Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
YOSH_BOY píše: Může mi zde někdo z místních ducati 1098 racerů poradit jaký desky používaj a kde je nakupujou? Díky
Používám origo Brembo 07BB30
Objednávám na brzdy-brembo.cz
Myslim,že fungujou výborně,tak neřešim jiný varianty
vím, že máš nyní jiné radosti, ale jak vidíš jako mazák CEC 2013? Sleduješ dění na scéně?
Nebo jsi zanevřel na endurance a budeš jezdit s Inkvizem, kde jsi loni bral opět vavříny?
Založil jsem vlákno pro vytrvalce Jen doufám, že nás tam nebude závodit jako loni 5 a půl
http://www.motorkari...ft=137419&fid=54
Snad se příští rok zas potkáme na roštu a snad Ti nekazím vlákno, když tak to smázni
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
mám na kawě radiální brzdovou pumpu, a štve mě na ní jedna věc - dlouhej "mrtvej chod", cca 20 mm na konci páčky. U ne-radiální pumpy se to dalo seřídit zašroubováním nebo vyšroubováním té tyčky, co posouvá pístek, ale tomuhle moc nehovím a naslepo se mi to rozebírat nechce - nevíte někdo, jak se to seřizuje?
Díky.
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
běžná cena v yamaze je okolo 6tis. za holou pumpu.... jelikož mám r1 04, mám z práce nakoukaný snad všechyn katalogy dílů, přišel jsem na to, že pumpa z 04 je uplně stejná jako ty novější (i když má jinou barvu a rozdílný objednací čísla) jen se dá pořídit za uplně jinou cenu.
pumpa bez páčky a klemy pro spojení s řidítkem se tak dá koupit NOVÁ z modelu R1 04 za 3312,- s dph bez jakýkoli slevy.. páčka pak v druhovýrobě za pár stovek
když to vezmu že jetá pumpa se prodává běžně za 3-4tis (ebay apod.) tak určitě líp koupit novej kousek (když vám k tomu zařídim ještě nějakou slevu )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
assassin píše: Fizzer: to tam mas takovouhle pumpu jo? Co to je zač? Vypada frezovana. Jinak si myslím ze to co chces nejde, a ostatne ani u klasicky pumpy bys nic jak popisujes nedosteloval. Buď je to vuli ta by šla najít a vymezit, ale jestli se pistek hejbe tak jedou desky k sobě, s tím nic nevymyslis.
pumpa
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
assassin píše: Fizzer: to tam mas takovouhle pumpu jo? Co to je zač? Vypada frezovana. Jinak si myslím ze to co chces nejde, a ostatne ani u klasicky pumpy bys nic jak popisujes nedosteloval. Buď je to vuli ta by šla najít a vymezit, ale jestli se pistek hejbe tak jedou desky k sobě, s tím nic nevymyslis.
Je to nějaká radiála IRC, průměr pístku snad 18??
U "klasický" pumpy to nastavit jde, minimálně u RSV tomu tak bylo (jak u brzdy, tak u spojky) - jak je ta tyčka co posouvá pístek v pumpě, tak se dá zašroubovat do toho čepu, co je v páčce (tím se mrtvý chod prodlužuje) nebo naopak vyšroubovat (čímž se mrtvý chod zkrátí). Jde o to, jak daleko je při nezmáčknuté páčce břit gumičky na pístku od té díry co přepouští kapalinu do nádržky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Corela91 píše: když už jsme u těch pump,často si dávaj lidi na biky slušně fungující pumpu z R1/R6 04/05 a vejš je to radiální brembo 16.
běžná cena v yamaze je okolo 6tis. za holou pumpu.... jelikož mám r1 04, mám z práce nakoukaný snad všechyn katalogy dílů, přišel jsem na to, že pumpa z 04 je uplně stejná jako ty novější (i když má jinou barvu a rozdílný objednací čísla) jen se dá pořídit za uplně jinou cenu.
pumpa bez páčky a klemy pro spojení s řidítkem se tak dá koupit NOVÁ z modelu R1 04 za 3312,- s dph bez jakýkoli slevy.. páčka pak v druhovýrobě za pár stovek
když to vezmu že jetá pumpa se prodává běžně za 3-4tis (ebay apod.) tak určitě líp koupit novej kousek (když vám k tomu zařídim ještě nějakou slevu )
cece 3-4tis je proti novy pekny, ale holy, to uz v podstate levneji sezenes komplet pumpu acossato od Martyho, coz je v podstate brembo... tohle me teda prijde ze je nejlepsi volba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
FiZzeR píše: Je to nějaká radiála IRC, průměr pístku snad 18??
U "klasický" pumpy to nastavit jde, minimálně u RSV tomu tak bylo (jak u brzdy, tak u spojky) - jak je ta tyčka co posouvá pístek v pumpě, tak se dá zašroubovat do toho čepu, co je v páčce (tím se mrtvý chod prodlužuje) nebo naopak vyšroubovat (čímž se mrtvý chod zkrátí). Jde o to, jak daleko je při nezmáčknuté páčce břit gumičky na pístku od té díry co přepouští kapalinu do nádržky.
uff to mi prijde jako celkem nebezcna vec tohle udelat "stelovaci" .. u te rsv to tedy fungovalo jako by packa mela doraz i smerem od riditka, o kterej se zarazi a pak sroubem jakym se steluje vzdalenost packy od riditka by se vlastne tlacil pistek dovnitr.
u te radialni co mas kdyz sroubujes pistek tim sroubem "jako" dovnitr tak nezaleze dovnitr ale oddali se packa... tzn leda bys ji udelal tenhle druhej doraz...nic lepsiho asi nevymyslis...
ale prijde mi divny ze by to delalo az tak velkej skok, nemas krivy kotouce ktere moc rozhodi desky do stran? zavzdusneno? krok je takhle dlouhej i kdyz "napumpujes" na miste?
ten doraz by sel udelat (a myslim ze tak u nekterejch tek radialek bejva) nekde v tomhle miste :
Naposledy editováno 15.01.2013 16:02:15
kotouče jsou ok, zavzdušněný to taky neni, prostě je tam podle mě velká vzdálenost mezi tím pístkem a otvorem do baňky, tímpádem když mačkám páčku, tak nejdřív tlak utíká tou dírkou, než ji překreje ten pístek... už si rozumíme?
edit: mmch v tom pytlíčku je to vidět, ta tyčka má závit
edit2: jsem si vědom že "tyčka" neni terminus technicus, znal jsem to jako plunžr a nepřemejšlel jsem nad tím, ale jak mě tu nedávno někdo upozornil, tak to de facto technicky plunžr neni, proto tyčka
Naposledy editováno 15.01.2013 17:10:22
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
assassin píše: cece 3-4tis je proti novy pekny, ale holy, to uz v podstate levneji sezenes komplet pumpu acossato od Martyho, coz je v podstate brembo... tohle me teda prijde ze je nejlepsi volba
acossato super ale nevim no .. pořád tu vidm cca 1700 rozdíl.. klema pasuje snad ze všech motorek (takže nahradíš za původní) a páčku koupíš v replice za 3 stovky..
jen jsem to zmínil jako muj poznatek, páč hodně lidí tuhle yamaháckou pumpu shání jetou
Milagros píše: tak ta moje radialka je toto:
Jinak dlouhej chod je zas vyvazenej silou.....sice chod bude delsi ale pusobici sila bude vetsi takze se nebude clovek tolik namahat.....
Mě ale nevadí dlouhej CHOD, mě vadí dlouhej MRTVEJ CHOD, to jest že páčka urazí značný kus cesty, než to začne vůbec brzdit
Corela91 píše: acossato super ale nevim no .. pořád tu vidm cca 1700 rozdíl.. klema pasuje snad ze všech motorek (takže nahradíš za původní) a páčku koupíš v replice za 3 stovky..
jen jsem to zmínil jako muj poznatek, páč hodně lidí tuhle yamaháckou pumpu shání jetou
jasny, chapu, packa sem pocital ze bude drazsi ... vzdycky je dobry znat vic alternativ , z tech aftermarket je to acossato s nejlepsim pomerem cena vykon...
to o cem jsem psal, je ze ta radialni pumpa vlastne tu tvoji sroubovaci tycku ma taky.. je to ta s koleckem co se s ni steluje vzdalenost paky od riditka....upravil jsem tvuj obrazek,
zelena osa je osa rotace packy, pruzina pod pistkem tlaci na packu ve smeru modre sipky, packa se o telo pumpy opre v miste oznacenem cervenou sipkou - to je ten doraz. O nej se packa zarazi a sroubovanim tyckou se zatlacuje pistek dovnitr. u te radialni zadnej takovej doraz neni kterej by zachytil tuhle reakci a kdyz zasroubovavas tycku dovnitr tak se packa oddaluje. uz rozumis rozdilu v konstrukci tech pacek? aby to fungovalo jak chces bys musel nejakym zpusobem na tu radialku udelat doraz.... potom tim sroubkem na stelovani kdyz budes tocit jednim smerem bude to delat to co chces - omezovat mrtvej chod, kdyz budes tocit na druhou stranu tak to bude paku priblizovat k riditku a soucasne opet prodluzovat ten mrtvej chod.
taky je reseni odmerit to kolik to dela a udelat novej pistek do pumpy, s posunutou drazkou na tesneni...
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jakože bych koupil
Naposledy editováno 16.01.2013 19:32:33
Perňa_81 píše: Neválí se někomu doma páčka ACCOSSATO - spojková na DUCATI 848? Mám i brzdovou, tak jsem si chtěl udělat radost a nekupovat jen cihly, trámy, tašky, folie, izolace, ...pane Lorenz
Jakože bych koupil
mám dlouhou i krátkou chceš??
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Pítos721 píše: Pokud jsem dobře pochopil problematiku mrtvého chodu páčky brzdy , řešil jsem možná něco podobného , když jsem na seriovou pumpu dával lámací páčku podivné značky . Bylo to na pumpu R1 2004 . Vyrobil jsem několik různě dlouhých čepů mezi páku a pístek a vymezil tak mrtvou vůli na minimum .
ne to neni ono, on nechce vymezit vuli, ale posunout piste dal dovnitr paky (pistek pri pohybu dovnitr nejdriv dojede k otvoru co pracovni valec spojuje s nadobkou, pak ji uzavre a pak teprve to zacne hejbat deskama... a fizzerovi prijde moc dlouhej krok nez to zavre ten kanal do nadobky.
fizzer: jeste me napadlo, pumpy obvykle mivaj ten pistek uvnitr drzenej segrovkou - tzn segrovka tvori doraz proti vyjeti pistku, dal by se udelat takovej tenkej prstynek, ten by si hodil na pistek, zamackl a dal segrovku, tim by ve vychozim stavu byl pistek vic uvnitr. Klido vyrobim, ale to bych musel mit tu pumpu u sebe (taky u sebe jeste tahah tu vec co sem ti vysoustruzil) - oni si tam tu vuli nechavaj z bezpecnostnich duvodu, ono neni dobry kdyz se pistek nevrati a neotevre kanal do nadobky... hrozi i zablokovani kola...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1176, 1177] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35283 | Dnes v 07:43 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 | Valdy25 | 22 | 1.3.2024 v 14:44 assassin |