globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

14.10.2017 v 21:31 | Nahoru | #6031
Bubrak-ZX10R> Klouže? Jestli ne, tak neopravuj co není rozbitý. A jinak řemen taky umíme

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

14.10.2017 v 21:32 | Nahoru | #6032

FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> Klouže? Jestli ne, tak neopravuj co není rozbitý. A jinak řemen taky umíme



jak klouze? jak se to projevi? ze to nepojede? a nemuze to napachat vic skody tj staci to resit az zacne klouzat?

ZX10R je masakr nejvetsi!

14.10.2017 v 21:36 | Nahoru | #6033
Poznáš při rozjezdu, když tomu naložíš, musí to zabrat razantně, né že se to rozšourá.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

14.10.2017 v 21:38 | Nahoru | #6034
ted sem mrknul do manualu a ma se inspektovat ve 12, menit v 18, pak inspektovat ve 24 a 30 a menit ve 36

ale kazdy dva roky se ma menit FINAL DRIVE OIL, to umite?

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

15.10.2017 v 11:20 | Nahoru | #6035
sem koukal ze ty 1056X (vlnity) stejne nemaj ten tvar 'vlneni' jako origo, tak je to asi fakt fuk

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.10.2017 v 11:08 | Nahoru | #6036

Bubrak-ZX10R píše: sem koukal ze ty 1056X (vlnity) stejne nemaj ten tvar 'vlneni' jako origo, tak je to asi fakt fuk

jj sou kapku jiné, ale to je detail

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.10.2017 v 11:11 | Nahoru | #6037

dewwil píše: Víc hran o které se dře destička...

no hele já si myslím, že destička nejde přes ty vlny když brzdí (brzdí to stejnou plochou jako rovné kotoouče), kouknu doma.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

16.10.2017 v 21:21 | Nahoru | #6038
matt> Jj, mrkni, ty co má Bubra z Alliexpresu tak ty maj otvory, že prostrčíš prst skrz kotouč a s jeho 4.destičkovejma třmenama tam ty desky prostě zadrhávaly a to dělalo ty vibrace při dobržďování, po potočení kotouče, aby šly cikcak se vibrace zmenšily, ale furt to tam trochu vibruje, u origo jsou větrací otvory klasický dírky takže cajk, i to ozubení není jak cirkulárka takže to nevibruje. Jinak třeba ZZR1400 má stejně tvarovaný kotouče a co ji má kámoš bez ABS US verzi, tak ta brzdí nádherně, tam to opravdu funguje, celkem bych řekl, že na takovém korábu jsem nečekal, že to bude brzdit líp jak některé supersporty, z toho jsem byl nadšenej jak to brzdí v serii Asi nezáleží moc na kraji kotouče, že je mírně zubatý, ale právě ty velký větrací otvory mohou způsobovat to vibrování, kdyby tam byly klasický dírky a ozubení by nešlo přes 40% šíře desky tak by to asi nevibrovalo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2017 v 10:15 | Nahoru | #6039

dewwil píše: matt> Jj, mrkni, ty co má Bubra z Alliexpresu tak ty maj otvory, že prostrčíš prst skrz kotouč a s jeho 4.destičkovejma třmenama tam ty desky prostě zadrhávaly a to dělalo ty vibrace při dobržďování, po potočení kotouče, aby šly cikcak se vibrace zmenšily, ale furt to tam trochu vibruje, u origo jsou větrací otvory klasický dírky takže cajk, i to ozubení není jak cirkulárka takže to nevibruje. Jinak třeba ZZR1400 má stejně tvarovaný kotouče a co ji má kámoš bez ABS US verzi, tak ta brzdí nádherně, tam to opravdu funguje, celkem bych řekl, že na takovém korábu jsem nečekal, že to bude brzdit líp jak některé supersporty, z toho jsem byl nadšenej jak to brzdí v serii Asi nezáleží moc na kraji kotouče, že je mírně zubatý, ale právě ty velký větrací otvory mohou způsobovat to vibrování, kdyby tam byly klasický dírky a ozubení by nešlo přes 40% šíře desky tak by to asi nevibrovalo...

tak to se nedivím, jeslti to vibrovalo...když tam prostrčíš prst.
tak ty origo kotouče jsou v poho, jen by to chtělo více úchytu snýty, pač jich tam je málo a vyhrká se to, když kouknu na hondua jiné značky, tak ty kotouče májí více nýtů a vydrží to déle.

jj na zx14 verze performance sem jel a super svezení, hodně mě překvalila, jak je obratná a ten motor to je užasný od 0-do omezovače ják lokomotiva :Da ty brzdy sou fat super, ale hned po ní jsem se svezl na zx10r 2016 a to je jiná liga - fakt přesnej podvozek a jak se skládala do zatáček.. motor teda do 8 tis nic moc spíš nic no, ale byla v origu stavu (zelená - pak ji někdo rozbil) a tak kawa sehnala jinou (černou), která byla předělaná na okruh - jiné svody, koncovka a trošku doladěná a i ten motor byl úplně jinej - už to jelo i dole...
ještě jsem na to nekouknul, pač to mám rozdělaný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2017 v 10:34 | Nahoru | #6040
matt> A hele, todle mám v plánu přes zimu (už asi počtvrtý, jen se k tomu dokopat ). Budeš dělat tu úpravu kanálků a zalapovávat půlky na sebe? Docela by mě zajímal výsledek, tzn jestli to za tu námahu stojí - legendy praví, že je to pak jak monoblok, ale tomu se mi asi uplně věřit nechce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2017 v 11:33 | Nahoru | #6041

FiZzeR píše: matt> A hele, todle mám v plánu přes zimu (už asi počtvrtý, jen se k tomu dokopat ). Budeš dělat tu úpravu kanálků a zalapovávat půlky na sebe? Docela by mě zajímal výsledek, tzn jestli to za tu námahu stojí - legendy praví, že je to pak jak monoblok, ale tomu se mi asi uplně věřit nechce

aha úpravu kanálků? máš nějakej link o co přesně jde? rád na to mrknu

Naposledy editováno 18.10.2017 11:33:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2017 v 11:55 | Nahoru | #6042

matt píše: aha úpravu kanálků? máš nějakej link o co přesně jde? rád na to mrknu



Bohužel se mi to ztratilo ze záložek, takže nevim odkud jsem to měl. Zbyly mi akorát tyhle obrázky, tak se to snad podle nich bude dát dopátrat.

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2017 v 12:26 | Nahoru | #6043
... TEN se za 140 posral ne?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2017 v 12:29 | Nahoru | #6044

dejf. píše: ... TEN se za 140 posral ne?



Já mu fandím, aspoň ta moje za 110 nevypadá tak drahá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2017 v 12:46 | Nahoru | #6045
FiZzeR> tam sou znázorněné propouštěcí kanálky, to je jako jen zvětšil?

zkousím kouknout po netu, nestli nenajdu nějaký popis, ale na normální silnici mi ty brzdy stačily, ano oproti modelu 08-10 je to velkej rozdil, ale nic hroznýho. pokud by to z nich udělalo zázračný brzdy a zlpešil se učinek opadlo vadnutí, tak bych to i zkusil, ale jak si psal taky tomu moc nevěřím

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2017 v 12:47 | Nahoru | #6046
dejf.> má svoji cenu no, když někdo může prodávat model 06-07 za 200tis tak proč ne 04-05 za 140 - třeba to někdo koupí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2017 v 12:58 | Nahoru | #6047

matt píše: FiZzeR> tam sou znázorněné propouštěcí kanálky, to je jako jen zvětšil?

zkousím kouknout po netu, nestli nenajdu nějaký popis, ale na normální silnici mi ty brzdy stačily, ano oproti modelu 08-10 je to velkej rozdil, ale nic hroznýho. pokud by to z nich udělalo zázračný brzdy a zlpešil se učinek opadlo vadnutí, tak bych to i zkusil, ale jak si psal taky tomu moc nevěřím



Ne, zaoblil jim hrany aby se to líp odvzdušňovalo a zalapoval ty hrubě ofrézovaný plochy kterejma ty půlky brzdičů dosedaj na sebe.

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2017 v 13:10 | Nahoru | #6048
no jak pise fizzer. Ta jeho je za 110 na tenhle bajk uz drazsi. Pohybujou se kolem kila vetsinou. Za 140 je utopie naprosta. A k naky vonavce to ma hodne daleko. Fizzovo desitka vedle toho vypada jak nalestena nejeta stovka embecko po dedovi, kerej ten poklad vytahne jednou rocne s babou na dusicky, za voknem ma plato vajicek a nalepku "jezdim na castrol":)

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2017 v 13:36 | Nahoru | #6049

dejf. píše: no jak pise fizzer. Ta jeho je za 110 na tenhle bajk uz drazsi. Pohybujou se kolem kila vetsinou. Za 140 je utopie naprosta. A k naky vonavce to ma hodne daleko. Fizzovo desitka vedle toho vypada jak nalestena nejeta stovka embecko po dedovi, kerej ten poklad vytahne jednou rocne s babou na dusicky, za voknem ma plato vajicek a nalepku "jezdim na castrol":)



Dyť skoro jo

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2017 v 13:54 | Nahoru | #6050

FiZzeR píše: Ne, zaoblil jim hrany aby se to líp odvzdušňovalo a zalapoval ty hrubě ofrézovaný plochy kterejma ty půlky brzdičů dosedaj na sebe.

aha stím byl nějaký problém to odvzdušnit?
tak, už vím, že to dělat nebudu... zbytečný

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2017 v 13:55 | Nahoru | #6051
2x

Naposledy editováno 18.10.2017 13:56:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2017 v 14:00 | Nahoru | #6052

dejf. píše: no jak pise fizzer. Ta jeho je za 110 na tenhle bajk uz drazsi. Pohybujou se kolem kila vetsinou. Za 140 je utopie naprosta. A k naky vonavce to ma hodne daleko. Fizzovo desitka vedle toho vypada jak nalestena nejeta stovka embecko po dedovi, kerej ten poklad vytahne jednou rocne s babou na dusicky, za voknem ma plato vajicek a nalepku "jezdim na castrol":)

letos sem byl s kámošem se podívat na třech zx10r 2004 - 05. výsledek katastrofa... a na fotkách každá vypadala top...pokud tu motorku neuvidím, tak nesoudím její stav..

jinak jedna měla prasklej rám, ale ne jak se u těchto modelu sem tam něco objeví, tohle bylo z bouračky a borec tvrdil, že o ničem neví.. viditelné okem cca z metru.. a kvůli tomu se najelo cca 300km, měl štěstí, že to nebylo 600

a ceny od 100 do 110 - ta motorka se prodává už cca 6 let kolem kila

Naposledy editováno 18.10.2017 14:02:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2017 v 14:45 | Nahoru | #6053
matt> Nebylo to na kladně?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2017 v 15:05 | Nahoru | #6054
FiZzeR> ty jo už nevím, která přesně to byla - mícha se mi to ještě s R6 a R1 - co jsem jezdil.

tu z kladna znáš? co to bylo zač

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.10.2017 v 15:17 | Nahoru | #6055
matt> Jen jsem si tak vzpomněl, byl jsem se tam kdysi s jedním člověkem odsud podívat. Taky na fotkách topinka, na okruhu nejetá (ve fotkách jedna z mostu ) a takový ty běžný inzertní kydy a na místě průser největší (a na slikách ). A samo s prasklým rámem, ale už nevím čím tenkrát prodávající argumentoval...

Naposledy editováno 18.10.2017 15:18:50

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2017 v 07:30 | Nahoru | #6056
FiZzeR>
..."to na okruhu nikdy nebylo!" a z podsedlovky se vysypala hromadka kačírku:)

Treba mel jenom sjety normalni silnicni gumy. Me taky fizlove tenkrat obvinovali, ze jezdim zavodni gumy v provozu:D

ZX10R je masakr nejvetsi!

20.10.2017 v 00:58 | Nahoru | #6057
ja si rikam, ze fakt nejlip si nechat tu svoji a i treba vymenit motor nebo neco (v nouzi) ale porad vedet ze to okolo znam s historii, nez shanet nejakou min olitanou a naletet fakt ta moje jezdi vytecne, nedavno 299+ jak za mlada (s orig prevodem), nemam duvod menit ci prodat trochu lita olej z airboxu, tj zrejme tlakuje ale budu jezdit kdyz to krasne jede, spis nejak utesnit airbox at to nelita ven

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.10.2017 v 07:29 | Nahoru | #6058

Bubrak-ZX10R píše: ted sem mrknul do manualu a ma se inspektovat ve 12, menit v 18, pak inspektovat ve 24 a 30 a menit ve 36

ale kazdy dva roky se ma menit FINAL DRIVE OIL, to umite?



To je stejny jak vymena motorovyho oleje, zvladnes to v pohode sam podle manualu. Bude tam pravdepodobne nejakej 10w30 (musis zjistit), naposled jsem tam lil mogul do zahradnich stroju.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.10.2017 v 12:26 | Nahoru | #6059

FiZzeR píše: matt> Jen jsem si tak vzpomněl, byl jsem se tam kdysi s jedním člověkem odsud podívat. Taky na fotkách topinka, na okruhu nejetá (ve fotkách jedna z mostu ) a takový ty běžný inzertní kydy a na místě průser největší (a na slikách ). A samo s prasklým rámem, ale už nevím čím tenkrát prodávající argumentoval...

no taky dobrý
dost lidí jezdí slicky v provozu

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

20.10.2017 v 21:45 | Nahoru | #6060
tak mam nazuty ty NG Brakes a je to HODOBOZOVY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zadnej ten problem co mi vadil u tech Alibaba kotoucu (tj pri brzdeni v rychlosti pocit z hrubyho kotouce a skubani pri zastavovani)

je to parada!!!!!! DOPORUCUJU
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 57 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist