paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
26.9.2008 v 16:07
Zdravím.Mám tuto motorku ale nedrží mi moc dobře volnoběh.Doufám že by to mohly být jen špatně seřízené karburátory.POradil by jste mi někdo jak je seřídit,nebo čím by to mohlo být?Předem díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

1.9.2011 v 21:21 | Nahoru | #1
Foxxyk>
gratulace k belt drivu
jsou dva možné postupy výměny,jednodušší vhodný jen pro pravidelnou co dvouroční výměnu oilu-to stačí dole z boku na tlumičích povolit šroubky a dochytnout oil(před jejich povolením přes ventilek nahoře vypusť přetlak jináč se budeš divit ) nebo složitější postup to když potřebuješ i vyměnit gufera,ale to musí dolů přední kolo,maska,světlo a vyhodit vidle,pak se dole povolí imbus a vše se rozebere.
tlumič oil volíš podle stylu svého ježdění,řídký vůbec nebrat,střední na ježdění SPORT a hustý pokud dáváš přednost cestování na což je tato motka jednoznačně TOP

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

1.9.2011 v 22:25 | Nahoru | #2
Son>
Jasný, takže k nalití stačí pvolit ty šrouby s těma ventilkama jo? Ty gufera asi budou chtít vyměnit...přes zimu.. Tak díky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
seřízení karburátorů Kawasaki GPZ 305 Belt Drive Jarek84 2 25.6.2020 v 22:12 Jarek84
Polepy Kawasaki GPZ 305 Kawasaki GPZ 305 Belt Drive dolfiruda 9 17.3.2019 v 08:12 dolfiruda
snimanie tlaku oleja Kawasaki GPZ 305 Belt Drive pacik1 17 27.1.2012 v 16:12 pacik1
Cagiva Navigátor 1000 od kdy na lit... Jawa 50 Dandy, Cagiva Navigator 1000, Cagiva Raptor ... Son 11 29.9.2010 v 17:43 děs
Zkouška těsnosti zabroušených sedel... Jawa 50 Dandy, Cagiva Raptor 650, Kawasaki GPZ 305 B... Son 15 20.9.2009 v 21:44 Son


TOPlist