bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

29.12.2006 v 10:31 | Nahoru | #121
No ani moc ne, nemam vyrizenou SPZ, tak to bylo jen okolo baráku, ale dojmy jsou zatraceně hluboké... Ta motorka mě tak nějak nadchla :thmubup: Jenom když člověk přidá na místě plyn, tak odpochoduje i se stojankem :lol:

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.12.2006 v 13:11 | Nahoru | #122
Jawaweb> No jo. To bylo také moje první zjištění. Já na ni přešel z 4-válu a u toho nemít tuning výfuk tak ani nevím že je nastartováno. No hlavně jestli máš v garáži pevný betónek, jestli ne tak tam moc často nepřidávej jinak budeš mít podlahu samou rejhu a nebo dokonce nedej bože se ti zakope do podlahy :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

29.12.2006 v 14:32 | Nahoru | #123
Díky za upozornění, kdybys měl ještě nějaký další postřeh, tak dej vědět... Třeba co se stane, když jsem zapomněl zavřít benzín? Zatím jediné negativní zjištění je fakt, že nemá na displeji hodiny, má ho měněný v rámci záruky, tak nevím, co s tím... Je to blbost, ale praktická

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.12.2006 v 14:53 | Nahoru | #124
Jawaweb> Hodiny jsou potřeba. Na dvou předešlých motorkách jsem je neměl a nevěděl jsem kdy mám přijet domů k večeři. To bylo vždy keců. :) Já mám kohout stabilně na rezervu a nevypínám ho ani nepřepínám nikdy a vše je v pohodě. Benzín mi nikdy netekl. Už se mi také stalo že jsem jel v dost členitém terénu a najednou potřebuješ přepnout na rezervu, hrozná pakárna. Spoléhám pouze na oranžovou kontrolku. Ale nevím jestli ji ten tvůj model už má také.

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

29.12.2006 v 16:17 | Nahoru | #125
No má, má už i F Trip, to není problém, ale na tom displeji mám jenom tachometr, teplotu, no a TRIP1, TRIP2, FTRIP a to je všechno, měli by tam být ještě hodiny... S tim kohoutem jsi mě potěšil, na jawce to znamenalo dost často nádrž na zemi Taky mě překvapilo, jak lehce to jde na stojánek, podle toho, co tady kdo psal jsem se bál a jde to bez problémů(nemam policajta)

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.12.2006 v 17:13 | Nahoru | #126
Jawaweb> To je divné s tím časem. Třeba ti zde někdo poradí. Na stojan to jde opravdu skvěle, také jsem se z počátku divil. Ale stejně jsem si od SOMMERU koupil policajta. Moc se mi hodil na dovče. Mám 180cm a když tam dám kufry tak jsem měl problémy nalézt i slézt. Policajt to vyřešil. Jestli se někdy budeš chtít stavit na okouknutí těch nosičů a padáků tak si můžeš vyfotit i policajta, kterého orig KTM nenabízí.

KTM LC4 640 Adventure

29.12.2006 v 17:19 | Nahoru | #127
nnn

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.12.2006 v 17:37 | Nahoru | #128
Jawaweb> A už jsi zkusil ji nakopnout nohou? Já než se to naučil, tak to byla hrůza :)

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

29.12.2006 v 18:37 | Nahoru | #129
Tak do policajta asi zainvestuju...Dosáhnu na zem tak na pul chodidel... Mimochodem, kolik stojí? Rámy se dají vyrobit celkem bez problémů, ale do tohodle už asi radši zainvestuju... :thmubup:

no já asi musím doufat, že mi nedojde baterka, ale každopádně se to chci naučit.... ale znam dost lidi, co u těhle motorek přišlo o lytkovou kost....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.12.2006 v 19:02 | Nahoru | #130
Jawaweb> Podrž se klávesnice :) ................... stál mě 120 eur i s poštovným z Německa. (30eur pošta, 90 stojan) Ale myslím, že jestli máš šikovného chlapíka tak to zase tak velký problém nebude.
Nakopávání je zcela jednoduché (když na to příjdeš) a hlavně to nekope zpátky jako na Jawičce. Ale musím se přiznat, že jsem na to sám nepřišel, podle návodu KTM se úplně ukopeš a nic. Já jsem musel za mechanikem od KTM aby mě to naučil. Už jsem to dvakrát skutečně použil. Zrovinka před týdnem jsem to opravdu potřeboval. Byl jsem se "pomazlit se svou kráskou" a chtěl jsem ji nastartovat a vyhnat pavouky z laufu a protože jsem před tím dělal údržbu tak jsem neměl zaplavený karbec a než se tam dostal benzím tak baterka low a bylo. Naštěstí mě potěšila - první kopanec a šlape jak rakouský hodinky *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.12.2006 v 19:23 | Nahoru | #131
LibaAdv> No mám šikovnýho kluka, navíc tohle je fakt motivace...

No musí se nějak zalaborovat s dekompresorem ne? V navodu to mám popsaný asi v devíti bodech, no a že bych z toho byl moudrej, to ne, jednou jsem startoval čz 380 a radši sem toho nechal, protože ta byla opravdu o zlomeninu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.12.2006 v 20:39 | Nahoru | #132
Jawaweb>Na dekompresor vůbec nešahej. Ten je dobrý když ti chcípne motorka v terénu a neotočíš startérem a nebo když uchlastáš motor. Já se to zde tedy pokusím pro všechny kdo to neznají popsat. Podle tohoto návodu to nejprve zkoušej za teplého motoru, máš pak větší úspěšnost.
1. Je lepší ji sundat ze stojanu
2. Nezapomeň mít zapnutý klíček a chcípák a neutrál :)
3. Netoč plynem
4. Když je moto studené tak dej sytič
5. <strong>Pomalu</strong> nohou tlač startpáku dolů až uslyšíš cvaknutí, pokud ho neuslyšíš ani v dolní poloze tak tento bod opakuj dokud se tak nestane
6. Po cvaknutí startpáku úplně povol a znovu na ni <strong>pomalu</strong> tlač dokud neucítíš, že se otočil válec (startpáka přestane klást odpor) - je to asi tak uprostřed celého pohybu startpáky
7. V této chvíli znovu startpáku pusť a hned poté se do toho konečně <strong>pořádně opři</strong>.
Já mám 99% úspěšnost *yes* Tak jsem zvědav na tebe. Nemusíš se opravdu bát, LC4 nekope, tedy mě ještě nikdy nekopla :)

Ještě k tomu dekompresoru. Návod , který jsem popsal lze použít za normálního stavu, když je slabá baterie a nebo chcete zamachrovat na veřejnosti a za užaslých pohledů nakopnete takhle velkou krávu jako Simsona. Samozřejmě pokud jste se někde vyváleli tak se motorka oživuje všemožně pomocí dekompresoru, startéru a když i toto zklame tak startpáky.

KTM LC4 640 Adventure

30.12.2006 v 10:47 | Nahoru | #133
:thmubup: :thmubup: No zní to líp než návod v manuálu Jo, je to jako simson. Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.12.2006 v 14:51 | Nahoru | #134
LibaAdv> hlavně když se vyválíš tak se motka uleje a pak máčkneš dekomp a starterem několikrát otočíš motorem a tím si pomůžeš... pak nastaruješ jako normálně...

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.12.2006 v 15:07 | Nahoru | #135
sqwer> Jasan. Již jsem měl tu čest vyzkoušet. ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.12.2006 v 17:48 | Nahoru | #136
LibaAdv> Ahoj. Jenom bych se rád zeptal, jestli když namontuješ ten boční stojan, zůstává tam i hlavní? A u koho si ho objednával? Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.12.2006 v 19:06 | Nahoru | #137
zbol>Přesně tak, zvládne to oba stojany najednou. Koukni se sem http://www.ktm-somm.../f_zub_start_06.html , ti jsou asi jediní kteří to nabízejí. Jinak musíš samovýroba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.12.2006 v 20:18 | Nahoru | #138
LibaAdv>já 100jan na LC4 Adv kupoval v SETTE...

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

30.12.2006 v 23:27 | Nahoru | #139
sqwer> Ze SETTE jsem na jaře dostal odpověď, že boční stojan v kombinaci s hlavním neexistuje. A pokud mě paměť neklame tak na jaře jsi mě právě ty poradil firmu SOMMER. Právě tady na tomto webu. Ale pokud se mýlím tak promiň.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

31.12.2006 v 10:18 | Nahoru | #140
No ale na těch novejch LC4 jsou montované oba najednou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

31.12.2006 v 10:21 | Nahoru | #141

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

31.12.2006 v 13:28 | Nahoru | #142
Jawaweb> Nojo ale ten je original KTM a nejde přimontovat když tam je hlavní stojan. Pánové věřtemi, řešil jsem to 3 měsíce a mimo jiné i u Flash-teamu. A nakonec jsem ho musel objednat u Sommera.
U těch nových LC4- to asi myslíš 690. Tak tam jsem to nesledoval, ale vzhledem k tomu že se jedná o úplně jiný rám tak tomu věřím.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

31.12.2006 v 14:29 | Nahoru | #143
Ne ne, myslím 640, ta co jsem ji chtěl kupovat ho snad měla... byla to 2004... ale jistotu nemám... Každopádně jsem oba stojany na dost kusech viděl...

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

31.12.2006 v 19:21 | Nahoru | #144
Jawaweb>No to je pravda, ale vždy se jedná právě o vlastní výrobu a nebo o SOMMER :)
Abychom to ukončili, nejlepší bude když se ten co to potřebuje zeptatá v SETTE a Flash TEAMU. A pak si vzpomene na mě. :)

KTM LC4 640 Adventure

31.12.2006 v 23:30 | Nahoru | #145
Ahoj chalani. Tak si ležim ešte tohto roku a surfujem. Nate tu dobru debatu o dobrých motorkách.Lc 4 - Lc 8 pred touto dilemou som stál aj ja .Lc 4 to istí.Je to super stroj a kto chce jazdiť na endure hold musí ho akceptovať také alé je. Lc 4 - nekompromisná.Dá sa aj vo dvojici . O tom moze rospravať moja manželka. A da sa dosiahnuť aj slušná cetovna rýchlost. 130 na dialnici 2+3 kufre + bocne vaky na nadrži. Priemerna spotreba 5,3l. Tak všetko dobre v novom roku 2007 všetkým oranžovým zo slovenska.

KTM LC4 640 Adventure

1.1.2007 v 10:34 | Nahoru | #146
No jo, zajímavé shrnutí :thmubup:

KTM LC4 640 Adventure

2.1.2007 v 12:31 | Nahoru | #147
Ahoj. Ještě bych měl jeden dotaz na odborníky - dá se někde sehnat vyšší štítek? Takovej abych ho mohl sundat když jedu jen tak a nandat když jedu dál? Mám pocit že někdo z uživatelů ho na fotce má, ale nikde jsem ho nenašel.
Díky

KTM LC4 640 Adventure

2.1.2007 v 19:48 | Nahoru | #148
zbol,neviem či ti to pomože fotky nie sú zamerané na ten štítok,ale skús.Je to robené doma ,sklon nastavený tak že bez turbulencií to funguje aj pri maximalke.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

2.1.2007 v 20:09 | Nahoru | #149
zbol,prepač fotky nebudu.Moje počítačove schopnosti mi to neumožnujú-neviem to poslat.Ak daš imail adresu tak ti to pošlwm domov.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

2.1.2007 v 21:44 | Nahoru | #150
jasterica> Já chci také. Pokud to není ta klipsna od TOURATECHU. Děkuji předem. lkopal@seznam.cz
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist