle v diskuzi řešil jak zaškrtit Ninju 600.
U SV s karbecama je to dá se říct levný, kolem 6 000 max, ale CDI 25 000 cca.
Ale u NINJI je to pravej opak, každej karbec po 5000 a CDI prej 2 až 3000.
Chápe to někdo?



ja tusim ze Suza resi skrceni karbecu jen tryskama, kdezto kawasaki membranama (i u moji vyjde 1 karbec na 5 litru, a meni se membrana, jinak nic).. a CDI se u Suzy meni cele, u Kawy se je napichne na pocitac a prehraje se mapa nebo co

Cena zaškrcení SVčka na 25kw

14.12.2008 v 14:45 | Nahoru | #18
Tak mi psali z hondy a zaškrcení karburátorovýho horneta by i s prací stálo do 7000kč takže to neni tak hrozný, ale bylo mi hnedka divný proč mi řikali po telefonu že 18000kč no ale aspoň že to napravili
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 simon123 45 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 piknikk 4 29.6.2023 v 12:55 Rebel245


TOPlist