bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

29.11.2006 v 07:49 | Nahoru | #1
No a co spolujezdec? Jsem už téměř rozhodnut pro LC8, ale přeci jen ušetřit 50 tis je celkem lákavé...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.11.2006 v 08:30 | Nahoru | #2
Dovolím si také přidat nějaké ty vlastní prostřehy <strong>těhotné LC4</strong> r.v.2000:

*yes* úžasné zdvihy - pérování WP nemá chybu včetně proměnlivého štelování zadního útlumu
*yes* výška sedla 940mm - skoro kroska
*yes* bandaska na dlouhé cesty (28l) při spotřebě pod 5 l .... :thmubup: máš i pěkně schovaná kolena. Do terénu si dávám benzínu jen na dno a žádné šplouchání ani přelévání díky 2 kapsám nepozoruji
*yes* plastová bandaska - v chladném období nezebe když se k ní tulíš a nekoroduje :cool:
*yes* plastové kapotáže - když to někde položím- kýblovina se jen prohne a vrátí zpět
*yes* štítek - super na cestování a v terénu mi nevadí (lze sundat)
*yes* úžasnej všeuměl - žádnej specialista a proto je vše jen a jen na jezdci
*yes* o proti "jalové" LC4 je na silnici daleko klidnější a tolik se nad 100 km/h neklepe
*yes* pancéřované hadičky v základu
*yes* Tripmaster s magnetickým přenosem (žádný šnek - prostě magnet a snímač)


*no* díky nádrži obtížně se může k motoru (věc grifu s odstrojením - ale o proti XTZ je to pohoda)
*no* spojkové ložisko - původní kuličkové jsem musel vyměnit za také origo, ale válečkové (daň za koupi z druhé ruky)
*no* již zmiňované vibrace které tě donutí neřídit motku rukama
*no* s plnou badaskou a naloženejma kuframa mám problém motku postavit na vysoký hlavní stojan, což je jen má neschopnost udělat si pořádné svaly :shy:
*no* do 3 000 ot/min s motorem nic není ale když se přehoupne je to mazec.- Ve městě časté řazení.

Pro expedice jem motku doplnil o nástavce na řidítka a polstrovanější sedlo.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.11.2006 v 09:03 | Nahoru | #3
Jawaweb> Spolujezdec na výlet ano. Na delší cesty *no*
a otázečka: myslíš že ušetříš jen 50tis já bych řekl 100tis. Jestli tedy nechceš LC8 s 80000km.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist