Tohle téma jsem otevřel a tak ho nakonec asi i ukončím.Po úpravách na mém Tigerovi 955i, které stöjí dost starostí i korun můžu konstatovat asi tohle.Terén znamená pro každého něco jiného, v oblasti velkých endur s více jak 1 válcem a objemem nad 750ccm je tiger rozhodně dobrou volbou a nedoceněným strojem.Pokud nechcete koupit nejdražší ojetinu XRV 750, XTZ 750 z nějkého důvodu odmítáte a ani nechcete obětovat úspory za BMW HP2,1150 GS nebo F800GS,dostanete za bratru nějakých 90 - 120 tis, stroj, který vás překvapí při dlouhých cestách svým výkonem,zátahem od 1300 ot.a zároveň dravostí supersportu při pohodlí cesťáku.Není problém na 6 projet 40-50km/h vesnicí a pak zrychlovat až nad 200, vše bez jediného zacukání.V terénu je třeba počítat s vyšším těžištěm, ale po přitvrzení podvozku na většině povrchů zvládnete rozhodně to co s 1150 GS, na měkkém povrchu pak má tiger váhovou výhodu,pozor však na těžiště,hodně je samozřejmě o jezdci.Běžný terén, nikoli pouze polní cesty však Tiger rozhodně zvládne , jen při zdvihání se pronese