bmw_r1300gs_cartec





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.1.2016 v 21:25 | Nahoru | #10201
Ozzy_> A co od toho vlastně očekáváš? myslíš si, že ti to dá něco víc než šestka?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.1.2016 v 21:56 | Nahoru | #10202

burak píše: Ozzy_> A co od toho vlastně očekáváš? myslíš si, že ti to dá něco víc než šestka?



Ze si snaz, a s mensim rizikem a nakladama zaziju spravny dovednosti. Lip naucim odhadovat rychlost naletu do zatacky. S mensi zatezi gum. Driv pridavat plyn na vyjezdu. Rychlejs a presneji preklapet motorku. Lip vyuzivat sirku trati a obrubniky .....

To co se ucej prave ty 13-17 lety kluci a co ja se bohuzel v jejich veku ucit nemohl a ted mi to chybi.

Proste na slabsi a lehci motorce clovek se zabranama, jako jsem ja snaz a rychleji zkusi veci co se mu zdaj "nemozny". Presne jako to ted zazivam v terenu, co bych se uz se 120 kilo vazici vysokou motorkou neodvazil nikdy zkusit, protoze "kdyz bych tam nahodou zustal, tak to tam odtud nedostanu", to s trialem proste zkusim .... ten proces uceni jde o hodne snaz.

To od toho cekam.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.1.2016 v 09:29 | Nahoru | #10203
Ahoj. Nemáte někdo doma z GSXR1000 2005 pravej přepínač, respektive stačil by mě jen ten červený start stop.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.1.2016 v 20:10 | Nahoru | #10204
Ozzy: ví se jakej je předběžnej zájem o tuhle třídu tříkil ? Mě by to lákalo z podobných důvodů jak tebe...ikdyž silná motorka je úžasná a svým způsobem by mi to chybělo. Vím, že v americe je tahle kategorie docela oblíbená a jezdí se tam plno různých "klubových" šampionátů.

Jen teda pihu to u mě má, KTM RC bude proti konkurenci moc vepředu a budou se zvětšovat rozdíly mezi jezdci, což je zrovna u takový kategorie škoda. Objem motoru má skoro o 100 kubíků větší než třeba Honda...

A rozhodně bych počítal s generálkou motoru po sezoně, podobně jako u dvoutaktu...s tím rozdílem, že ten 4T se bude servisovat mnohdy hůř. Klika, válce, ventily v hlavě, to bude víceméně na výměnu, kdežto u 2T se klika dá líp opravit, udělat výbrus a nechat udělat píst.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.1.2016 v 21:19 | Nahoru | #10205
[quote=Ozzy_]Kdyby to melo vyhoneny dvoutaktni trikilo, stoji to 2-3 nasobek, nic to nevydrzi, atd. Ja potrebuju neco na uceni, co bude blbuvzdorny a vydrzi to, a nebude to jen nekonecna kasicka na prachy.

To se pleteš, to 2takt tříkilo lítá v EXC jako ďas a údržba toho motoru je jednodušší než 4takt a i levnější. Pístní sada stojí 3500, motor je jednoduchej, lehkej.
Ta motorka by mohla vážit o pár kil míň a výkon kolem 50 koníků série!!!

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.1.2016 v 22:08 | Nahoru | #10206

sifondva píše: Ozzy: ví se jakej je předběžnej zájem o tuhle třídu tříkil ? Mě by to lákalo z podobných důvodů jak tebe...ikdyž silná motorka je úžasná a svým způsobem by mi to chybělo. Vím, že v americe je tahle kategorie docela oblíbená a jezdí se tam plno různých "klubových" šampionátů.

Jen teda pihu to u mě má, KTM RC bude proti konkurenci moc vepředu a budou se zvětšovat rozdíly mezi jezdci, což je zrovna u takový kategorie škoda. Objem motoru má skoro o 100 kubíků větší než třeba Honda...

A rozhodně bych počítal s generálkou motoru po sezoně, podobně jako u dvoutaktu...s tím rozdílem, že ten 4T se bude servisovat mnohdy hůř. Klika, válce, ventily v hlavě, to bude víceméně na výměnu, kdežto u 2T se klika dá líp opravit, udělat výbrus a nechat udělat píst.



TEORIE: KTM je 371 jednoval, kawasaki 299 dvouval, yamaha 321 dvouval. Takze motorove "jedno a totez, vykony v serii podobny, a moc vic z toho vydolovat nepujde. Honda je "ten ctvrtej vzadu, ale treba to jeste prehodnoti". KTM si nemyslim ze bude mit navic motorove, spis bych rekl ze podvozkove (verze cup). Ale uprimne proto ji chci, seru na to mit o kone vic nebo min, ale chci poradnej podvozek.

Jaky bude zajem tady nevim. Protoze 95 procent hobby jezdcu si radeji koupi olitanou setsku za pade, nez novy trikilo za 150+. Ale uvidime. Ja to pojal tak ze sestku si na endurance necham, a trikilo budu mit hlavne na trening. Uz jsem se dostal k nabidce rok jetejch RCcek, na cenu novy jeste cekam.

TEORIE2: S motorem .. vzhledem k tomu ze je uplne normalni seriovej silnicni, navic v CUP verzi o 5 koni udusenej (serie 43 koni, CUP verze 38), tak jsem bytostne presvedcenej ze to klidne odjede 3 sezony jen s pravidelnou vymenou oleje. Ale treba sem naivni. Rozhodne nevim o tom ze by se sahalo na motory za sezonu v ADAC cupu. Uvidime, jak rekl slepej. Na sestce potrebuju 2 predni gumy a cca 4-5 zadku za sezonu, verim ze na tomhle pujde ject jeden predek a 2 zadky celou sezonu, prijemny.

Takze si myslim, ze nejvetsi naklady budou opet na pady, ale to uz k tomu tak nejak patri no. Co jsem videl RCcka po nekolika padech, tak mam pocit ze jsou celkem odolny.

Uvidime. Ja jsem cim dal vic rozhodnutej do ni jit.

Uz vim i nejaky casy kolik na tom jedou mladosi na okruzich co znam ;-D

2:36 Brno
2:02 Lausitz
1:48 Sachsenring

Jsem zvedav jak moc dostanu na drzku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.1.2016 v 22:10 | Nahoru | #10207

doucha píše: [quote=Ozzy_]Kdyby to melo vyhoneny dvoutaktni trikilo, stoji to 2-3 nasobek, nic to nevydrzi, atd. Ja potrebuju neco na uceni, co bude blbuvzdorny a vydrzi to, a nebude to jen nekonecna kasicka na prachy.

To se pleteš, to 2takt tříkilo lítá v EXC jako ďas a údržba toho motoru je jednodušší než 4takt a i levnější. Pístní sada stojí 3500, motor je jednoduchej, lehkej.
Ta motorka by mohla vážit o pár kil míň a výkon kolem 50 koníků série!!!



Nechci se hadat. R6ka lita 4tou sezonu, najetejch 22 tisi OKRUHOVEJCH kilometru a na motor se krome vymeny oleje nesahlo. Az uvidim dvoutakt, kterej todle da, a to jakkoli seriovej ... uznam ze mas pravdu. Do ty doby sice chapu, ze 2takt se servisuje snaz a levneji, ale ja ctyrtakt neservisuju no.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

12.1.2016 v 22:41 | Nahoru | #10208
Jo, to co píšeš má hlavu a patu, nemám moc co dodat...nevýhoda je zatím ta cenovka. Na "levnou" kategorii to má až moc vysoký pořizovací náklady Ale je to v plenkách, za rok, dva, přibudou ojetiny a věřím, že i ten zájem se zvedne. Což možná bude i můj čas, ja zatím jen sonduju...

E: jinak, repas motoru po sezóně doporučují i přímo na stránkách ADACu, takže jsem to docela trefil. Ale jsem ochotný věřit, že zvládne víc...je to holt takovej malej vibrátorek co furt pojede pod plným a v plných

Naposledy editováno 13.01.2016 11:33:21

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.1.2016 v 14:29 | Nahoru | #10209

Ozzy_ píše: Nechci se hadat. R6ka lita 4tou sezonu, najetejch 22 tisi OKRUHOVEJCH kilometru a na motor se krome vymeny oleje nesahlo. Az uvidim dvoutakt, kterej todle da, a to jakkoli seriovej ... uznam ze mas pravdu. Do ty doby sice chapu, ze 2takt se servisuje snaz a levneji, ale ja ctyrtakt neservisuju no.



Jasně, nedá se srovnávat životnost 4válcový 4T šestky s 1válcovým 2T.Porovnával jsem servis jednoválce 4T s 2T. Hele v pohodě... Hlavně abys ty byl spokojenej a aby vás bylo víc takových nadšenců.
Ono pohybovat se v trénincích u agentur v pomalejší skupině mezi litrama nebude úplně jednoduchý...

Naposledy editováno 13.01.2016 14:32:16

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

20.1.2016 v 17:41 | Nahoru | #10210
Zdar závodníci, nemáte někdo zkušenost s umístěním inerciální měřicí jednotky /IMU/ ? (gyroskopický snímač)
Jde mi o to, že na Panigale je tato jednotka nesmyslně uchycená na světlometu. Při přestavbě na okruh jde světlo pryč a musím vymyslet držák, který jí bude držet ve stejné poloze jako na tom světle. Potřebuji vědět, ,jestli se po této montáži musí jednotka nějak kalibrovat, popř. jak moc velký vliv bude mít nepatrná odchylka /v desetinách mm/

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.2.2016 v 08:20 | Nahoru | #10211
Nejaka desetina nevadi, 1-2mm je urcite tolerance na pozici svetla.
Dulezity je mit senzor vodorovne a tak nejak v podobnem miste.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.2.2016 v 18:30 | Nahoru | #10212
afro-r1> Díky za info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.2.2016 v 18:37 | Nahoru | #10213

doucha píše: Zdar závodníci, nemáte někdo zkušenost s umístěním inerciální měřicí jednotky /IMU/ ? (gyroskopický snímač)
Jde mi o to, že na Panigale je tato jednotka nesmyslně uchycená na světlometu. Při přestavbě na okruh jde světlo pryč a musím vymyslet držák, který jí bude držet ve stejné poloze jako na tom světle. Potřebuji vědět, ,jestli se po této montáži musí jednotka nějak kalibrovat, popř. jak moc velký vliv bude mít nepatrná odchylka /v desetinách mm/



Nechtěl bys nás trochu navnadit fotkama z přestavby Tvojí nové rakety?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.2.2016 v 20:30 | Nahoru | #10214
mike.46> No zátím jsem na začátku, až bude hotovo, tak se pochlubim )

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.2.2016 v 18:03 | Nahoru | #10215

doucha píše: mike.46> No zátím jsem na začátku, až bude hotovo, tak se pochlubim )



Ok, tak ať se to podaří dle Tvých představ a třeba ji okouknu naživo někde na dromu

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.2.2016 v 19:09 | Nahoru | #10216
Vím, že to sem nepatří, omlouvám se hned zpočátku, ale chodí sem hodně okruhářů a to by mi mohlo pomoct. Sháním držák výfuku (místo stupačky) pro full systém od Yoshimury pro GSXR 1000 K5/6. Díky moc.




Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

21.3.2016 v 20:23 | Nahoru | #10217
Ahooj , kuci nedával ste někdo spodky vidlic z R1 04 - 06 na rok 07 - 08 ? Aby zůstali tubusy a vnitrky z 08 ?

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.4.2016 v 19:57 | Nahoru | #10218
Ahoj chlapi, koukněte na tohle: http://noh2o.cz . Viděl jsem to v Moto GP, myjou s tím v boxech. Zkusil to doma na autě a pecka. Na okruh, kde mě vždy štvalo mytí moto, je to dobrý! (Podotýkám nejsem prodejce)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.4.2016 v 21:42 | Nahoru | #10219
BlackSabbath> změř si stupačku a nech si to vyřezat z 2ky duralu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2016 v 01:30 | Nahoru | #10220

Taz-007 píše: BlackSabbath> změř si stupačku a nech si to vyřezat z 2ky duralu


Už to mám. A originál!

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2016 v 06:58 | Nahoru | #10221
BlackSabbath> no vidíš, šikovná

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

11.4.2016 v 22:53 | Nahoru | #10222
Závodní R6 na prodej YAMAHA R6 Motopoint





Naposledy editováno 11.04.2016 22:54:51

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.4.2016 v 22:49 | Nahoru | #10223
Jak na prodej?proč ji Majkl neždíme teď v Brně?

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.5.2016 v 21:43 | Nahoru | #10224
Ahoj závodníci,
neválí se někomu doma radiální brzdová pumpa 19 (Accossato, Brembo)? Díky Michal

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.5.2016 v 07:05 | Nahoru | #10225

mike.46 píše: Ahoj závodníci,
neválí se někomu doma radiální brzdová pumpa 19 (Accossato, Brembo)? Díky Michal


tady a i s hadicema...za super prachy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.5.2016 v 07:59 | Nahoru | #10226
mike.46>
mam na prodej novou brembo rcs 17

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

21.5.2016 v 08:49 | Nahoru | #10227

419marek píše: mike.46>
mam na prodej novou brembo rcs 17



Zdar, posílal jsem Ti PM.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.5.2016 v 20:04 | Nahoru | #10228
Ahoj, neznáte někdo náhodou tuto motorku?
http://www.motorkari...a-yzf-r1-976356.html

Díky

Naposledy editováno 22.05.2016 20:06:15

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.5.2016 v 21:29 | Nahoru | #10229
Kvůli zdravotnímu stavu prodám:
20.-21.6. Slovač s WM a 13.7. Most s WM. Více info po PM. Díky m.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.6.2016 v 21:42 | Nahoru | #10230
Čau závodníci, na svojí R6 2005 řeším nová řídítka, jenže tenhle model nemá klasické objímky řídítek, které jsou pod brýlemi, ale originál brýle jsou z vrchu vyfrézované a v nich jsou řídítka vsazená ve spešl origo objímce. Řeším jestli bude problém koupit běžná racing řídítka s klasickými objímkami a dát je pod vrchní brýle. Jde mi o to jestli už to někdo zkoušel a jak se mu na tom jelo, když jsou řídítka o něco níž než origa a navíc jestli nebudou narážet v rejdu o nádrž. Díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35283 Dnes v 07:43 Ozzy_
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 Valdy25 22 1.3.2024 v 14:44 assassin


TOPlist