Jinak přehled "achillovek" máš tady:
http://www.xr650r.us/issues/
Do toho Maroka bych určitě zvažoval pořídit větší nádrž. Buď Acerbis 24 lt(www.mefo.cz) nebo menší dělají třeba Clarke 16 lt (http://www.clarkemfg.com/), popř. IMS asi 3 velikosti (http://www.justgastanks.com/store/index.php?main_page=index&cPath=1_9_127)
Jinak nadrz uz je skoro na ceste.Zkusim vydrazit neco levnejsiho na Ebay jinak budu muset koupit fungl novou.Moc jich jetych na netu neni. Budu brat Acerbis kterej dela prakticky nejvetsi co jde.Kolegove pojedou na LC4 adventkach a pokud ted nekecam,tak maji 28l nadrz,tak at nemame nejaky problemy s chybejicim palivem.
Je mozna blby se na to ptat zrovna u tohodle stroje, ale nemas odzkousenou aspon pribliznou spotrebu na 100km? Pojedem cestou necestou, ale jen jsem chtel zkouknout, kolik tam budu mit priblizne dojezd na nadrz.
Takže dojezd na plnou "acerbisku" cca 300-400km.
Možná ti pomůže, že na ebay.de se dražily tyto nádrže za poslední měsíc dvě, zánovní acerbisku vydražili za 173,-EUR a taky zánovní Clarke 16 lt za 141,-EUR (to jen abys byl v obraze ).
Ještě jeden postřeh: do toho Maroka bych asi pro jistotu namontoval větrák za pravej chladič - úchyty tam jsou připraveny.
Naposledy editováno 08.09.2008 02:12:02
1 reakcí na tento příspěvek Honda XR 650R - Nejake zaludnejsi zavady???
To jen kdybyste plánovali nějaké to řádění v písku nebo nějakou větší palbu, byl by ten větrák asi už nutností.
Naposledy editováno 10.09.2008 16:35:01
Mam tam Metzeler Sahara 120/80-18 vzadu a 90/90-21 vpredu, zatim dost spokojen, jen bych na predek dal priste trochu sirsi. Nedelaj moc hluku, mam na nich asi 4000km a tak 60%.V terenu jen o trochu horsi nez drapak (nepocitam bahno) ale daj se kraasne polozit do zatacky na asfalte, pokud zdrovna brutalne nevezmes za plyn tak super.
Jinak spotrebu mam kolem 5.5l/100km a to taham za plyn. Jednou jsem zkousel i pijanko a vubec se to neprojevilo, na benzin 93 najedu asi o 5km vic nez na 91.
Nema rada v horku stani na miste, jednou jsem ji vzal asi v 38 C do zacpy a vyvarila se me voda z vyrovnavaci nadrzky, jinak drzak bez problemu.
Sedlo je ale problem, ja uz si presedavam po 80km, do pouste bych bez krabice kvalitni vazeliny pod kalhoty vubec nejel. Jo, a nezapomen sadu pojistek, kdyz nechas omylem zapnute zapalovani tak se po par hodinach alespon ta moje prepali.
To už jsou podle mne lepší Continental TKC80. Jezdím je tedy jen na Africe, ale vydrží víc než 10000 km a dá se s nima rozumně i do terénu.
Možná bych ještě uvažoval o Mitas C-02 dozadu - je homologovaná, má dost vysoké špunty (přes 2 cm) a je do tvrdých terénů. Kámoši ji jezdí na LC4, KLR, XT a docela si je chválí. Dělají je sice jen 120/90, to by ale nemělo vadit.
Na předek můžeš pak dát Mitas C-17.
Ty Mitasky - to je sice low-end, ale nebál bych se jich. A ty TKC80 - to je ověřená kvalita.
Naposledy editováno 12.09.2008 16:33:50
S Mitas E-09 na zadku mám dobré zkušenosti, teď dojíždím na Africe druhou. Ta první vydržela tuším 12 tis.km, převážně asfalt a šotolina, prostě tvrdej povrch. A to to ještě nebyla Dakarka, ta má navíc jednu vrstvu plátna.
A to si vem, že Afrika má cca o metrák víc, než xr650r.
Dezénem i vlastnostma se E-09 blíží TKC80, cena je pak podstatně níž.
Jestli dát na zadek E-09 nebo C-02? To záleží, jak moc mimo asfalt plánuješ vyrážet. Jestli jen vyjímečně, pak ber E-09. Pokud to s tím pískem myslíš vážnějc, tak radši C-02.
A tu C-17 bych na předek dal úplně v klidu. Lidi si u ní chválej postavení bočních špuntů, dobře drží.
lukelibor>Milan SV>
Mam tam Metzeler Sahara 120/80-18 vzadu a 90/90-21 vpredu, zatim dost spokojen, jen bych na predek dal priste trochu sirsi. Nedelaj moc hluku, mam na nich asi 4000km a tak 60%.V terenu jen o trochu horsi nez drapak (nepocitam bahno) ale daj se kraasne polozit do zatacky na asfalte, pokud zdrovna brutalne nevezmes za plyn tak super.
Jinak spotrebu mam kolem 5.5l/100km a to taham za plyn. Jednou jsem zkousel i pijanko a vubec se to neprojevilo, na benzin 93 najedu asi o 5km vic nez na 91.
Nema rada v horku stani na miste, jednou jsem ji vzal asi v 38 C do zacpy a vyvarila se me voda z vyrovnavaci nadrzky, jinak drzak bez problemu.
Sedlo je ale problem, ja uz si presedavam po 80km, do pouste bych bez krabice kvalitni vazeliny pod kalhoty vubec nejel. Jo, a nezapomen sadu pojistek, kdyz nechas omylem zapnute zapalovani tak se po par hodinach alespon ta moje prepali.
Sedlo resit nebudu, proste zadek bude bolet, ale myslim, ze si s LC4 nezadam.To jsou stejny placky na sednuti jako XRko.
Jinak moto mam jen chvili,takze mi asi jeste neco uniklo,ale absolutne jsem se zadnych pojistek nedohledal.Muzes mne nasmerovat? Vse vede jen do civek ale nejak pojistkova skrinka, nedohledana.
Já mám na mým XR650 ještě po soudruhovi ze SRN vzadu taky 140/80 a to Michelin Cross Competition S12, dezén vynikající, bere pěkně, ale boční špunty lízají vejfuck, takže následující guma bude max. šířky 130.
Na předku mám teď ještě Pirelli MT83 Scorpion, dezénem se mi taky líbí, ale už je po smrti. Místo ní teď budu v terénu zkoušet Mitas C-19.
Ještě k těm pojistkám: taky jsem nechápal, o čem je řeč. Lukelibor asi má verzi s el. starterem, nebo s baterií jako zdrojem osvětlení. Pak bych tu přítomnost pojistek chápal. Sériové XR650R jen s nakopávačkou ale žádné pojistky nemá.
Mam verzi US s Baja desing, tak tam mozna bude neco jinak. V US se musi svitit hned jak naskoci motor, tak mozna proto. Jinak mam nakopavacku a minibaterku poskladanou z 10 AA u svetla, pojistka 15 je hned nad ni, to by jsi nemohl prehlidnout.
dovozová STK =1150,-Kč, doplnění údajů z Dekry pro podklady pro CZ TP =1900,-Kč, čistopis TP =2000,-Kč
V TP mám zapsána i 17´´ motárdová kola a 2 místa k sezení, protože to bylo už v tom německým TP.
Tobě dělali nějakou pakárnu?
Jestli si ho přivezeš, přihlásit půjde. Musí mít buď evropskou nebo národní homologaci, takže no problem!
Jestli budeš na pochybách, pošli mi oskenovanej velkej TP - můj známej dělá na úřadu dovozy a on mi řekne, jestli to půjde přihlásit nebo ne.
Jedině pak budeš muset vyměnit parabolu (nebo jen sklo), páč ti kluci anglický jezděj vlevo.
VIN-ko ti třeba řekne o tom, kde a kdy bylo moto vyrobeno, ale o homologaci se z něj nedozvíš.
Když tak o tom přemýšlím, vzpomínám si, že mi tam tu homologaci asi psal až technik při dovoz.STK - buďto z dat, která mají oni v databázi, nebo z těch dodaných Dekrou.
Já se ho pro jistotu zeptám, je to kámoš...
Abych tě tady náhodou nemystifikoval.
Naposledy editováno 13.09.2008 22:30:21
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda XR 650R 40kw vs 45kw Honda XR 650 | tom_bouda | 6 | 23.7.2019 v 20:29 tom_bouda |
Honda XR650R, Kawasaki KLX 650R Kawasaki KLX 650, Honda XR 650 | Oi69 | 6 | 15.7.2019 v 14:08 blondak39 |
Suzuki DR 650 SE, Yamaha TT 600, Ho... Yamaha TT 600 R, Honda XR 650, Suzuki DR 650 SE | flája | 8 | 17.6.2019 v 06:48 Humusus |
Honda XR 650 R Honda XR 650 | Jardasonyx | 3 | 7.12.2018 v 02:41 krokoš |
Honda XR 650 R na cestování??? [1, 2] Honda XR 650 | Riderr | 35 | 21.11.2018 v 22:17 Left |