globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TL 1000 nebo FireStorm?
Zdravím hledám někoho kdo by se podělil o zkušenosti z TLka nebo VTRka. Již delší dobu přemýšlím o změně dosavadní motorky (suzuki GSX600F 3 sezóny).
Mám zálusk na GSX-R 750 SRAD, ale 1000ccm ve dvou válcích mě láká víc - jezdil jsem na Fireblade, GSX-R 750, Fazer 1000, DR 650, ale nikdy na litrovém dvouválu tak nevím co od toho čekam.
Jak jsou na tom tyhle krásky s jizdníma vlastnostma, spotřebou a na co dát pozor při koupi.
O TL jsem se dočet že první rok tedy 1997 byly stahovaný z výroby.

Jinak jezdím s partou fireblade, Fazer 1000, GSX-R 600 - jak by obstálo TL/VTR v tomhle složení. (GSXF musím honit abych nebyl poslední) :o)
Dík.
Předchozí
1 2 3
Následující

TL 1000 nebo FireStorm?

28.8.2008 v 13:41 | Nahoru | #1
ja uz to prakrat psal... ale pro me je vtr vic user friendly, dela vse tak jak to ma byt, motor prubeh elektromotoru od nuly az do omezovace... TL se musi vic krotit, chova se dost nevychovane proti VTR ... ve finale ale jedou obe hodne podobne ikdyz TL mi se zvetsujici se rychlosti prijde jistejsi nez VTR ... prestoze proti sportovni motorce je znat ze je TL mekci v ramu a krouti se...

vtr o malinko vic zere, tl o malinko vic jede.. na vtr se chova vse naprosto predpisove, ale prijde mi ze se to horsi s tim jak se jede tvrdeji, brzdy ktere se krasne zakusuji jednim prstem nahle po nekolikerem brzdeni ze 200 uz moc nebrzdi a chytaj houbovej pocit, posed na VTR je taky takovej vic cestovni, u TL je velka vaha na rukou a boli ruce, brni po cca 30km po okresce tak ze je potreba si odpocinout:)

ale dojem z brzd a podvozku muze byt zkreslenej tim ze ja mam na TL vzadu central bitubo a sestipistove nissiny a VTR jsem jezdil kamosovo seriove....

TL 1000 nebo FireStorm?

28.8.2008 v 13:42 | Nahoru | #2
jo jinak pokud jste na tom jezdecky srovnatelne tak si myslim ze starsi faros a spol spis v zatackovite trati nebudou stihat tyhle V2 ....

TL 1000 nebo FireStorm?

28.8.2008 v 13:44 | Nahoru | #3
jo a jeste 97 TLS neni zdaleka takovej pruser jak se povida, ale pokud mas moznost tak vezmi radsi novejsi model.. ale musi to byt opravdu novejsi model a ne 97 prihlasena do provozu 98..ktera casto byva vydavana za 98model... kdybys chtel neco konkretne k TL tak mejlni nebo pisni na ICQ....

TL 1000 nebo FireStorm?

28.8.2008 v 13:50 | Nahoru | #4
Šel bych radši do TL než do VTR, jinak kámoš jedno fakt hezké TL prodává nechceš...? SRAD 750 jede líp než TL ale musíš ho víc točit, navíc má mnohem lepší pocvozek...

TL 1000 nebo FireStorm?

28.8.2008 v 13:50 | Nahoru | #5
podvozek

TL 1000 nebo FireStorm?

28.8.2008 v 13:55 | Nahoru | #6
Flyer: cece kamos mel srada 750 1999 a nikde mi nedokazal ujet na motor, ani na docela dlouhe rovince, troufam si rict ze by to slo az na rovinkach kde pujde jet vic jak 250 kde uz bude znat kapotaz u SRADu... jinak podvozek... vidle temer identicky, zadek je podle me otazka zvyku, ale jak rikam porovnam svuj ne-seriovy tlumic a je fakt ze srad ma o dost tuzsi ram... coz teda dela lepsi pocit v zatacce, ale ze bys kvuli lehce se krouticimu ramu byl pomalejsi to ne... takze mozna bych rekl ze ma lepsi podvozek kvuli te tuhosti... ale mnohem asi ne...

TL 1000 nebo FireStorm?

28.8.2008 v 14:04 | Nahoru | #7
já jsem na TeLatu jezdil a zkušenost byla pro mně taková jak jsem psal... o zvyku to je taky to je jasné, ale motor u SRADa když držíš v otáčkách tak jede líp, toť má zkušenost...

TL 1000 nebo FireStorm?

28.8.2008 v 14:07 | Nahoru | #8
martis : Tak přesně tenhle problém jsem řešil.

Výsledek ale byl, že jsem si nakonec koupil SL 1000.
Podvozek mi přijde že je někde jinde, proti sérii mám navíc jinou zadní pružinu.
S otevřením sáním, vejfukama a čipem to jede taky slušně
Design je věc vkusu, ale líbí se mi daleko víc než japonci.

TL Vs VTR, bych si vzal TL, protože Honda je prostě hodná, nudná honda

TL 1000 nebo FireStorm?

28.8.2008 v 15:17 | Nahoru | #9
martis: já jezdím na VTR docela často....má ho kamarád z našeho motogangu, já mám Falco. Motor VTR je dobrej tahoun,ale jak píšou ostatní nemá nějakej žádnej nákop ve vyššíh otáčkách, jede tak nějak pořád stejně, zvuk má s laďákama super, když chceš dát Knfiltr tak musíš poladit karbec a to zase stojí nějaký prachy. Osobně bych řekl že s VTR neuděláš chybu...na okruhu i na silnici jezdíme tak něják pořeád stejně i když já bych měl mít o trochu víc koní. TLko jsem nesedlal ale každej o něm básní jakej je to brutus tak se projeď a uvidíš...každopádně bych se i mrknul na ty aprilie....fakt Falca i RSV se prodávaj dost levně a mašina je to super!

TL 1000 nebo FireStorm?

28.8.2008 v 15:29 | Nahoru | #10
jak pise toranga, to falco bude podovzkove zase jinde a mam za to ze po upravach jake napsal ses na vykonu mille..ta jede zase o dost jinak nez TL... ale v tockach... do 7-8tis jede tele lip a V90 ma takovej prijemnejsi vyvazenejsi chod, to RSV je takovej traktor... ale jak to preleze tyhle tocky tak to RSV ty dva zbyvajici deklasuje o znatelnou porci koni...

TL se hrube chova a dojem velkeho vykonu dela ponekud divocejsi vstrikovani... kdyz jezdim s kamosem co ma prave VTR tak jedeme v podstate vsude stejne, ikdyz oba drzime plnej... takze prestoze to na TL vypada akcneji, jede stejne rychle jako VTR...

TL 1000 nebo FireStorm?

28.8.2008 v 15:33 | Nahoru | #11
Toranago/sefo: Falco je trochu výše než moje finanční možnosti, měl bych k dispozici něco kolem 70 tis. s tím že prodám dobře stávájící moto a nechci kupovat dno nabídky...

Flier: SRAD je nádherná mašina ale víc a víc nabývám pocitu že mě ničím nepřekvapí.
co jsem zatím četl TL - mě láká že ho musíš krotit jak píšete.
jinak s tou koupí ne mě nespěchej stále sedlám GSXF ale dík.

assassin: u těch brzd nepomohli by např. pancéřové hadice u TL brní i s závažíčkama na řidítkách?

Dík

TL 1000 nebo FireStorm?

28.8.2008 v 15:34 | Nahoru | #12
assassin: jinak měl bych zálusk na:http://www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/187888-tl-1000-s.html

TL 1000 nebo FireStorm?

28.8.2008 v 15:40 | Nahoru | #13
assassin> mně by si líbilo TL-R kdyby ho udělali s rozměrama GSX-R....
No prostě nechápu jak mohly udělat z V2 tak tlustou bachratou motorku

TL 1000 nebo FireStorm?

28.8.2008 v 18:15 | Nahoru | #14
martis> hele pověz mi něco o GSX600F koukal jsem na pár inzerátů a docela mě zaujala to je jako měla Honda model F a RR? takže by to Fko mělo být cestovnější já budu na zimu kupovat nějou cestovní moto a nevím jaký... :o jsem spíš teda pro nějaký cestovní endurko nebo popřípadě třeba pro Hondu NTV nebo Yamahu XJ 600 Diversion ale při projíždění inzerátů mě ten novější model GSX600F s tou pěknou bachratou kapotáží vyloženě zaujal ale nevím jestli by to pro mě nebyl krok vyloženě vedle přece jen je to sport :\

Naposledy editováno 28.08.2008 18:16:26

TL 1000 nebo FireStorm?

28.8.2008 v 18:20 | Nahoru | #15
Já jsem šel na TL z GSX-R 750 K1,trošku jsem měl strach z těch řečí o poruchách a ovladatelnosti,ale nic z toho se nestalo. V zatáčkách sedí super a ten motor to je bomba

TL 1000 nebo FireStorm?

28.8.2008 v 18:35 | Nahoru | #16
PosMiros> gsx-f 600 byla pro me a kamose takova ta vysnena motorka pred 8 lety. tehda asi oka, takovej cestovnejsi stroj. v dnesni dobe a rikat tomu sport!? ani nahodou. vubec se neohlizej na hondu a nejaky pismenkovani F/RR. gsx-f ma starej vzduchac na zakladu gsx-r, takze spolehlivej (pokud tomu predchozi majitel daval co potreboval) a pohodovej motor. je to tezky a neohrabany (z pohledu -> sport). v dnesni dobe a cenach bych bych rozhodne koupil radsi vfr 750. a to taky sport zrovna neni.

honda ntv 650 je paradni stroj. a az usetris nejakou korunu, tak muzes koupit treba bmw r 11x0 gs - to je takovy dokonaly ntvcko.

TL 1000 nebo FireStorm?

28.8.2008 v 18:39 | Nahoru | #17
martis: jo co jsem slysel tak pancerove hadice a dobre desky to vyrazne zlepsi... a dyztak brzdy z TLR,busy,B12,zx12 pasuji a daji se sehnat docela levne...

to brneni rukou neni kvuli vibracim ale velke vaze na rukou, zavazicka mam origo, ty budou mit aspon kilo:) ale je mozne ze mensim lidem to tolik neprijde, ja mam kolem 190ti..

po dalnici ok, ale na trase kde jedes brzda plyn je to znat...

toranaga: jo TLR uz je moc tezky, je vykonejsi a rychlejsi, ale vyrazne lehci TLS mi sedi vic... ono by se tlr taky vyvojem dostalo jinam kdyby to nestopli....

TL 1000 nebo FireStorm?

28.8.2008 v 18:43 | Nahoru | #18
martis: www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/187888-tl-1000-s.html vypada zachovale, ta retezova sada je KO.. takze pocitej s tim ze pujde pryc... na me prilis seriovej stav, navic je tam jen ten klin pod motorem, vyfuky maji laser jen nalepky, ale jsou to vykuchane a vylestene seriove koncovky. to je asi tak max co ti reknu z fotek:)

koukni se v nemecku, tam se da najit kousek s vymenenym rotacakem za ohlinse apod.... ono najit pekny TL uz je docela orisek...

TL 1000 nebo FireStorm?

28.8.2008 v 19:10 | Nahoru | #19

Peacemaker>PosMiros> gsx-f 600 byla pro me a kamose takova ta vysnena motorka pred 8 lety. tehda asi oka, takovej cestovnejsi stroj. v dnesni dobe a rikat tomu sport!? ani nahodou. vubec se neohlizej na hondu a nejaky pismenkovani F/RR. gsx-f ma starej vzduchac na zakladu gsx-r, takze spolehlivej (pokud tomu predchozi majitel daval co potreboval) a pohodovej motor. je to tezky a neohrabany (z pohledu -> sport). v dnesni dobe a cenach bych bych rozhodne koupil radsi vfr 750. a to taky sport zrovna neni.

honda ntv 650 je paradni stroj. a az usetris nejakou korunu, tak muzes koupit treba bmw r 11x0 gs - to je takovy dokonaly ntvcko.


voe pro mě je to sport až moc když vybíram mezi tou Deauville a pak třeba Suzou XF 650 Freewind a Bigem tak pro mě GSX 600 F bude sport a budu se bát aby to nebylo moc nepohodlný :o když sem zvyklej na cesťáčka

edit: takže myslíš že je to dobrá cestovní motorka se kterou se dá najet třeba 500 km denně bez toho abych se z toho tejden léčil? a daj se na ní naložit bágly a přitelkyně a v pohodě vyrazit třeba na dovču? :o

Naposledy editováno 28.08.2008 19:17:30

TL 1000 nebo FireStorm?

28.8.2008 v 19:38 | Nahoru | #20
VTR nemá žádnou podstatnou vadu, je to příjemná motorka která ničím neotravuje a zároveň je na ní zábava. Do roku 2001 by měla být trošičku divočejší a posez by měl být víc na rukou, ale i tak se dá jet v pohodě 300 km v kuse. Podvozek by asi nestíhal střelbu na okruhu oproti dnešním mašinám, ale na okreskách se udržíš kohokoliv, tam je rychlejší ten kdo si víc dovolí. Je fakt že na dálnici přes 230 už je trochu nestabilní, takže pokud jsi dálniční střelec, ostatní Ti ujedou. Mně to třeba nevadí, dálnice mě vůbec nebaví a jezdím tam jen v případě nutnosti kolem 160-180, což je pro motorku pohodová cestoní rychlost. Motor má vážně lineární zátah, není tam žádný kopanec, ale zase má dost síly dole. Spotřebu mám 7-7.5 (r.v.98, svíčky Denso, origo výfuk i filtr), přes 8 se dostanu málokdy, ale to bude i tím jak jezdím. Po koupi bych nechal zkontrolovat napínáky rozvodů, jinak tam snad jiná typická závada není. Chce to asi obě motorky vyzkoušet, kdybych měl tele, asi bych ho chválil taky, ale nejel jsem na tom

edit: těch 300 km v kuse je samozřejmě kravina, prostě se na tom dá jet dokud nedojde benzín ...

Naposledy editováno 29.08.2008 09:24:39

TL 1000 nebo FireStorm?

1.9.2008 v 12:47 | Nahoru | #21
PosMiros> GSX600F je cestovní motorka vychází z modelu GSXR 750, takže ve sportovním duchu, ale samozřejmně bráno x let dozadu (suzuki s ní jezdila závody silničních moto). Pro Tebe to bude dneska znamenat záruku kvality - tyhle olejem chlazený motory jsou nezničitelný, pokud s nima zacházíš jako běžný uživatel. Z mé zkušenosti je to cesťák za slušné peníze se spotřebou 5,5 na cestách při cca 130 km/h. Nad 6000 ot. se probudí a jede svižně až do těch 180 km/h pak už potřebuje delší rovinku až na těch 220 km/h.
Mám projetou skoro celou ČR a od ráno do večera se dá jet bez vetších bolestí zad či prdele (mám 190 cm) kluci co s náma jezděj na GSXR a Firebladech to tak pohodlné nemají
Vozím spolujezdce + stan a 2 spacáky a dá se to tam naskládat. Nevýhoda pod sedlo nedáš ani rukavice.
Jinak 500 km denně jsem nikdy nejel max 300 km a vždy absolutně v pohodě.

TL 1000 nebo FireStorm?

1.9.2008 v 12:57 | Nahoru | #22
Jezdím s GSXR 750 K1 někdy se za den povede i 600km a nikdy nebyl problém s pohodlím. Snad jednou za víkend padlo 1100km a teda měl jsem stuhlé trapézy ale to bylo z rychlých průletů dálnice jinak ok.

Ale co píšeš nahoře tak nebylo by dobré si ujasnit jakej počet válců chceš sedlat? Nebylo by to pako něco jednodušší ten výběr

TL 1000 nebo FireStorm?

1.9.2008 v 13:25 | Nahoru | #23
stepos> To už je pěkná porce km... Původně byla jasná jednička GSXR a netvrdím že do ní např. alespoň na jednu sezońu nepůjdu ale VTR/TL je výzva a proto bych rád znal pár postřehů a zkušeností

TL 1000 nebo FireStorm?

1.9.2008 v 13:33 | Nahoru | #24

martis>stepos> To už je pěkná porce km... Původně byla jasná jednička GSXR a netvrdím že do ní např. alespoň na jednu sezońu nepůjdu ale VTR/TL je výzva a proto bych rád znal pár postřehů a zkušeností



Já ti rozumím sám mám tolik adeptů že nevím kam se vrhnout ale přece jenom stavíš vedle sebe odlišný motorky podle mě a to naprosto.

Hlavně ten kdo má TL z toho co jsem viděl a kdo na tom jezdí chtěl prostě Telko stůj co stůj. Se snad ani TL a VTR porovnávat nedá ač dvouvál podle mě zase každá o něčem jiném. No nemáš to lehký hele nezávidím ti tento nelehký úkol ale jen do toho

TL 1000 nebo FireStorm?

1.9.2008 v 13:41 | Nahoru | #25
Stev> Dík za info, je fakt že mě láká spíš TL má agresivnější design (samozdřejmě je věc vkusu), jak tady psali kluci VTR má větší spotřebu a TL pojede krapet rychlej, ale když ze všech stran poslouchám o technických problémech tak mě to docela odrazuje.
Jak dlouho máš VTR a řešil si nějaký problém nebo z doslechu nemá nějaké bolavé místo?

TL 1000 nebo FireStorm?

1.9.2008 v 13:49 | Nahoru | #26
stepos> jakto že se nadá porovnat? VTR i TL 1000ccm ve 2 válcích, polokapota i cenově jsou na stejné úrovni a to čí se liší tady právě potřebuji zjistit
Jinak na ostatní dvouvály jako SV1000 SL1000 nejsou prašule. A o TRX neuvažuju.

TL 1000 nebo FireStorm?

1.9.2008 v 14:14 | Nahoru | #27
martis> mám ho rok a problémy žádný. Kupoval jsem ho s 48 tisícema ale kdyby někdo napsal na tacháč 30, nepoznal bych to, jezdí perfektně. Bolavý místo je snad jen ten napínák rozvoďáku, kterej je dobrý zkontrolovat. Ale TL bych se taky nebál, rozhodující je stav motorky a ne co se povídá, navíc je hezčí, to je bez debat

TL 1000 nebo FireStorm?

1.9.2008 v 14:28 | Nahoru | #28
martis: no s tim TL je to jak psal stepos, musis ho za kazdou cenu chtit a pak mu odpustis ty chyby co ma a naucis se s nim jezdit, pokud hledas neco co funguje a cemu se nemusis prizpusobovat tak urcite Storma... spotreba a rychlost nebude prilis rozdilna, jak pisu, TL se jako ostrejsi chova, ale ve finale rychlejsi neni....

TL 1000 nebo FireStorm?

1.9.2008 v 14:42 | Nahoru | #29
No zase jsem o něco chytřejší dík moc je jasný že dokud se na tom nesvezu tak se můžu jen vyptávat... Člověk si těžko vybere pokud se na tom neprojede a neudělá si vlastní názor, VTR stojí každou chvíli u nás v bazaru tak se třeba i svezu, bojím se spíš že pokud se pojedu mrknout na inzerát na TL a budu u sebe mít peníze tak nebudu chtít říct NE

TL 1000 nebo FireStorm?

1.9.2008 v 17:42 | Nahoru | #30
martis>Jestli to tele nutně nepotřebuješ(jako,že asi ne,když přemýšlíš i nad stormem)tak si hlavně nekupuj před tím GSXR,budeš pak ze spousty věcí nasranej,GSXRa jsou minimálně podvozkově trošku jinde,myslím vepředu,na tele si zvykám druhou sezonu a pořád se na něm necejtím jistě,jenže to mě na tom vůbec nesere
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist