globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW 800 gs popište kdo jí máte .
1.11.2008 v 15:40
Nějaké zkušenosti s touto motorkou přemejšlim o ní ale nedostal sem se k ní mam 650dl stromka a potřebuju porovnání. Ale taky uvažuju o 990ktm Advenčr. Rady a zkušemosti dík kozlik.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek BMW 800 gs popište kdo jí máte .

1.11.2008 v 16:14 | Nahoru | #1
Bral bych být tebou KTM 990 ADVENTURE

BMW 800 gs popište kdo jí máte .

2.11.2008 v 18:01 | Nahoru | #2
Tak zkušenosti s BMW 800 mě také zajímají. Kdo má těžkou motorku a má rád Alpy, tak ví, co je rozumný kompromis mezi výkonem a váhou. BMW 800 to myslím zcela splňuje.

... OM

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

2.11.2008 v 18:10 | Nahoru | #3

tomas.xt>Bral bych být tebou KTM 990 ADVENTURE

Pokud neví kam by cplal prachy, tak ano.

BMW 800 gs popište kdo jí máte .

2.11.2008 v 18:21 | Nahoru | #4
Na KTM jsem nejel, ale 800 vynikající. Velice kompaktní, lehoulinká s ideálním posazem. Spotřeba 4-4,5litrů. Poměrně vysoká(snížené sedlo je výš než u 1200!)Motor dostačující, ve dvou po dálnici 160 a naprosto pohodlné. Terén nezkoušen, ale viděl jsem nějaké video z písku- a nepochybuji.
vyhledávač seznam
Tady se dozvíš víc.

1 reakcí na tento příspěvek BMW 800 gs popište kdo jí máte .

3.11.2008 v 11:49 | Nahoru | #5
Spíš se podívej na www.bmwgs.cz na zkušenosti lidí, kteří s ní opravdu jezdí...

BMW 800 gs popište kdo jí máte .

3.11.2008 v 12:01 | Nahoru | #6
Kamaradka ma 800GS a obivuji jeji trpelivost. Co vyjizdka to problem a pristup BMW zastoupeni v Cecha . Dva krat uz nedojela. Kup nove Tenere a ser na KTM a BMW je to jen tahak na lidi, za ty prachy to urcite nestoji. Pokud chces jen BMW bez do strsiho 1150GS/A nebo 650 Dakara

(reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

3.11.2008 v 14:48 | Nahoru | #7
TomasTT>No jo příště odkaz popíšu
miligen- tady tohle miluji ,,kamarád má" Tak ti předpokládám kamarádka řekla, že se jedná o vadu plováku v nádrži (vyměněn při 10 000 v záruce. Samozřejmě mouchy má (např tekoucí hadice vod. čerpadla) ale to bych spíš nazval mušky
Nejduležitější je jak se na tom budeš cítit. A hodně pochopíš na tom GSX foru.
Můj finální názor je, že za ty prachy stojí.

BMW 800 gs popište kdo jí máte .

3.11.2008 v 19:19 | Nahoru | #8
Waltr: myslel jsem to právě tak, že nemá smysl číst rady lidí, kteří "mají kamaráda a ten má kamaráda a ten říkal že to je šrot" apod. Prostě když mě zajímá F800GS, tak kouknu na specializované forum kde píšou především majitelé toho stroje:

http://www.bmwgs.cz/forum/viewforum.php?forum_id=24

Teď jsem si teprve všiml že tvůj odkaz vede taky tam ale má špatnou popisku :)
Tak tedy ještě jednou aby to bylo jasný :)

BMW 800 gs popište kdo jí máte .

3.11.2008 v 19:37 | Nahoru | #9
Ja jsem si nove GS velice oblibil,motor je uzasne tocivy a celkove je to takova handy motorka,hned padne do ruky.Predni brzda je podle meho gusta trochu slabsi,ale i tak brzdi dobre.Jak psal Waltr,je to hodne vysoka motorka a mensi clovek muze mit trochu problem.Jsem hodne zvedavy jak na tom budou po urcite dobe motory,protoze konstrukcne vychazi z F 800 S/ST a ty se Rotaxu zrovna moc nepodarily.

1 reakcí na tento příspěvek BMW 800 gs popište kdo jí máte .

9.11.2008 v 11:03 | Nahoru | #10
Pročítal jsem některé diskuze na GSforum a už tak zapálený do 800GS nejsem. Jsem už pevně rozhodnut pro Tenere.
Například ohýbací řadicí a brzdová páka by mohla u motorky za 300tis být už v základu. Já jsem ohýbací brzdovou a řadicí páčku u měl u Yamahy DT 125 z roku 97.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

9.11.2008 v 14:50 | Nahoru | #11
Zdeněk Rubáš>No jestli tě u motorky za 265! zajímá ohýbatelná páčka, nemá cenu řešit drobnosti jako jízdní vlastnosti, kvalitu, vzhled, motor, výbavu to máš recht. Přemýšlím jestli má cenu vypisovat co má BMW a zase nemá Yamaha. Ale je to zbytečné, to jsi jistě v rámci objektivního výběru už udělal. Je to tvá volba a ty budeš jezdit- zbývá jen popřát at jsi spokojen. A k foru, je krásné když lidi dokážou přiznat vady strojů které milují.

BMW 800 gs popište kdo jí máte .

9.11.2008 v 16:25 | Nahoru | #12

(reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

10.11.2008 v 21:05 | Nahoru | #13
Waltr> já samozřejmně nepochybuju o lepší jízdních vlastnostech, zpracování a kvalitě oproti yamaze. Jen si myslím ,že takové detaily u této motorky zamrzí. Vypadá to ,že BMW hodně nahrává TouraTechu co se týče drobností ,které ale dělají celek. Koupit za takovéhle prachy polotovar...

BMW 800 gs popište kdo jí máte .

10.11.2008 v 23:18 | Nahoru | #14
Trochu jsem se projel na 800 GS i na 990 Adv...dokonce jsem někam něco psal, zkusím pohledat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

12.11.2008 v 19:43 | Nahoru | #15
Mládě.Fidži> Ahoj, muzes mne prosim Te napsat kolik uz si do KTM nasypal, ze mas takove presne informace ? dik

TL

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

12.11.2008 v 20:25 | Nahoru | #16
TroyLee> No možná to nemá z vlastní zkušenosti, ale Kolik může stát KTM...tohle je minimálně k zamyšlení. Přece nejde jen o to, co máš vyzkoušeno sám. Z knih se taky učíš zkušenost druhých šlo o to pomoci někomu radou. A tady zase souhlasím s tebou. Když už se někdo rozhodne pro nějaké tvrzení, měl by ho doložit. Pak se z toho stanou hloupé žabomyší války. Tak k věci chlapi

1 reakcí na tento příspěvek BMW 800 gs popište kdo jí máte .

12.11.2008 v 21:11 | Nahoru | #17
No tak zrovna z toho Kolik může stát KTM si všichni vemte příklad .Už se proberte Chlapci.

(reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

12.11.2008 v 22:19 | Nahoru | #18

Fanoš Rušicka>No tak zrovna z toho Kolik může stát KTM si všichni vemte příklad .Už se proberte Chlapci.



O co méně argumentů, o to více smajlíků...

(reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

12.11.2008 v 23:29 | Nahoru | #19
Waltr> Waltere, o Alexove pripade vim. A zrovna tak vim o klukovi co si necim podobnym prosel s japonskou motorkou...a co ? Kdyz Alex mnel problem, znamena to, ze vsechny LC8 jsou srac.y ??? Ja taky mnel s LC8 nejaky problem, a taky pred tim s Varaderem, a s Monstrem taky...a zrovna tak vy neco mate s F800gs....A vis jak, taky mne to stvalo, ale i kdyz jsem premyslel o zmene, tak neni lepsi moto nez LC8. PRO MNE. Vsechno jsou to mechanicky veci, tak je jasny, ze se neco muze podelat. Ale ze jeden clovek mnel zavazny problem s KTM, neznamena, ze globalne jsou vsechny na nic. Kdyz nebudem mluvit o KTM, tak treba u Varadera jsem nejaky veci spatne mnel, ale celkove na ni vzpominam jak na super motorku. A navic bych nikdy nenapsal, tu si nekupuj, budes do ni cpat prachy. A to mluvim z vlastni zkusenosti. Domnivam se, ze ten co psal prispevek, na ktery puvodne reaguju na KTM nikdy ani nejel. Tot vse. Jinak s Tebou souhlasim :)

TL

1 reakcí na tento příspěvek BMW 800 gs popište kdo jí máte .

12.11.2008 v 23:41 | Nahoru | #20
Nerad kazím některým zažité představy a sny,ale tady je rozpis poruch na mém BMW R 1150 GS:

Koupena s cca 15tis.km

Ve 20tis výměna napínáků řetězů.Tzn.3ks po cca 2000Kč.Konstrukční vada kterou platí zákazník.
Ve 40 000km odchází lambda sonda.Vyřešeno koupí přímo u Bosche za 2300kč+náklady na zjišťování poruchy-cca 2000Kč.
75 000 km začíná cestou z Ukrajiny vytékat olej od hrušky kardanu a narůstají vůle na ložiscích.Tak tak dojíždím domů.
Vyměňuji sám,tzn. platím jen za materiál a to bylo jestli se nepletu něco kolem 5000Kč.Samozřejmě i výměna všech gufer na kardanu.
84000km.Motorka je nepojízdná.Protočení drážkové hřídele ve spojce.Domů se vezu na korbě dodávky.Cenu opravy si netroufám odhadnout,ale tak nějak tuším že bych se za ni 14 dní flákal v Alpách.
Nepočítám nákup předního kole na ebay za 7000Kč když jsem vlítnul do díry a kolo to nějak nerozchodilo.
Takže tak nějak vypadají servisní náklady na velké BMW od května 2006 do dnešního dne.

Pro srovnání.Moje bývalá TDM 850 která má k dnešku nalítáno skoro 90tiskm,zažila jen jednou výměnu rozvoďáku.Jinak krom pravidelného seřízení NIC.

Edit:Proto jdu do KTM 950. Když už nic,tak má aspoň v Ostravě servis.Na rozdíl od BMW.

Naposledy editováno 12.11.2008 23:45:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

12.11.2008 v 23:56 | Nahoru | #21
restore> takže si koupil GS 1150 r.v. 2006 a najeto jen 15 tis? tak to by mě zajímalo kde stála. Do protočení hřídele v převodovce bych to nazval spotřební materiál.Utratit 15 tis kč za 70 tis km to je sranda. 0,2 kč na km U CBRka 600 f r.v.2000 jsem měnil napínáky ve 30 tis(věčnej problém). Spíš je náhoda na motce najet 80 tis. to je porce jako sviň a nic přitom neměnit. Málo která motka 80 tis vydrží bez investic.

1 reakcí na tento příspěvek BMW 800 gs popište kdo jí máte .

13.11.2008 v 00:08 | Nahoru | #22
Na jiny motorce bys dal vic jen za retezovy sady....a to by se nesmelo pokazit nic jinyho.

(reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

13.11.2008 v 15:30 | Nahoru | #23

xavier>Na jiny motorce bys dal vic jen za retezovy sady....a to by se nesmelo pokazit nic jinyho.



Nemáš pravdu.Na TDM jsem měnil řetězovou sadu jen jednou a stála míň,než kolik jsem vyvalil za ložiska do kardanu.Jinak se nepokazilo NIC .Prodával jsem ji s 78tis km a jezdí bez nejmenších problémů stále.I kdybych započítal mazadla tak to prostě nevyjde.Nemám první BMW,takže vím,jak moc mýtů a legend kolem téhle značky poletuje.Realita je bohužel někde jinde.

Ještě jedna zajímavost.Letmo jsem spočítal náklady na dopravu do a z servisu,protože jak známo servisní síť BMW je opravdu "megahustá".Za tu dobu co ji mám mě doprava a poštovné za díly stála tolik,jako týden poflakování po Slovensku.A to se vyplatí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

13.11.2008 v 15:49 | Nahoru | #24

tkubik2004>restore> takže si koupil GS 1150 r.v. 2006 a najeto jen 15 tis? tak to by mě zajímalo kde stála. Do protočení hřídele v převodovce bych to nazval spotřební materiál.Utratit 15 tis kč za 70 tis km to je sranda. 0,2 kč na km U CBRka 600 f r.v.2000 jsem měnil napínáky ve 30 tis(věčnej problém). Spíš je náhoda na motce najet 80 tis. to je porce jako sviň a nic přitom neměnit. Málo která motka 80 tis vydrží bez investic.



Za prvé to není rok výroby 2006 ale 2002.Kilometry jsem najel OD května 2006.Kde stála nevím,ale podle papírů které mám k švýcarskému techničáku,pan majitel víc leštil než jezdil.Opravdu za necelé 4 roky najel jen 15 tis.Pak s tím lehce prásknul a prodala se do ČR,kde jsem na ni už čekal já.Za druhé.K těm 15 tis kč si připočti opravu převodovky a spojky a už to taková prdel není.
Pokud jde o výdrž motorky.Vedle brambory mám v garáži i Kawu GTR 1000.Najeto bez mála 190 000 km.(to není překlep)Za celou dobu proběhla jednou výměna napínáku a rozvoďáku.Jinak NIC.Jo kecám.Musím vyměnit jedno jehlové ložisko v přepákování.Už má chuděra vůli.Stojí pár korun.Tuhle motorku beru jako etalon spolehlivosti,protože NIKDY za dobu své existece mě nenechala ve štychu a jezdila a jezdí jako ďas.Má kardan dodnes v originální sestavě a bez vůlí!!!Proto si ji taky pořád nechávám.

Naposledy editováno 13.11.2008 15:51:32

(reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

13.11.2008 v 17:09 | Nahoru | #25
protočení hřídele se stane asi u jedný z tisíce motorek a bůh ví jestli. Každá motka je sestavena z tisíce různých dílů a to by bylo aby se nějaký neposral. Otázkou je, jaký jméno si nosí dealerská siť či značka taková.

1 reakcí na tento příspěvek BMW 800 gs popište kdo jí máte .

13.11.2008 v 19:16 | Nahoru | #26
Zajímavá diskuse, trochu jste mně vzali tzv. "vítr z plachet".
O BMW mám vyšší mínění protože¨těch motorek jezdí v Evropě hodně a s řadou majitelů jsem mluvil a nezaregistroval jsem nějaké problémy.

... OM

(reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

13.11.2008 v 19:33 | Nahoru | #27
OldMan> že zrovna ty to tu bereš vážně.já už jezdím druhou lc8,pořád někde ve sračkách,má 40000km a jezdí a jezdí.vše to jsou pouze stroje a jako takové se mohou pokazit.a je jedno co mají napsáno na nádrži..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

13.11.2008 v 20:15 | Nahoru | #28


Pokud jde o výdrž motorky.Vedle brambory mám v garáži i Kawu GTR 1000.Najeto bez mála 190 000 km.(to není překlep)Za celou dobu proběhla jednou výměna napínáku a rozvoďáku.Jinak NIC.Jo kecám.Musím vyměnit jedno jehlové ložisko v přepákování.Už má chuděra vůli.Stojí pár korun.Tuhle motorku beru jako etalon spolehlivosti,protože NIKDY za dobu své existece mě nenechala ve štychu a jezdila a jezdí jako ďas.Má kardan dodnes v originální sestavě a bez vůlí!!!Proto si ji taky pořád nechávám.



hmm... stastny muz... :((( to me se na RX protocilo lozisko nekde kratce za 120.000. ALe zase ma na stejnym motoru o 30k vic a asi se s ni i inak jezdi... Kazdopadne... at Ti to jezdi bez nehod ta technika... :)

(reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

13.11.2008 v 20:44 | Nahoru | #29
Spijker> 120 000 km? budíkovejch ale

BMW 800 gs popište kdo jí máte .

13.11.2008 v 20:47 | Nahoru | #30
jasne budikovejch... :)
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kola z BMW F850GS na 800GSA BMW F 800 GS, BMW F 800 GS Adventure, BMW F 850 GS MartasUS 1 4.5.2024 v 11:25 Tomassino
F 800 GS - 2024 [1, 2, 3] BMW F 800 GS 1705ol 87 25.4.2024 v 10:45 Míra1970
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Kufry Vario BMW F 800 GS ZbyD 5 24.3.2024 v 16:19 ZbyD
Obnova servisního intervalu BMW F 800 GS rimbo 5 1.2.2024 v 13:18 MartasUS


TOPlist