globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 19:56 | Nahoru | #391

Perňa #81>stepos79> Zdar staviteli

bude úplně nový a odborně repasovaný podvozek (Ohlins vnitřky vidlí a zadní brko Ohlins TTX nastavený na Perníčka a jeho "proporce"...tedy s tím, že do jara musím 2-3kg dolů, to jsem jim tam optimisticky odhad)..



Tak to potom přispěj sem:Jak Perňa shodil 3 kg

Zatím to ale vypadá, že víc lidi baví kupovat racing komponenty na biky, než se zlepšit sám

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 19:58 | Nahoru | #392
Perňa #81> no tak to držím pěsti v novinkách Já ladit nemusím, já už mám hotovo. Minulý týden jsem si udělal nový vnitřek do koncovky co se mi vystřelil a mám hotovo, motorka je opět po prohlídce opět složená a připravená.

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 20:01 | Nahoru | #393
Taky bych se rád na něco zeptal. Já s mejma časama určitě nebudu dávat jiný vidle a tak, ale dal jsem na vidle ty elektrikářský pásky a zjistil jsem, že se mi bořej vidle až skoro dolu. Stačí je jen přitáhnout tou velkou matkou naheoře, nebo je lepší zajet třeba za Halbichem (vim co je lepší) , ale taky netušim, co by to tak finančně mohlo obnášet to přitáhnout. :\

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 20:06 | Nahoru | #394
majkl31> nech to tak a na jare se na to v Brne podivame.
Zadarmo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 20:08 | Nahoru | #395
majkl31> tak je lepší když to dělá odborník, jako je Honza Halbich (on mi nastavuje celej podvozek) Zkus se podívat na stránky Eagle racing, kluci to tam maji dost dobře popsaný co a jak udělat a do začátku to stačí.

Naposledy editováno 02.11.2008 20:10:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 20:08 | Nahoru | #396

DavidH>Perňa #81>stepos79> Zdar staviteli

bude úplně nový a odborně repasovaný podvozek (Ohlins vnitřky vidlí a zadní brko Ohlins TTX nastavený na Perníčka a jeho "proporce"...tedy s tím, že do jara musím 2-3kg dolů, to jsem jim tam optimisticky odhad)..

Tak to potom přispěj sem:Jak Perňa shodil 3 kg

Zatím to ale vypadá, že víc lidi baví kupovat racing komponenty na biky, než se zlepšit sám



já osobně jsem si ten vejfuk koupil jen pro to že to dělá kravál

Ale to je docela dobrý nechat si naladit podvozek mít to připravené a vědět že do jara musí 2-3 kila dolu dobrej přístup

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 20:13 | Nahoru | #397
já osobně jsem si ten vejfuk koupil jen pro to že to dělá kravál

Se sérijákem by jsi ale vyhrál titul Silent man a babky ze Žebětína (4km od okruhu v Brně) by tě milovaly

Je pravda, že sériový výfuk mě taky sral. Není špatný slyšet sám sebe.

Naposledy editováno 02.11.2008 20:15:32

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 20:15 | Nahoru | #398
DavidH> právě a já jezdím pomalu takže je mě dlouho slyšet a pak možná když pámbůh dá i vidět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 20:23 | Nahoru | #399
To Assassin:jinak na svem TL se mi s timhle podarilo doladit srtrikacku ze na prechodu fazi vstrikovani na 4tis uz neni zadne cuknuti a jde ted v podstate bez znatelneho poklesu krivky az do omezovace:) (koncovky, filtr pipercross, upravenej airbox) [/quote]
Zdarec!Nechceš mi vyladit TeLe? Mam tam ladaky a KN,ale průběh je pořád dost kostrbatej asi by to chtelo odborníka,ale myslim,že mi každej řekne,že to nema smysl u takový vykopávky Chjo!

Naposledy editováno 02.11.2008 20:24:38

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 20:39 | Nahoru | #400

Dawe02>majkl31> nech to tak a na jare se na to v Brne podivame.
Zadarmo



to je slovo chlape díky

Naposledy editováno 02.11.2008 20:39:21

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 20:40 | Nahoru | #401

SmajlikR #23>majkl31> tak je lepší když to dělá odborník, jako je Honza Halbich (on mi nastavuje celej podvozek) Zkus se podívat na stránky Eagle racing, kluci to tam maji dost dobře popsaný co a jak udělat a do začátku to stačí.



určitě je to lepší o tom žádná , ale zase pro mě každá kačka dobrá a ty časy jsou zatim fakt hrubě nezávodní . Díky za odkaz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 20:47 | Nahoru | #402

Dawe02>majkl31> nech to tak a na jare se na to v Brne podivame.
Zadarmo



Jojo....nech to na jaro na DAWA....na vidle ti ani nešáhne...ale 11 sekund dole na kolo je jasnejch

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 21:06 | Nahoru | #403

MiP_>Dawe02>majkl31> nech to tak a na jare se na to v Brne podivame.
Zadarmo

Jojo....nech to na jaro na DAWA....na vidle ti ani nešáhne...ale 11 sekund dole na kolo je jasnejch



no taky dobrý né? Hele kámo, ale mě se to boří asi tak 8mm od spodu a to je asi vážně dost :\

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 21:09 | Nahoru | #404

majkl31>MiP_>Dawe02>majkl31> nech to tak a na jare se na to v Brne podivame.
Zadarmo

Jojo....nech to na jaro na DAWA....na vidle ti ani nešáhne...ale 11 sekund dole na kolo je jasnejch

no taky dobrý né? Hele kámo, ale mě se to boří asi tak 8mm od spodu a to je asi vážně dost :\



No tak to jsme na tom asi tak stejně...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 21:12 | Nahoru | #405

majkl31>MiP_>Dawe02>majkl31> nech to tak a na jare se na to v Brne podivame.
Zadarmo

Jojo....nech to na jaro na DAWA....na vidle ti ani nešáhne...ale 11 sekund dole na kolo je jasnejch

no taky dobrý né? Hele kámo, ale mě se to boří asi tak 8mm od spodu a to je asi vážně dost :\



s tim jarem souhlasim a hlavne zkusis tu mou mam to o hodně jinak nastavene Majkle dyť viš

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 21:12 | Nahoru | #406
Tak mě se boří tak 1cm od spodu a šlape jako hodinky

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 21:12 | Nahoru | #407
no mám pocit, že co jsem na ty tvoje vidle koukal, tak ty moje jdou o dost hlouběji. A nech mi aspoň v tomhle prvenství

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 21:16 | Nahoru | #408

majkl31>no mám pocit, že co jsem na ty tvoje vidle koukal, tak ty moje jdou o dost hlouběji. A nech mi aspoň v tomhle prvenství



OK zítra vezmu posuvné měřítko...(abych neříkal šupléra ) A změřím to.... jo a ještě vyfotím....potom uvidíme...ja????

Kuwa...nejhorší, když je člověk soutěživej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.11.2008 v 21:22 | Nahoru | #409

MiP_>majkl31>no mám pocit, že co jsem na ty tvoje vidle koukal, tak ty moje jdou o dost hlouběji. A nech mi aspoň v tomhle prvenství

OK zítra vezmu posuvné měřítko...(abych neříkal šupléra ) A změřím to.... jo a ještě vyfotím....potom uvidíme...ja????

Kuwa...nejhorší, když je člověk soutěživej



hele tak tuhle výzvu beru čéče, já vyhraju objektivně

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.11.2008 v 01:20 | Nahoru | #410
majkl31> 8mm je ještě OK.. Záleží kolik vážíš a kolik maj tvoje vidle za sebou. Tohle se dá vychytat i výškou hladiny oleje, ta má zásadní vliv na "tvrdost" vidle ke konci zdvihu a když máš lineární pružiny (jako má R1), tak se tímhle nastavuje právě "progrese" při stlačování (čím víc oleje - vyšší hladina - tím je vidle tužší)..
Jj, je to věda a ladí se úplně všechno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.11.2008 v 08:35 | Nahoru | #411

Jirka 22>To Assassin:jinak na svem TL se mi s timhle podarilo doladit srtrikacku ze na prechodu fazi vstrikovani na 4tis uz neni zadne cuknuti a jde ted v podstate bez znatelneho poklesu krivky az do omezovace:) (koncovky, filtr pipercross, upravenej airbox)
Zdarec!Nechceš mi vyladit TeLe? Mam tam ladaky a KN,ale průběh je pořád dost kostrbatej asi by to chtelo odborníka,ale myslim,že mi každej řekne,že to nema smysl u takový vykopávky Chjo!



to by asi slo...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.11.2008 v 22:43 | Nahoru | #412
assassin> Fíha To koukám já myslel že se klonujou boxi jen v gsm obchode to je to co me ted spatne zivi,to jsi si naklonoval sám :o) nebo jsi to koupil někde už hotový ? no kdyby jsi se někdy rozhodl pro TEKA nářadí nejdřív mi napiš já na to umím udělat taky dobrý ceny, ted jsem koukal že je nějaká TEKA 2 novinka ještě lepší a vymazlenější ,kdyby bylo takový nařadí na yamahy tak si ho pořídím ale bohužel na yamahy nic,já zkoušel na svý R1 07 štelovat bohatost CO nastaveníma v servisnim modu přímo na palubovce,jsou tam hodnoty od -100 do +100 ale asi se to týká jen volnoběhu nebo nízkejch otáček protože jsem měl moto při tomhele štelování na brzdě a výsledek žádnej,motorka byla pořád chudá na lamdasondě,ale nějakej vliv na vstřikování to má protože když se to dá na mezní hodnoty tak motorka chcipala protože neměla přísun paliva a nebo se hltila protože ho měla moc,tohle štelování se totiž dá dělat i při běžícím motoru,tak sme zkouseli asi 30 ruznejch nastavení a na koně a na lamdasondě to od středních otáček nahoru bylo pořád stejný beze změny. jinak díky za rady ohledně pružinek do spojky ale ted se musím omluvit firmě yamaha že jsem ji tu pohanil že odchází spojky,já ji mám v nevytápěné garáži a asi se mi zimou nějak smrsklo lanko od spojky předtím tam byla 1 mm vule na páčce, a ted nic tak jsem zkusil pootocit štelovák a světe div se spojka už neklouže,dotočil jsem štelovák až na doraz a páčka pořád nemá vuli a to je rozdíl 5 mm takže budu muset povolit lanko dole u motoru,a já divínek jsem si myslel že se lanka používáním vytahujou a ne smrskávaj ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

4.11.2008 v 22:24 | Nahoru | #413
assassin> Jde o to esi se ti do toho chce?Jsem si myslel,že seriove jednotky ladit nelze,ale ty boříš míty Dík!

3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.11.2008 v 00:13 | Nahoru | #414
Zdar střelci, poraďte prosím. Na Fároše 08 koukám po fýfukovém systému (akrap) a teď nevim jestli svody titan nebo nerez. Je mi jasný, že titan bude lehčí, ale nevim jestli se dá popř. opravit. Podle tabulek by výkovový rozdíl neměl být, tak nevim jestli je pro mě amatéra rozumný dát o těch 18 tis víc... 29 proti 47... Budu vděčnej za rady....

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.11.2008 v 00:55 | Nahoru | #415
titan se opravit dá ale myslim si že těch 18 litrů se dá užít jinde a pomůže to víc

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.11.2008 v 01:09 | Nahoru | #416
Prasouš> staci nerez, lehoucke to je skoro stejne....skoda penez za titanovou slitinu.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.11.2008 v 09:31 | Nahoru | #417
Prasouš> už máš 08?

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.11.2008 v 14:44 | Nahoru | #418
4stepos79:Prasouš ji zatím nemá,ale v hospodě při teamovejch poradách už na něm vlastně teoreticky řádí a světe div se: je děěěěsněěěě rychlej

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.11.2008 v 14:51 | Nahoru | #419

NoriHaga>4stepos79:Prasouš ji zatím nemá,ale v hospodě při teamovejch poradách už na něm vlastně teoreticky řádí a světe div se: je děěěěsněěěě rychlej



copak rychlej ale že na ní už mění vyfuk

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.11.2008 v 14:57 | Nahoru | #420

Jirka 22>assassin> Jde o to esi se ti do toho chce?Jsem si myslel,že seriove jednotky ladit nelze,ale ty boříš míty Dík!



cece pravda je oboji:) palivova mapa je v jednotce na neprepisovatelne pameti..tzn primo mapa bod po bodu menit nejde, ale primo ridici jednotka sam o sobe obsahuje funkce pro ladeni, nejspis na korekce nakejch vyrobnich nepresnosti nebo prave pro "racing" upravy... jde s tou "nemenou" mapou soupat v urcitejch oblastech nahoru/dolu... cca do ctvrt plynu jedna oblast, do pul druha, do full treti... tzn nedokazu pridat palivo jen treba mezi 1100-1200 otackama, ale dokazu pridat celemu nizkemu pasmu... stejne tak jsou nakym zpusobem omezene kroky o ktere muzu pridavat/ubirat... +- 5,10 procent na dobe otevreni vstriku... na korekce vyfuku a performance filtru to staci... pokud je potreba neco presnejsiho tak uz pak POWcom....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1190, 1191] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35723 Dnes v 15:43 LukynO17
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist