globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Enduro ale i do terénu
 
19.2.2007 v 23:35
Ahoj,
poradte mi, sháním enduro, lehké, do terénu, ale ne hard.
Vybírám mezi LC4 640 a DR400, ještě jsem zvažoval TTR600 ale po zkoušce jsem zjistil, že to asi nebude to pravé, je na mě (174 cm) trošku vyšší, ale hlavně ji chybí el.startér, což asi budu potřebovat, protože než jsem ji nastartoval, dalo mi to fušku =o
Chci aby bylo i pro 2 a hlavně aby vydrželo a nemusel jsem do něj každou sezonu vrážet cash, ani nevím kolik toho vlastně najedu....
Jo a ještě poradte, dají se sehnat dodatečně motard kola a za kolik?

Díkec
Lubin

1 reakcí na tento příspěvek Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 17:30 | Nahoru | #1
mne se DR-Z400 libi uz delsi dobu a z pohledu cestovani to muzu srovnat asi takhle - i kdyz jsem na DR-Z400 nikdy nejel:
-zeby melo byt DR-Z slabsi nez XT - to bych nerekl.. mozna to bude i opacne.. vykon kazdopadne mne nezajima.. pokud to pojede porad 100-110km/h, aniz by se to trapilo - vic nechci
-hodne ocenim mensi hmotnost.. kdyz jsem s XTckem parkrat seknul v Kavkazu nebo nekde, ANI JEDNOU jsem ho nebyl schopny zvednout :P (jednou jsem z neho sundal vsechny zavazadla, ale stejne spadlo tak debilne na nejakem svahu, ze kola byla vys nez riditka :lol: )
-koupit vetsi nadrz a je to ideal
-ohledne sedla - ale jdete ;) neverim, zeby to mel byt nejaky masakr.. nebo zeby to melo byt vyrazne horsi nez u XT..

no a navic ted jde koupit funglovka za cca 140t kc, coz je super..

(reakce na) Enduro ale i do terénu

8.12.2007 v 18:30 | Nahoru | #2
yeuop>s XT to určitě nesrovnávej, to je jiná třída, ale TTR to je už jinde, ale pro DRZ jednoznačně hraje starter a hmotnost, ten výkon je cítit, hlavně dole, ale dá se to přežít, navíc jak psal tarquin, na trati se s ním dá hezky zablbnout, má vcelku tuhej rám narozdíl od staršího bráchy...stačí tam hodit menší pastorek, sice na úkor rychlosti, ale co s tím na silnici :thmubup:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist