plánuji koupi CB125F, bude to má první moto, ale nejsem rozhodnutý, zda novou nebo jetou. Resp. raději bych novou, od které si slibuji to, že bude v záruce a jak s ní budu od začátku jezdit, bude moje věc. U ojetý člověk neví kdo s ní jak jezdil a opravoval, musí věřit písmenkům v inzerátu a poté skálopevnému tvrzení původního majitele. Navíc ceny ojetých se mi nezdají o tolik výhodnější, protože k pořizovací ceně si připočtu minimálně počáteční odborný servis, cestu k prodejci a případného kolegu - znalce. (nejblíž pro novou to mám asi 20 minut cesty mastnou tyčí na Jarov)
No a teď teda nevím, jaký tam jsou orientační ceny náhradních dílů, cena práce za hodinu a co všechno se může pokazit? Ještě teda dodám, že běžný servis jako je výměna oleje, brzd, svíček a dalších opičáren mám z automobilů docela zmáknutý, takže počítám s tím, že si to pak budu většinou opravovat sám.
Dík za rady.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
Tu novotu vs. ojetinu řeším hlavně proto, že s jetýma autama nemám poslední dobou moc dobrý zkušenosti, moto by mělo být podstatně jednodušší, ale to zatím nedokážu odhadnout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
Silent_Bob píše: rg250> Už sem na ní seděl a co do hmotnosti, výkonu a rozměrů mi to přijde takhle na začátek v pohodě, ale uznávám že s kolenama u nádrže to není zrovna přesný.
A už jsi na ni i jel? Tím myslím vyjet za město a zkusit s toho vytáhnout 90 km/h (aby vůbec)?
Budeš to muset furt točit aby to jelo a taky budeš muset furt řadit. Jak říkají ostatní, bude to trápení. Po městě budiž, ale mimo město tě bude předjíždět každý osobák, nedej bože náklaďák.
Já osobně bych šel do 300 ccm, pro začátek.