bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Enduro ale i do terénu
 
19.2.2007 v 23:35
Ahoj,
poradte mi, sháním enduro, lehké, do terénu, ale ne hard.
Vybírám mezi LC4 640 a DR400, ještě jsem zvažoval TTR600 ale po zkoušce jsem zjistil, že to asi nebude to pravé, je na mě (174 cm) trošku vyšší, ale hlavně ji chybí el.startér, což asi budu potřebovat, protože než jsem ji nastartoval, dalo mi to fušku =o
Chci aby bylo i pro 2 a hlavně aby vydrželo a nemusel jsem do něj každou sezonu vrážet cash, ani nevím kolik toho vlastně najedu....
Jo a ještě poradte, dají se sehnat dodatečně motard kola a za kolik?

Díkec
Lubin
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 17:30 | Nahoru | #31
mne se DR-Z400 libi uz delsi dobu a z pohledu cestovani to muzu srovnat asi takhle - i kdyz jsem na DR-Z400 nikdy nejel:
-zeby melo byt DR-Z slabsi nez XT - to bych nerekl.. mozna to bude i opacne.. vykon kazdopadne mne nezajima.. pokud to pojede porad 100-110km/h, aniz by se to trapilo - vic nechci
-hodne ocenim mensi hmotnost.. kdyz jsem s XTckem parkrat seknul v Kavkazu nebo nekde, ANI JEDNOU jsem ho nebyl schopny zvednout :P (jednou jsem z neho sundal vsechny zavazadla, ale stejne spadlo tak debilne na nejakem svahu, ze kola byla vys nez riditka :lol: )
-koupit vetsi nadrz a je to ideal
-ohledne sedla - ale jdete ;) neverim, zeby to mel byt nejaky masakr.. nebo zeby to melo byt vyrazne horsi nez u XT..

no a navic ted jde koupit funglovka za cca 140t kc, coz je super..

(reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 18:22 | Nahoru | #32
tarquin>no na velký cestování to není, na nádrž dáš max. 200km, ale myslím že na cestování bych asi volil něco jinýho, toto je taková příjemná hračka do terénu, ale na dlouhý cesty :puke:
jinak fakt moc šikovná motorka, jsem rád e ji mám, ikdyž jsem přemýšlel o LC4 nebo WR450 tak bych udělal chybu ;)

(reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 18:30 | Nahoru | #33
yeuop>s XT to určitě nesrovnávej, to je jiná třída, ale TTR to je už jinde, ale pro DRZ jednoznačně hraje starter a hmotnost, ten výkon je cítit, hlavně dole, ale dá se to přežít, navíc jak psal tarquin, na trati se s ním dá hezky zablbnout, má vcelku tuhej rám narozdíl od staršího bráchy...stačí tam hodit menší pastorek, sice na úkor rychlosti, ale co s tím na silnici :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 18:33 | Nahoru | #34
hm hm, vidim že každej to vidí jinak :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 18:41 | Nahoru | #35
tarquin>no ja taky premyslim, jakou masinu dal.

Na cestovani si asi necham Dakouse. Ale na jezdeni nekam do terenu tady v okoli, nebo sem tam nejakou trat si chci koupit neco lehciho. Vypada to na DR-Z nebo neco podobneho s obsahem kolem 400ccm

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 18:44 | Nahoru | #36

Rejnok píše: tarquin>no ja taky premyslim, jakou masinu dal.

Na cestovani si asi necham Dakouse. Ale na jezdeni nekam do terenu tady v okoli, nebo sem tam nejakou trat si chci koupit neco lehciho. Vypada to na DR-Z nebo neco podobneho s obsahem kolem 400ccm


njn, já mám limit jedna motorku :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 18:49 | Nahoru | #37

tarquin píše: [quote=Rejnok]tarquin>no ja taky premyslim, jakou masinu dal.

Na cestovani si asi necham Dakouse. Ale na jezdeni nekam do terenu tady v okoli, nebo sem tam nejakou trat si chci koupit neco lehciho. Vypada to na DR-Z nebo neco podobneho s obsahem kolem 400ccm


njn, já mám limit jedna motorku :) [/quote]
To je maaaalo! Jinak s Dakarem se da taky docela vyblbnout v terenu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 18:51 | Nahoru | #38

Rejnok píše: [quote=tarquin][quote=Rejnok]tarquin>no ja taky premyslim, jakou masinu dal.

Na cestovani si asi necham Dakouse. Ale na jezdeni nekam do terenu tady v okoli, nebo sem tam nejakou trat si chci koupit neco lehciho. Vypada to na DR-Z nebo neco podobneho s obsahem kolem 400ccm


njn, já mám limit jedna motorku :) [/quote]
To je maaaalo! Jinak s Dakarem se da taky docela vyblbnout v terenu. [/quote]
A dá se na tom povyskočit ?

(reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 18:52 | Nahoru | #39
tarquin>taky mi stačí jedna a to DRZ :thmubup:

(reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 19:58 | Nahoru | #40

tarquin píše: [quote=Rejnok][quote=tarquin]
njn, já mám limit jedna motorku :)


To je maaaalo! Jinak s Dakarem se da taky docela vyblbnout v terenu. [/quote]
A dá se na tom povyskočit ? [/quote]
XT660R je v terénu lepší než BMW a je mnohem levnější. Na trať nebude ani jedna. Tak přemýšlej.

1 reakcí na tento příspěvek Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 20:28 | Nahoru | #41
Jedině moje babička Yamaha XTZ 660 Ténéré

(reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 23:09 | Nahoru | #42
tarquin> Neexistuje universální motorka. Všechno to je o kompromisech. Pokud o dovolené chceš najet 2000 km po šotolinách, lesích, bahnech apod., tak DR nezklame. Pokud z toho je většina po asfaltu, tak bych zvažoval jiný stroj. Také záleží kolik do toho chceš vrazit peněz.

(reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 23:12 | Nahoru | #43
Lu>>
Do terénu dost těžká, hodně vibrací a sedadlo dost nepohodlné. Mizerné brzdy. Je spolehlivá a po úpravách použitelná i na Dakar. Měl jsem ji a už bych do ní nešel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu

9.12.2007 v 00:01 | Nahoru | #44

tarquin píše: sakra chlapi, asi si nakonec nekoupím nic :) těch DR moc není, nechtěl sem nic moc starýho ale dávat 90 litrů za rok 2000 se mi nechce http://www.motoinze...zerat.php?mid=119576

O tom Dakaru sem taky uvažoval, ale s DRZ se zas pěkně prolítnu o víkendech někde v lese a uvažme to, že na výlet chci jet jednou za rok na 2-3 týdny, ale po zbytek roku budu jezdit o víkendech v okolí bez krámů...

nemám s těma mašinama žádný zkušenosti právě


Pokud je DR350 v pěkném stavu, tak je hodně drahá. Tato nemá origoš masku a v roce 2000 se už dělala DRZ400.
http://www.motoinzer...zerat.php?mid=127518
http://www.tipmoto.c...p?tid=63952&fid=

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu

9.12.2007 v 10:08 | Nahoru | #45
PetrAT> k tomu na tipmoto - po mych zkusenostech s Pavelkou bych od nej nekoupil motorku ani zadara :puke:

Enduro ale i do terénu

9.12.2007 v 10:16 | Nahoru | #46
<strong>LC4</strong> *yes* *yes* jediná a správná volba *yes* *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu

9.12.2007 v 14:02 | Nahoru | #47
AndrejKv>>
myslíš Pavelku ze Dvora K. nebo Olomouce ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu

10.12.2007 v 09:37 | Nahoru | #48
PetrAT>>
myslíš Pavelku ze Dvora K. nebo Olomouce ? [/quote]
Na toho z Olomouce jsem taky slyšel docela negativní ohlasy :rolleyes:

Jinak mě na DR-Z po 100 Km jízdy po silnici už dost bolí prdel a delší cestování bych ho asi moc nedoporočoval, na kratší offroadový výjížďky ideální

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu

10.12.2007 v 11:42 | Nahoru | #49
mikulas> někde jsem našel gelové sedlo na DRZ.
http://www.suzukicyc...2a-905f-e531b9d9c7b9

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro ale i do terénu

10.12.2007 v 11:55 | Nahoru | #50
PetrAT>
Možná by mi i pomohlo dosáhnout líp na zem , cena taky neni přemrštěná - dík za info :thmubup:

(reakce na) Enduro ale i do terénu

10.12.2007 v 11:57 | Nahoru | #51
mikulas> nevím na kolik přijde v ČR, třeba za šusplech chtěli přes 4t kč :(

Enduro ale i do terénu

10.12.2007 v 14:11 | Nahoru | #52
kdyz se ti zda TTR vysoky a vadi ti ze nema starter tak si kup TTRE to ma starter a je asi o 8cm nizsi nez TTR , pokud chces lepsi podvozek tak to udelj jako ja a kup si TTRE s R tlumicema http://moji.motorkari.cz/?855 prolem je ze u ns ho nesezenes , musel by sis pro nej zajet do Nemecka jako ja.
Nebo kup XT600E a mas klid
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist