globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
26.9.2008 v 16:07
Zdravím.Mám tuto motorku ale nedrží mi moc dobře volnoběh.Doufám že by to mohly být jen špatně seřízené karburátory.POradil by jste mi někdo jak je seřídit,nebo čím by to mohlo být?Předem díky
Předchozí
1 2 3
Následující

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

26.9.2008 v 18:55 | Nahoru | #1
filtry + seřízení

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

27.9.2008 v 00:02 | Nahoru | #2
Zkontroluj ventil.vůle nastartuj a zahřej,nastav volnoběh na cca.3tis ,vypni motor vymontuj jednu svíčku-uzemni ji nastartuj a zapiš otáčky ,to samé s druhou svíčkou ,pokud tam budeš mít rozdíl-špatně seřízený volnoběh a ten se seřizuje na šroubkomatičce u lanka plynu na karburátorech(samozdřejmě nádrž musí dolů)

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

27.9.2008 v 00:06 | Nahoru | #3
anebo tam nahoď otevřené karbce-rozdíl je teda cítit

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

27.9.2008 v 10:09 | Nahoru | #4
Zkusím to..díky moc,ale s těma otevřenejma karbcema ještě počkám..zatim se mám ještě rád

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

27.9.2008 v 10:56 | Nahoru | #5
Jeste by me zajimalo,na co je u karburatoru,takovej ten zlatej sroubek ze strany.Na cize je to vzdusnik.Protoze kdyz sem si byl koupit kawu od predchoziho majitele,tak tam s nima smrdlal,a nevim k cemu jsou

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

27.9.2008 v 12:48 | Nahoru | #6
hned vedle jsou "přípojky" na podtlaky že? tak to je dle manuálu Pilot screw- zlehka je utáhni a povol o 1,sedmosmin (dle číselníku na hodinách 1x a za dest dvanáct).Pak ty vůle na ventilech a seřízení volnoběhu.Mělo by to šlapat,jemné doladění těmato "šroubkama" se pak dělá dle budíků.
a otevřené karbce Ti přidají 9kobyl není to moc ale znát to je

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

29.9.2008 v 10:40 | Nahoru | #7
Ještě jeden dotaz: jaké mají být vůle ventilů?
Díky

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

30.9.2008 v 20:21 | Nahoru | #8
sání 0,17-0,19 výfuk 0,22-0,25

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

6.10.2008 v 09:52 | Nahoru | #9
Díky.Hele kde berete tolik info?Nemáte manual k této motrce?jestli jo,tak by se mi taky hodil,co ty na to?

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

7.10.2008 v 21:19 | Nahoru | #10
sem asi jediný v téhle republice co má originál servisní manuál a krom toho ten motor a elektriku kolem znám skrz naskrz.Tak trochu Velký Magor přes belt driva

Naposledy editováno 07.10.2008 21:29:09

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

12.10.2008 v 11:55 | Nahoru | #11
Tak to jsem si myslel.A můžu poprosit o to,zda-li by jste nebyl tak ochoten okopirovat,nebo naskenovat ten váš manuál?

a ještě bych se chtěl zeptat kde se daji sehnat nahradn idly na Belt Drive.Dík
A jeětě jeden dotaz,jaky ma mit belt drive svicky?ja tam mam NGK d8ea

Naposledy editováno 15.10.2008 18:53:56

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

16.10.2008 v 21:01 | Nahoru | #12
svíčky špatně!!! maj tam být NGK DP9EA-9 vzdálenost elektrod 0,8-0,9
scanerem a copírkou nedisponuju a manuál z ruky nedám !!! leda bys přijel,zašel na kopírku a nechal si to sjet.
A ND? tak oficiální dealeři kawasaki,ikdyž člověk musí hledat ne všichni jsou ochotní jinak i na parts despot http://www.partsdepot.cz/ podle čísel ND v tomdle katalogu http://www.cmsnl.co...odel12263/partslist/ a jinak dva motory mám doma

(reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

9.11.2008 v 19:15 | Nahoru | #13
Son> Zdravím.Po delší době mám další dotaz .Nevím kterou sadu pístních kroužků si mám objednat ze stranek www.partsdepot.cz.Mohl by jste mi prosí poradit?Předem děkuji

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

23.11.2008 v 12:20 | Nahoru | #14
no tak to bude "bombónek",pokud vemu katalog ND http://www.cmsnl.co...partslist/E1120.html tak 130081014 jsou standard,ale víš 100% že tvoje válce už nejsou po nějakém výbrusu? pak tam máme 130241052 a 130251052 a to jsou na výbrusy ,ale který je který to teda nevím a pokud výbrus tak i repasi kliky jinak se může stát že ti se zajížděním výbrusu "klekne",takže finančně nic moc

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

1.2.2009 v 11:18 | Nahoru | #15
Zdravím ,
re:Son - koupil jsem GPZ 305 a po předchozím majiteli mám klasický problém ( před léty jsem ji už měl , trošku ji už
znám )- chycená vačka + vahadla ( počátek obroušení ), uložení vačky tak na hraně ; bylo zanesené sítko olejového čerpadla - nedostatečné mazání - jestli vůbec někdy výměna oleje - něco z motoru ale vykydlo... plastové ozubené kolo náhonu čerpadla od klikovky v pořádku . Soudě podle diskuze se v BeltDrivech vyznáte velmi dobře , můj dotaz na Vás je tedy ohledně repase vačky + vahadel . Mám i jeden kus "repasovaný" tvrdokovem + vybroušení , ale bez nitridování a brutálně to vyhlodalo další hlavu , takže moc optimista v tomto směru nejsem , přesto máte třeba lepší zkušenost..? Zmiňujete , že vlastníte další 2 motory - asi je zbytečné ptát se na ev.prodej..?
Díky , Marťas .

(reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

1.2.2009 v 19:50 | Nahoru | #16
Son> Zdravím ,
re:Son - koupil jsem GPZ 305 a po předchozím majiteli mám klasický problém ( před léty jsem ji už měl , trošku ji už
znám )- chycená vačka + vahadla ( počátek obroušení ), uložení vačky tak na hraně ; bylo zanesené sítko olejového čerpadla - nedostatečné mazání - jestli vůbec někdy výměna oleje - něco z motoru ale vykydlo... plastové ozubené kolo náhonu čerpadla od klikovky v pořádku . Soudě podle diskuze se v BeltDrivech vyznáte velmi dobře , můj dotaz na Vás je tedy ohledně repase vačky + vahadel . Mám i jeden kus "repasovaný" tvrdokovem + vybroušení , ale bez nitridování a brutálně to vyhlodalo další hlavu , takže moc optimista v tomto směru nejsem , přesto máte třeba lepší zkušenost..? Zmiňujete , že vlastníte další 2 motory - asi je zbytečné ptát se na ev.prodej..?
Díky , Marťas .

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

2.2.2009 v 20:32 | Nahoru | #17
odpověď máš ve zprávách u "profilu" ale pokud nenajdeš hoď sem příspěvek a zveřejním to veřejně a GPZ 305 belt drive je můj miláček

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

12.2.2010 v 15:56 | Nahoru | #18
Zdarim pořídil jsem si 305 a shaním nejake fotky uchytu masky ma je rozlamana a svetla
abych to mohl dat dohromady.Mohl by mi nekdo udelat foto jak to ma byt dekuju.

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

15.2.2010 v 12:11 | Nahoru | #19
jasné nadšencům se má pomáhat a když vím a mám pomůžu

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

1.9.2011 v 11:42 | Nahoru | #20
Zdravím, asi před týdnem jsem koupil tuto krásku a chtěl bych se zeptat, jak se vyměňuje olej v předních tlumičích. Nahoře jsem našel dva ventilky, je to pro vzduch, nebo něco speciálního? A co do toho lejete? Díky moc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

1.9.2011 v 21:21 | Nahoru | #21
Foxxyk>
gratulace k belt drivu
jsou dva možné postupy výměny,jednodušší vhodný jen pro pravidelnou co dvouroční výměnu oilu-to stačí dole z boku na tlumičích povolit šroubky a dochytnout oil(před jejich povolením přes ventilek nahoře vypusť přetlak jináč se budeš divit ) nebo složitější postup to když potřebuješ i vyměnit gufera,ale to musí dolů přední kolo,maska,světlo a vyhodit vidle,pak se dole povolí imbus a vše se rozebere.
tlumič oil volíš podle stylu svého ježdění,řídký vůbec nebrat,střední na ježdění SPORT a hustý pokud dáváš přednost cestování na což je tato motka jednoznačně TOP

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

1.9.2011 v 22:25 | Nahoru | #22
Son>
Jasný, takže k nalití stačí pvolit ty šrouby s těma ventilkama jo? Ty gufera asi budou chtít vyměnit...přes zimu.. Tak díky.

(reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

3.9.2011 v 11:51 | Nahoru | #23
Foxxyk>
přesně a buď to z odměřeného množství 120mL pro jednu vidlici lít přes malinkatý trychtýř ,nebo to tam dostat injekční stříkačkou.
S tlakováním vidlice přes ventilky bych si už nehrál,fouká se tam strašně málo a nemáš šanci obě vidle trefit přesně a když to přeženeš,"profoukneš" gufera.Já ty ventilky používám jen jako zátky a když měním oil tak to pře ně odvzdušňuju,bo za ty dva roky se tam něco málo natlakuje samo

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

11.9.2011 v 15:26 | Nahoru | #24
Tak mám problém. Kája nejede. Včera jsem to nastartoval, po chvíli to chcíplo (neměl jsem sitič, bývalo to běžné), ale teď nechce nastartovat. Svíčky jsou v pohodě, jiskru házej, benzín tam jde, karburátory jsou taky v pořádku, elektrika svítí, bliká, s pojistkama nic není. Jediný co, tak když jsem otevřel sedadlo, tak se plus nějak propálilo skrz bužírku a kratovalo přes tu připojovací pacičku o kostru, ale to jsem zalepil, a jak řikám s elektrikou nic není (alespoň nic, co bych mohl odhadnout). Poradíte? ;)

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

20.9.2011 v 16:05 | Nahoru | #25
Zdravím mám z čerstva Gpztku a potřeboval bych poradit. Při plném plynu cca po 1sec. naprosto vysadí jako kdyby byla přicpaná tryska a vycuclo to všechen béňoš délka vysazení je přímo úměrná době plného plynu. Ovšem uberu,zmáčknu spojku spokojeně si vrčí na volnoběh, jakmile pusítm opět problém. takto se třeba i zastavím, vypnu, zapnu zapal. pak normálně nahodím a jedu.Jinak páčka spojky má snímač, tak jestli je to elektrikou? nevím.
Oželel bych to ale při předjíždění je to vražedný. Díky moc

(reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

20.9.2011 v 20:51 | Nahoru | #26
Malmgren>
za prvé blahopřeju k nádherné GPZ
tenhle problém znám hlavně to předjíždění ,ale jak sem ho odstranil netuším
co jsem udělal: kompletně všechny el.spoje rozpojit(v konektorech) prostříknout nějakým tím čistícím sajrajtem v nejhorším WD40kou a zase spojit,a když píšu všechny tak všechny a nejvíc schované jsou ty v předním světle.
U těchdle motek hodně zlobí spínač bočního stojánku a veškeré "spoje" k němu.
Ovšem jen elektriku jsem onehdá nedělal,zároveň s tím jsem čistil i karbce a hlavně "volnoběžnou cestu",ale Tobě volnoběh běhá ,mrkni na šoupátka a hlavně membránu ešlivá není náhodou s dírkou

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

25.9.2011 v 14:11 | Nahoru | #27
Zdravím tak pro všechny co mají problém s rozjezdem(zhasíná) a i při plném plynu(zhasíná) chyba je na čidle polohy spojkové páčky.(čidlo opotřebeno) má jen 2 stavy(sepnuto, vypnuto) takže když naměříte jiné odpory než <oo;0,8> ,při pouštění spojky na čidle je to špatně!(2. číslo= odpor kabelů Ohmmetru) signál jde na C.D.I. ta ho nerozpozná tak přeruší jiskru.

Naposledy editováno 25.09.2011 14:13:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

25.9.2011 v 22:07 | Nahoru | #28
Malmgren>
áááá pán bude elektrikář
spínač sis opravil nebo sehnal náhradu??

(reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

30.9.2011 v 10:37 | Nahoru | #29
Son> opravit se už nepodařilo tak je vyřazen. je to o mnoho lepší

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

16.12.2011 v 00:43 | Nahoru | #30
Zdarec nevíte někdo, co je to za barvu (černá) na vejfukých(kolenách) gpz305.
Nemůžu sehnat barvu co by vydržela takovou teplotu
dík
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
seřízení karburátorů Kawasaki GPZ 305 Belt Drive Jarek84 2 25.6.2020 v 22:12 Jarek84
Polepy Kawasaki GPZ 305 Kawasaki GPZ 305 Belt Drive dolfiruda 9 17.3.2019 v 08:12 dolfiruda
snimanie tlaku oleja Kawasaki GPZ 305 Belt Drive pacik1 17 27.1.2012 v 16:12 pacik1
Cagiva Navigátor 1000 od kdy na lit... Jawa 50 Dandy, Cagiva Navigator 1000, Cagiva Raptor ... Son 11 29.9.2010 v 17:43 děs
Zkouška těsnosti zabroušených sedel... Jawa 50 Dandy, Cagiva Raptor 650, Kawasaki GPZ 305 B... Son 15 20.9.2009 v 21:44 Son


TOPlist