jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
ale kazdy dva roky se ma menit FINAL DRIVE OIL, to umite?
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Víc hran o které se dře destička...
no hele já si myslím, že destička nejde přes ty vlny když brzdí (brzdí to stejnou plochou jako rovné kotoouče), kouknu doma.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: matt> Jj, mrkni, ty co má Bubra z Alliexpresu tak ty maj otvory, že prostrčíš prst skrz kotouč a s jeho 4.destičkovejma třmenama tam ty desky prostě zadrhávaly a to dělalo ty vibrace při dobržďování, po potočení kotouče, aby šly cikcak se vibrace zmenšily, ale furt to tam trochu vibruje, u origo jsou větrací otvory klasický dírky takže cajk, i to ozubení není jak cirkulárka takže to nevibruje. Jinak třeba ZZR1400 má stejně tvarovaný kotouče a co ji má kámoš bez ABS US verzi, tak ta brzdí nádherně, tam to opravdu funguje, celkem bych řekl, že na takovém korábu jsem nečekal, že to bude brzdit líp jak některé supersporty, z toho jsem byl nadšenej jak to brzdí v serii Asi nezáleží moc na kraji kotouče, že je mírně zubatý, ale právě ty velký větrací otvory mohou způsobovat to vibrování, kdyby tam byly klasický dírky a ozubení by nešlo přes 40% šíře desky tak by to asi nevibrovalo...
tak to se nedivím, jeslti to vibrovalo...když tam prostrčíš prst.tak ty origo kotouče jsou v poho, jen by to chtělo více úchytu snýty, pač jich tam je málo a vyhrká se to, když kouknu na hondua jiné značky, tak ty kotouče májí více nýtů a vydrží to déle.
jj na zx14 verze performance sem jel a super svezení, hodně mě překvalila, jak je obratná a ten motor to je užasný od 0-do omezovače ják lokomotiva :Da ty brzdy sou fat super, ale hned po ní jsem se svezl na zx10r 2016 a to je jiná liga - fakt přesnej podvozek a jak se skládala do zatáček.. motor teda do 8 tis nic moc spíš nic no, ale byla v origu stavu (zelená - pak ji někdo rozbil) a tak kawa sehnala jinou (černou), která byla předělaná na okruh - jiné svody, koncovka a trošku doladěná a i ten motor byl úplně jinej - už to jelo i dole...
ještě jsem na to nekouknul, pač to mám rozdělaný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: matt> A hele, todle mám v plánu přes zimu (už asi počtvrtý, jen se k tomu dokopat ). Budeš dělat tu úpravu kanálků a zalapovávat půlky na sebe? Docela by mě zajímal výsledek, tzn jestli to za tu námahu stojí - legendy praví, že je to pak jak monoblok, ale tomu se mi asi uplně věřit nechce
aha úpravu kanálků? máš nějakej link o co přesně jde? rád na to mrknuNaposledy editováno 18.10.2017 11:33:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
zkousím kouknout po netu, nestli nenajdu nějaký popis, ale na normální silnici mi ty brzdy stačily, ano oproti modelu 08-10 je to velkej rozdil, ale nic hroznýho. pokud by to z nich udělalo zázračný brzdy a zlpešil se učinek opadlo vadnutí, tak bych to i zkusil, ale jak si psal taky tomu moc nevěřím
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
matt píše: FiZzeR> tam sou znázorněné propouštěcí kanálky, to je jako jen zvětšil?
zkousím kouknout po netu, nestli nenajdu nějaký popis, ale na normální silnici mi ty brzdy stačily, ano oproti modelu 08-10 je to velkej rozdil, ale nic hroznýho. pokud by to z nich udělalo zázračný brzdy a zlpešil se učinek opadlo vadnutí, tak bych to i zkusil, ale jak si psal taky tomu moc nevěřím
Ne, zaoblil jim hrany aby se to líp odvzdušňovalo a zalapoval ty hrubě ofrézovaný plochy kterejma ty půlky brzdičů dosedaj na sebe.
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
dejf. píše: no jak pise fizzer. Ta jeho je za 110 na tenhle bajk uz drazsi. Pohybujou se kolem kila vetsinou. Za 140 je utopie naprosta. A k naky vonavce to ma hodne daleko. Fizzovo desitka vedle toho vypada jak nalestena nejeta stovka embecko po dedovi, kerej ten poklad vytahne jednou rocne s babou na dusicky, za voknem ma plato vajicek a nalepku "jezdim na castrol":)
Dyť skoro jo
FiZzeR píše: Ne, zaoblil jim hrany aby se to líp odvzdušňovalo a zalapoval ty hrubě ofrézovaný plochy kterejma ty půlky brzdičů dosedaj na sebe.
aha stím byl nějaký problém to odvzdušnit?tak, už vím, že to dělat nebudu... zbytečný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dejf. píše: no jak pise fizzer. Ta jeho je za 110 na tenhle bajk uz drazsi. Pohybujou se kolem kila vetsinou. Za 140 je utopie naprosta. A k naky vonavce to ma hodne daleko. Fizzovo desitka vedle toho vypada jak nalestena nejeta stovka embecko po dedovi, kerej ten poklad vytahne jednou rocne s babou na dusicky, za voknem ma plato vajicek a nalepku "jezdim na castrol":)
letos sem byl s kámošem se podívat na třech zx10r 2004 - 05. výsledek katastrofa... a na fotkách každá vypadala top...pokud tu motorku neuvidím, tak nesoudím její stav..jinak jedna měla prasklej rám, ale ne jak se u těchto modelu sem tam něco objeví, tohle bylo z bouračky a borec tvrdil, že o ničem neví.. viditelné okem cca z metru.. a kvůli tomu se najelo cca 300km, měl štěstí, že to nebylo 600
a ceny od 100 do 110 - ta motorka se prodává už cca 6 let kolem kila
Naposledy editováno 18.10.2017 14:02:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
tu z kladna znáš? co to bylo zač
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 18.10.2017 15:18:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: ted sem mrknul do manualu a ma se inspektovat ve 12, menit v 18, pak inspektovat ve 24 a 30 a menit ve 36
ale kazdy dva roky se ma menit FINAL DRIVE OIL, to umite?
To je stejny jak vymena motorovyho oleje, zvladnes to v pohode sam podle manualu. Bude tam pravdepodobne nejakej 10w30 (musis zjistit), naposled jsem tam lil mogul do zahradnich stroju.
FiZzeR píše: matt> Jen jsem si tak vzpomněl, byl jsem se tam kdysi s jedním člověkem odsud podívat. Taky na fotkách topinka, na okruhu nejetá (ve fotkách jedna z mostu ) a takový ty běžný inzertní kydy a na místě průser největší (a na slikách ). A samo s prasklým rámem, ale už nevím čím tenkrát prodávající argumentoval...
no taky dobrýdost lidí jezdí slicky v provozu
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
zadnej ten problem co mi vadil u tech Alibaba kotoucu (tj pri brzdeni v rychlosti pocit z hrubyho kotouce a skubani pri zastavovani)
je to parada!!!!!! DOPORUCUJU
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 57 | 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |