globalmoto_duben_nolan





Téma: Pneu s hroty
 
2.10.2008 v 18:21
Čest
Neznáte někdo odkaz kde bych koupil drapáky s hrotama na zimu.
Máte s tím někdo zkušenost,jak se stím jezdí a tak.
Dík za odpovědi.
Předchozí
1 2
Následující

Pneu s hroty

2.10.2008 v 18:57 | Nahoru | #1
Uz sem se tu jednou ptal,ale nikdo neodpovedel.. Tak snad ted.. Taky me to zajima.. ;)

Naposledy editováno 02.10.2008 18:58:04

Pneu s hroty

2.10.2008 v 19:06 | Nahoru | #2
Tady něco malounko je. Jinak jsem tu, ale taky nic nenašel www.pneumitas.cz/produkty.phpwww.motorkari.cz/forum-detail/

Pneu s hroty

2.10.2008 v 19:31 | Nahoru | #3
Ehm tak ta cena je pekna mno...

Pneu s hroty

2.10.2008 v 19:38 | Nahoru | #4
chinoo> mno to rozhodně. Tak pro nějakýho srdcaře

Pneu s hroty

2.10.2008 v 19:51 | Nahoru | #5
a kolik jako myslite ze by to melo stat???? Litr???? ..... Hosi, kdyz chcete jezdit v zime, musite platit.... To je totez jako mousse. Kazdy by je chtel, ale jak slysi cenu, cukne.... Ale mezi nama - hrty vydrzi roky!

Pneu s hroty

2.10.2008 v 19:57 | Nahoru | #6
bathed:
tim sem nechtel rict ze to bude stat litr. Jen me ta cena neskutecne zaskocila..

Pneu s hroty

2.10.2008 v 21:10 | Nahoru | #7
Parada.. dobrej napad.. drapak starej je,tak se to muze skusit..

Pneu s hroty

2.10.2008 v 22:06 | Nahoru | #8
taky mi kamarád řikal že si vyráběli ještě na ČZ ze starejch drapáků gumy s hrotama za pomoci šroubů a matek ... a duši pak schovávali do hasičský hadice aby jí to zevnitř neprotrhlo...

Pneu s hroty

2.10.2008 v 22:36 | Nahoru | #9
Kámoš říkal že koupil sadu pneu(předek,zadek) za 6 tis.Byly to Treleborg a prý vydrží klidně 3 roky,když se jim na asfaltu moc nenakláda.Až zjistím adresu tak ji sem dám.

Pneu s hroty

2.10.2008 v 23:50 | Nahoru | #10
_Jarek_...:
treleborg mi neco rika, myslim ze mi o tom rikal kamos. ;)

Pneu s hroty

3.10.2008 v 08:05 | Nahoru | #11

1 reakcí na tento příspěvek Pneu s hroty

3.10.2008 v 09:51 | Nahoru | #12

Cobra357>Hroty nevydrží roky Stačí párkrát potkat asfalt. Mají smysl jenom na ledu. Už před mnoha lety (ještě ve Svazarmu ) jsme si drapáky s hroty vyráběli tak, že se do figur naroubovaly šrouby s jemným závitem a ty se těsně nad figurou uštíply.Docela to v tom drželo. Ale to jsme drapáky fasovaly zadarmo Nakonec to můžete někdo na starý gumě zkusit. Když máte el. šroubovák tak to půjde rychle.



Pokud máš original Trelleborgy, tak roky vydrží. A můžeš klidně i po asfaltu.......



Pneu s hroty

3.10.2008 v 10:23 | Nahoru | #13
Treleborg jsou jedny z nejlepsich gum- nezamenovat s mitas- s tou maj spolecny pouze to, ze jsou obe delany v cechach..
Jinak original hroty vydrzi roky, pokud tam naflakas obycejny srouby tak ty jsou rychle pryc- hroty jsou kaleny a opravdu vydrzi hodne..
loni mi je nekdo odsud nabizel sadu za asi 5000,- coz je supr cena, ale nevzal jsem je protoze dostat se na nich 4km z mesta by asi prezit neslo..
jinak jizdni vlastnosti luxus, drzi to jak pribity, bomba je to na lede s nekolik cm snehu- jak na plochej draze

Pneu s hroty

3.10.2008 v 17:58 | Nahoru | #14
Kdyby někdo nabízel sadu, za slušný peníz, dejte vědět.

Pneu s hroty

3.10.2008 v 18:08 | Nahoru | #15
Az budu mit cas, tak to zkusim udelat. Mam doma plonkovou gumu... tak uvidime efekt. Ten napad ze se duse zabali do hasicsky hadice je dobry,ale kdyz neni hadice,tak cim to nahradit.?!

Pneu s hroty

3.10.2008 v 18:22 | Nahoru | #16
Ty pyčo 8 litrů za gumu, to si je tam raději nastřílím
Mousse je proti tomu levná záležitost.

Pneu s hroty

3.10.2008 v 19:36 | Nahoru | #17
Idu šrubovat dufam ze to do snehu stihnu.

Pneu s hroty

3.10.2008 v 20:46 | Nahoru | #18
Tomlučníjezdec> Dej vědět jak si to zmáknul... A pak sem kdyztak hot foto jestli muzes

Pneu s hroty

3.10.2008 v 21:25 | Nahoru | #19
Ok nad moje ocekavani to de celkem lehce.

Pneu s hroty

3.10.2008 v 21:34 | Nahoru | #20
Tomlučníjezdec:
a jak to delas??

Pneu s hroty

4.10.2008 v 03:50 | Nahoru | #21
Normalne veznu vrtak podle toho jak velke srubky tam davas vyvrtas diru,el.sroubovakem to tam navrtas srub a z vrchu das malu podlozku a matku a je to a dotahnes tak aby zevnitr zajel ten srub do plaste aby moc netrcal a je to.A co dam dovnitrku este nwm aby sa neroztrhla dusa to mosim este vymyslet co bude nejlepsi ale myslim ze to bude drzet celkem dobre.

Pneu s hroty

4.10.2008 v 09:12 | Nahoru | #22
Tomlučníjezdec:
proti roztrhnuti duse bych dal jiny srouby. Ja kdyz to budu zkouset, tak tam budu dávat vraťáky..

Pneu s hroty

4.10.2008 v 15:48 | Nahoru | #23
normalne ja dovnitr nacpu nejaku staru dušu a snad to bude dobre.

(reakce na) Pneu s hroty

12.11.2011 v 10:28 | Nahoru | #24
Co to je za hřeby? Je čas pomalu spáchat "zimáky",tak špekuluju, co tam nafrkám... Má cenu investovat do speciálních hřebů, nebo na to prdět a švihnout tam obyč vruty?

1 reakcí na tento příspěvek Pneu s hroty

12.11.2011 v 12:07 | Nahoru | #25
no kámoš tam měl ty šrouby a dvě matky na nich,nevim co natom bylo tak dobry ale dyš máš tvrdou gumu tak to jede stejně dobře.viděl sem i že ty 2 matky tam přišpendlil vrutem-vše je nebespečny lita to stoho,bal bych se že někoho strefim-podle mne to je pičovina dělat takoví věci kuli sněhu.jo na let ,na zamrzlej rybník to je jiná to beru ale vruty a matky je zbytečná práce.vidělsem že prodavaj spešl vruty zakončeny klasicky 6hranem tak 10-12 hlava ,a taje viší uprostřed dulek a křížem řízla .tak že to udělá 4 hroty.já mam v planu vzít texa šroup jeto kombynace vrutu zakončenym vrtačkem našroubuju ze vnitř aby koukali jen ty hroty tak pul centymetru,a viskouším na ledu na rybníku to si mislim mohlo fungovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu s hroty

12.11.2011 v 12:19 | Nahoru | #26
luboš25> no prodává se třebas totok, ICE STUDS, 250ks….….….…... 750,–
1000ks….….….….. 3000,– je už ale cenově znát, takže je otázka, jestli má cenu do toho něco investovat s tím, že to vydrží (a podrží), nebo to je úplně liché a stačí nějaké obyč vruty..

Pneu s hroty

12.11.2011 v 12:39 | Nahoru | #27
petrxx jo toje vono něco takovího sem přesně viděl.ale jak říkaš a hlavně zas bych se bal že to odlítne a někoho strefim.sem tet na měsíc v haku,tak pak ukažu ty texa šrouby,videjko co to dělá a jak dlouho sem se stim sral a jesi to ma vubec cenu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu s hroty

12.11.2011 v 13:04 | Nahoru | #28

PetrXX píše: luboš25> no prodává se třebas totok, ICE STUDS, 250ks….….….…... 750,–
1000ks….….….….. 3000,– je už ale cenově znát, takže je otázka, jestli má cenu do toho něco investovat s tím, že to vydrží (a podrží), nebo to je úplně liché a stačí nějaké obyč vruty..



Tyhle měl kamarád a vzadu to bylo hned smetený (po dvou vyjížďkách). Na předku držely.. ale i tak jsou dost krátký a v terénu "nedosáhnou"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu s hroty

12.11.2011 v 13:14 | Nahoru | #29
Vespa> uf... no díky za info, to bych byl asi hodně smutný to nastřílet do gumy a pak koukat, co z toho zbylo.. co bys doporučoval?

(reakce na) Pneu s hroty

12.11.2011 v 13:52 | Nahoru | #30
PetrXX> Viděl jsem několik řešení a vruty mě vyšly jako nejlepší.

Kdo měl to štěstí a sehnal starý Trelloborgy (cca 5 let zpátky) tak má navždycky vystaráno. Ale "nová várka" Trellborgů už není tak kvalitní a hroty z toho po první jízdě vypadávají a lámou se špunty.

Vratový šrouby s matkama jsou tězký a měkký, hned se to smete.

Šrouby do ledu šroubovaný zvenčí jsou krátký a hned se ztupí a zatlačí do gumy.. dobrý jen do přední gumy jako pojistka proti uklouznutí na zamrzlý kaluži

(Všechno jsem to v praxi viděl, není to jedna paní povídala.)

Vruty zevnitř fungují dobře a přežijou se mnou minimálně dvě zimy a občasnou jízdu na asfaltu, ale musí se to udělat správně:

Já jsem použil na lehce jetý drapáky vruty do dřeva 5x35 - je nutno ale předem vyzkoušet, záleží na výšce drapáku - měly by koukat cca 13mm. Špičky se ojedou rychle, takže když to ve finále bude trčet 1cm tak je to ideál. Příliš dlouhý se ohnou a rozpárají ti blatníky, bacha na to.

Použít co nejtvrdší drapáky, ale úzkýho rozměru, aby se vlezly do vidlic. Vzadu klidně 100ku

Špunty napřed provrtat zvenku vrtáčkem 3mm, z toho důvodu abys viděl kam to zevnitř šroubovat. Pokud máš nějakou světlou barvu tak pomůže vnitřek gumy natřít , abys ty dírky líp viděl.

Vpředu do každýho špuntu jeden, vzadu ale aspoň tři do každýho středovýho/středokrajního špuntu. Do úplně krajních bude na terén stačit jeden, ale pokud rád klopíš a chceš vyrazit na led, tak čím víc tím líp.

Důležitý je taky abys ty boční vruty nešrouboval aby trčely moc do boků - snaž se je směřovat spíš k zemi. Je to kvůli záberu ale hlavně kvůli tomu aby ti nebraly o výfuk a řetěz.

Šroubovat zevnitř aku šroubovákem. Bude to hodně pracný, takže začni s předstihem. Je to tak na týden po večerech.

Dál je potřeba vyřešit ochranu duše. Pokud máš mousse taks to vyhrál, jen použij haltr.
Když duše, tak vezmi aspoň tak dvě/tři starý, rozřízni je na vnitřní straně a použij jako vložku. Duše jsou nejlepší, zkoušel jsem různý gumy a koberce, ale není to 100%.

Teď to nejhorší - přezutí :) Připrav si hodně trpělivosti a náplasti :) Dobrý mít tlustý pracovní boty s tvrdou podrážkou a starý kalhoty.

Až to bude, tak nafoukej cca na 2 atmosféry - hrotová guma se musí zaříznout a být tvrdá, aby se špunty neohýbaly. Plus tím předejdeš defektům - duše se lehce cvakne, když tam jsou ty vruty. Plášť se nesmí při jízdě dotknout ráfku. Ale s pořádným tlakem to nehrozí, pokud nebudeš dělat kraviny jako najíždět v rychlosti na obrubník.

Poslední a dost důležitej krok je "obrnění" motorky aby ji hroty nezničily.

Nasaď kola a ověř jestli nebudou za něco brát. Pokud jo, tak musíš buď ubrousit hroty (na bocích se tolik sjíždět nebudou, takže neva) a nebo ty příslušný části motorky oddálit.
Například výfuk vypodložit, když už to nepůjde tak obalit plechem (+ pásky)
Lízátka přední vidlice to možná taky odnesou - radši koupit starší
Špička předního baltníku bude asi taky trpět - lepší dát nějakej starej.

Pokud můžeš snaž se mít zadní kolo co nejvíc vzadu (ve štelovákách)
Můžeš taky odmontovat zástěrku co chrání zadní tlumič a místo ní dát nějakej kus gumy, a nebo ten tlumič omotat něčím aby na něho přímo nešlo bláto.

Pak projet a vychytat mušky a zábava může začít.

Ještě jedno úskalí - ideální podmínky na hrotový gumy je sníh, kterej lehce natál a pak zmrznul, když je ho do 15 cm, a takový ty uklouzaný zmrzlý cesty s vrstvou ledu.

Zezačátku zimy, kdy není zem zmrzlá, akorát napadl sníh můžeš v pohodě jezdit i s obyč gumama, hroty by byly zbytečný.

Taktéž když jsou holomrazy a není sníh tak je zbytečný hroty vytahovat.

Pokud se stane to co před dvouma rokama, že napadne sněhu víc jak 30 cm tak už se nedá jezdit ani s hrotama.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist