koupil jsem si novou gumu na zadek na R1 a teď přemýšlim,jestli vyvážit nebo ne? Předek vyvažuju,ale co ten zadek?? Má to vůbec smysl?? Díky za každou odpověď
3 reakcí na tento příspěvek Vyvážení zadního kola
Na tom, že předek je vhodný vyvážit i dynamicky se tu vetšina lidí shodne. Nevyvážený kolo vibruje řidítky apod. Stejně (ne-li hůř, protože je širší) se ale musí chovat i kolo zadní ne? Jen díky tomu, že je uchycený tak jak je, tak se to citelně neprojeví. To ale neznamená, že to celou konstrukci zadního zavěšení zbytečně nenamáhá(cyklický namáhání ložisek, čepů...)
Dawe 02 - když to máš spočítaný, tak schválně...jaký jsou síly od nevývažku řekněmě 15g, umístěnýho 50 mm od roviny středu kola při rychlosti 120 km/h. Nerejpu, jen si chci udělat obrázek a posoudit, jestli je to zanedbatelný nebo ne...Kdybych tomu věnoval pár dní, tak bych to asi taky dopočítal ale musel bych si asi znova přečíst skripta dynamiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyvážení zadního kola
Cili dohromady prd, pokud nema soustava zrovna pobliz vlastni frekvenci
Ad dynamicke vyvazovani....jednoduse tu neni treba viz ona zminena dynamika.