1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
gratulace k belt drivu
jsou dva možné postupy výměny,jednodušší vhodný jen pro pravidelnou co dvouroční výměnu oilu-to stačí dole z boku na tlumičích povolit šroubky a dochytnout oil(před jejich povolením přes ventilek nahoře vypusť přetlak jináč se budeš divit ) nebo složitější postup to když potřebuješ i vyměnit gufera,ale to musí dolů přední kolo,maska,světlo a vyhodit vidle,pak se dole povolí imbus a vše se rozebere.
tlumič oil volíš podle stylu svého ježdění,řídký vůbec nebrat,střední na ježdění SPORT a hustý pokud dáváš přednost cestování na což je tato motka jednoznačně TOP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
Jasný, takže k nalití stačí pvolit ty šrouby s těma ventilkama jo? Ty gufera asi budou chtít vyměnit...přes zimu.. Tak díky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
seřízení karburátorů Kawasaki GPZ 305 Belt Drive | Jarek84 | 2 | 25.6.2020 v 22:12 Jarek84 |
Polepy Kawasaki GPZ 305 Kawasaki GPZ 305 Belt Drive | dolfiruda | 9 | 17.3.2019 v 08:12 dolfiruda |
snimanie tlaku oleja Kawasaki GPZ 305 Belt Drive | pacik1 | 17 | 27.1.2012 v 16:12 pacik1 |
Cagiva Navigátor 1000 od kdy na lit... Jawa 50 Dandy, Cagiva Navigator 1000, Cagiva Raptor ... | Son | 11 | 29.9.2010 v 17:43 děs |
Zkouška těsnosti zabroušených sedel... Jawa 50 Dandy, Cagiva Raptor 650, Kawasaki GPZ 305 B... | Son | 15 | 20.9.2009 v 21:44 Son |