paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSX-600F
6.4.2008 v 12:57
Ahoj chtel jsem se zeptat mam Suzuki GSX-600F mam predelany vyfukove potruby a svedeno do 1vyfuku... kdysi to delal kamos este s jednim klukem... kdyz byla este motorka kamose... muze to mit vliv na spatny chod motoru??? slysel jsem ze ano... a dale bych se chtel zeptat na rizeni teto motorky... koupil jsem si ji na podzim... takze jsem nic nejezdil... jak se chova v zatackach a co muzu od ni cekat?? diky za odpovedi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

24.5.2013 v 00:45 | Nahoru | #1

DRN. píše: vrtal se v tom nekdo?
zkoukni jehly, trysky a hladiny



To si piš, že se v tom někdo vrtal, mám trochu dilema jestli rozebírat nebo ne, jelikož jinak to šlape jak švýcary. Spousta majitelú píše o problémech a nutnosti přetryskování při použití laďáku a KN filtru...hadám, že tady je to hotový a někdo to prostě přehnal, jenže moje znalosti Karbošú nesahají tak daleko, abych věděl co všechno dotyčnej vymněnil, hlavní tryska by neměla takovej vliv v 1/3 otevření škrtících klapek, tzn je to poštelovaný na volnoběžné trysce...jenže! to jak je to bohatý nahoře s plnym plynem, to je věc jiná...to až hulí do černa, jak je to uchcaný...podle poměru A/F kterej mi ukazuje širokopásmová lambda sem nakloněný tomu že je tam opravdu nějaký kit jelikož to celkem stabilně drží 11:1 +/0,5 což je na karbec kurevsky malá odchylka, za to bych se nestyděl ani se stříkačkou, problém je jen ten poměr.Chytá i studená na brnknutí a motor až na spotřebu šlape na výbornou...Fko mi jezdí za 4litry, tahle mrdka žere minimálně 2x tolik.

(reakce na) Suzuki GSX-600F

25.5.2013 v 09:01 | Nahoru | #2

Jenda_FZR píše: To si piš, že se v tom někdo vrtal, mám trochu dilema jestli rozebírat nebo ne, jelikož jinak to šlape jak švýcary. Spousta majitelú píše o problémech a nutnosti přetryskování při použití laďáku a KN filtru...hadám, že tady je to hotový a někdo to prostě přehnal, jenže moje znalosti Karbošú nesahají tak daleko, abych věděl co všechno dotyčnej vymněnil, hlavní tryska by neměla takovej vliv v 1/3 otevření škrtících klapek, tzn je to poštelovaný na volnoběžné trysce...jenže! to jak je to bohatý nahoře s plnym plynem, to je věc jiná...to až hulí do černa, jak je to uchcaný...podle poměru A/F kterej mi ukazuje širokopásmová lambda sem nakloněný tomu že je tam opravdu nějaký kit jelikož to celkem stabilně drží 11:1 +/0,5 což je na karbec kurevsky malá odchylka, za to bych se nestyděl ani se stříkačkou, problém je jen ten poměr.Chytá i studená na brnknutí a motor až na spotřebu šlape na výbornou...Fko mi jezdí za 4litry, tahle mrdka žere minimálně 2x tolik.


u rf neni osm zadna velka spotreba kdyz za to tahas
pokud se v tom nekdo rejpal tak je to v prdeli, musis to projet vsechno, od hladin, pres poloho jehel az po trysky

pokud je to az nahore pri plnem tak je to hlavní trysky, cca stred je vejska jehly, spodek je sroub
tady je to pekne popsaný

preju hodne stesti, davat dohromady karbece po nekom je desna zabava, kdybys alespon vedel v cem se kdo hrabal
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist