globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna zařazení značky Hyosung
 
3.1.2007 v 23:42
Jak je vidno z diskuse k novému modelu Hyosung Comet, tak jsem zřejmě všechny rýpaly zcela umlčel svými pádnými a přesvědčivými argumenty :cool: , a tak navrhuji udělat na tomto fóru jednu menší změnu. V sekci "Motocykly" vyjmout z kategorie "Ostatní" značku Hyosung a upravit kategorii "Japonské" na "Japonské a korejské", podobně jako jsou "Americké a anglické", nebo "Německé a rakouské". To bude myslím daleko správnější a spravedlivější *yes* . Takže dávám hlasovat: kdo je pro? Já! Kdo je proti? Nikdo. Zdržel se někdo hlasování? Není tomu tak. Děkuji vám a prosím, aby byla odhlasovaná změna ihned provedena :P .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zařazení značky Hyosung

5.1.2007 v 10:05 | Nahoru | #1
Homer> nejsem zceala zasvěcen, ale ten motor co je tam tak vychvalován, neni to náhodou licenční suzuki?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna zařazení značky Hyosung

5.1.2007 v 12:06 | Nahoru | #2
kaCZer> Neé, je to výmysl našich jihokorejských přátel, dříve krvavých imperialistických bestií. V roce 1979 sice začala technická spolupráce Hyosungu a Suzuki, ale 1986 založil Hyosung vlastní technické a vývojové oddělení a od roku 1987 začala sériová produkce vlastní technologie. Tenhle motor se měl dělat původně jako pěti- a šestistovka, prototypy byly kdesi na výstavě v roce 2002, nakonec od roku 2003 jen šest-pade s kaburátory Mikuni, od letoška či už loňska stříkačka. Ale inspirace je, vzhledem k patrně přátelským vazbám obou firem, evidentní. Motor v Hyosungu má oproti Suzuki o 4 kW větší výkon a lehce větší krouťák. A to už je kurvarozdíl :lol: :lol: :lol:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist