Neznáte někdo odkaz kde bych koupil drapáky s hrotama na zimu.
Máte s tím někdo zkušenost,jak se stím jezdí a tak.
Dík za odpovědi.
a taky po dvou zimách (už si přesně nepamatuju kolik km, ale tuším že přes 500 to bude - a včetně pár přejezdů po asfaltu, jeden jsme nouzově jeli asi 20 km - ale je samozřejmě nutný je maimálně šetřit, jet pomalu a neakcelerovat)
Ještě jednu zimu dají.
Naposledy editováno 12.11.2011 14:39:03
1 reakcí na tento příspěvek Pneu s hroty
V ideálních podmínkách (zmrzlý sníh i podklad) v terénu krásná konstantní trakce - kouzlo není v tom že by to drželo nějak hodně, ale spíš že to drží úplně na všem stejně - nestane se že by kolo nečekaně ujelo. Má oblíbená vlastnost je že to drží krásně i na klackách, takže se dá jet hlava nehlava beze strachu.
Na zamrzlým rybníku je to nádhera. Bohužel jsem k tomu stihnul jen lehce přičichnout, ale rád bych našel nějakou dobře zamrlou plochu. Dá se úplně krásně bez námahy driftovat, je to na tom úžasně čitelný. Náklony až na ucho jak na plochý dráze nečekej, ale kopec zábavy bude.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu s hroty
[dailymotion]http://www.dailymotion.com/video/xmajfr_test-gum-s-hroty-ktm-450-exc_auto[/dailymotion]
http://www.dailymotion.com/video/xmajfr_test-gum-s-hroty-ktm-450-exc_auto
Je to na uježděným sněhu.. na ledu nebo tenčí vrstvě zmrzlýho sněhu to drží víc.
Naposledy editováno 12.11.2011 14:46:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu s hroty
Až teď mi došlo, že až to ohřebuju, tak to teprve budu muset nazout, ta poznámka o rukavicích a náplasti mi zvětšila oči jak tenisáky, když mi to docvaklo
luboš25> ty mají o dost "mělčí" závit, zbytečně velkou hlavu a nemyslím že jsou tvrdší jak vruty.. ale uvidíš.
Já si myslím že nebudou v gumě dost držet a že nepůjdou dát dostatečně nahusto díky hlavě.
Vespa píše: Tyhle měl kamarád a vzadu to bylo hned smetený (po dvou vyjížďkách). Na předku držely.. ale i tak jsou dost krátký a v terénu "nedosáhnou"
A nešlo náhodou o ty levnější verze hrotů? Jsou totiž dva druhy, bláto a pak verze PRO, která je dle zahraničních diskuzí podstatně lepší, ale také dražší. Verzi PRO mám už rok na předním kole a nemůžu si je vynachválit - poměrně dlouhé přejezdy po asfaltu a vypadají skvělě. Tuto zimu je vrtám i do zadku, abych mohl posoudit jejich výdrž a funkčnost na hnaném kole.