dalsi videa na jejich kanale samozrejme.
Tady jeste jine od jinych lidi
A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy
- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Kohlstein píše: Víc nebudu citovat, ale to je úzká zájmová skupina lidí, kteří s terénem nemají zkušenosti a proto si to tak malují.
Přesně tohle už tu před 40 lety bylo. Yamahy XT 500 / 600 a Hondy XL 500 / 600 se proslavily na prvních Dakarech, byla z toho nová móda, všichni to potřebovali i s tou třicetilitrovou nádrží. Skoro všechny tyhle motorky se pak do terénu vůbec nedostaly, zůstaly jezdit po silnicích a po městech a ty třicetilitrové nádrže byly k ničemu. Dalším vývojem ty relativně lehké první šestistovky zdegradovaly na těžší a civilnější silniční XT 660, Dominator, Freewind, atd.
Naprosto presne
Je v tom velke riziko, ale i pres to je fajn, ze aspon nekdo tu kategorii zkousi ozivit. Je naprosto jasne, ze do Utahu, Arizony a podobne to bude pasovat mnohem vice. Nove BMW 1300GS taky ukazuje jaka se i z kategorie vznikla pres ty puvodni Domintatory stava moda. Je z toho takove NT1100 obzvlaste kdyz to clovek vidi vedle 1200/1250. Jsou lidi co tim projedou nesmysl, ale uz tomu chybi ta lehkost a jednoduchost puvodnich XL 500
YouTube kanal LCARS ADV
Edit: Ve treti casti Utah adventure ride mu tam napr. odesla baterka kvuli regulatoru napeti. Ja jen aby nebyl pocit, ze tady lakuji neco na ruzovo
Naposledy editováno 02.02.2024 06:33:01
Alaska, 2 up "on that thing?"
Naposledy editováno 02.02.2024 07:47:21
Jako nic proti, ja mam ten tuning na motorkach radeji nez samotne jezdeni….
Videa dost klamou, ale prijde mi to z toho videa, ze to moc nejede, rev, vysoke otacky, ale pocit z rychlosti jak kdyby ho nekdo drzel za gumu od trenek…
Ale jinak designove se mi to docela libi
Naposledy editováno 02.02.2024 08:13:43
Prirozenejsi prostredi pro ten stroj jsou ty videa z Utahu a nebo tohle z Kanady, ale tam zatim nemaji homologaci
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
puffybodie píše: bledemon> sry Neco noveho k tematu. Zkusenosti jednoho uzivatele se zmenou predsazeni. Pomerne rychla uprava, ale ktera aspon pro nej zvysuje celkovou teplotu chodu motoru, vari mu to benzin v prave nadrzi a problem pak s tlakem. Ty vicka plastove maji jen nejaky obycejny jednosmerny ventil. Nicmene o tomhle mluvil i Mason v rozhovoru z Prosince co jsem tu daval, ze takove vicka stejne nikdo nepouziva pri zavodu a meni se za kovove prave kvuli teplotam a i rozdilum v nich mezi noci a dnem
Ty víčka mají v sobě kuličku která má bránit vytékání benzínu při převracení.Problém měli s tím gumovým těsněním u kterého se ucpávají ty dírky a v nádržích se dělal podtlak..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
bez reálného provozu v různém terénu, počasí a různými uživateli se to všechno prostě vychytat nedá
1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X
Italové navážili 185kg bez benzínu. Jediná možnost kde ušetřili 15kg na rakouské ktm a ještě víc na to čínské je, že je kratší a štíhlejší.
Běžne si nechávají čínské značky kreslit design a konstrukci rámu u eu kanceláří. Někdy i motor (450zonsen vychází z 250 od italů). Ale 800motor zkrátka Kove zase obšlehlo. A výrobní zařízení ještě nemají na ultramoderní úrovni jako cfmoto nebo voge:
s titulky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Honza-TA950 píše: qwert> takže jsme zpátky u prvních LC8 950 adv kde tyhle veselé problémy s dvou nádrží, hadičkami, odvětráním taky byly - a už začínají návody na úpravy víček, dírek a hadiček
bez reálného provozu v různém terénu, počasí a různými uživateli se to všechno prostě vychytat nedá
Přesně tak.Já jak to dovezu tak hned rozebírám a vychytávám.. Pújde pryč ten filtr benz.par víčka pasují Acerbis,rychlospojka a jednocestný ventil ze zadní nádrže půjde pryč a dám jen benzínový kohout jaký mám na SERku,plastová věž půjde taky pryč na cestě je hliníková,ten carbonový kryt bych zničil za rok takže ho taky vylepším,katalyzátor pryč no do jara mám co dělat..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
puffybodie píše: qwert> jj i tam popisoval, ze nekteri to zvetsuji ty dirky. Spise by bylo zajimavejsi kdyby to melo ty problemy po uprave timing key i kdyz by se tam dali ty kovove vicka jak maji na Dakaru.
Úprava ala časový klíč nemá pražádný vliv na víčka nádrží..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Coz privadi k tomu motoru v 800. Nejsem si uplne jisty, ze si ho fakt vyrabeji komplet. Vzhledem k tomu, ze to je KTM 790 motor. Je mozne, ze jim to dodava CFMoto a jen si to doupravi. Stejne jako to delaji s 450 od Zongshen.
Jinak Voge = Loncin = BMW (uz asi 15 let nebo kolik to je)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
puffybodie píše: qwert> Tam ale popisuje, ze po te uprave mu jak motor, tak i chladici kapalina vice hralo, to same svody na prave strane. Z moji strany jen teorie, ale pokud ten benzin byl hodne horky nebo kdyz to je nekde v extremu na pousti, tak se ty male dirky stahnou a prestane to fungovat. Tazke s kovovym vickem by se ty dirky nemenili velikostne/tvarove. On sam ale ve videu samozrejme vubec o kovovych vickach nemluvi, to jsem spojil ja s tim co rikal Mason v jednom videu.
Za mě je ten klíč jen placebo.Dělat to určitě nebudu abych tam dával zeslabený klínek.Když budu chtít aby mi to rvalo ruky,sednu na SERko..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Prave, z te Kanady mi to zatim prijde nejlepsi test toho kam to vlastne spada a pro koho to muze vyhovovat. Proste kdo chce rvani ruk je v tehle kategorii spatne a to nejen u Kove, stejne to bude mit u Fanticu, Hondy, KTM replica....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
bledemon píše: puffybodie> no četl jsem od českých cfmoto, že zkoumají jak se bránit kopii, přitom to samé udělali kawasaki.
Jakych ceskych CFMoto? Pokud vim, tak CFMoto ze 49% vlastni KTM a sam Piere opakovane rikal, ze proste chteli byt u toho v Cine vcas, ze to je budoucnost a ze se pocita s tim, ze se bude kopirovat a ze je lepsi tam byt i pres to, ze nekteri neco zkopiruji, nez tam nebyt.
Edit:
Napr.
VELKÝ ROZHOVOR: Šéf KTM Stefan Pierer o Husqvarně, Gas Gasu a elektromobilitě
Naposledy editováno 02.02.2024 10:20:42
uz to, ze se ten motor hreje je jasna znamka problemu...
tam klidne muze v nekterych rezimech doachazet k detonacnimu horeni a to ten motor popravi docela spolehlive...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
qwert píše: Přesně tak.Já jak to dovezu tak hned rozebírám a vychytávám.. Pújde pryč ten filtr benz.par víčka pasují Acerbis,rychlospojka a jednocestný ventil ze zadní nádrže půjde pryč a dám jen benzínový kohout jaký mám na SERku,plastová věž půjde taky pryč na cestě je hliníková,ten carbonový kryt bych zničil za rok takže ho taky vylepším,katalyzátor pryč no do jara mám co dělat..
pekně já si taky všechno rozebírám, člověk pak má představu jak to má fugovat ev. co se dá upravit
taky člověk musí zapojit svou hlavu - často do toho hrabou lidi co netuší jak má co fungovat a pak se diví - přepojování hadiček bez pochopení fungování uhlíkového kanystru a elmag ventilu je krásný příklad
právě věci jak odvětrání či vaření benzínu či upečení regulátoru jsou věci, které se vychytávají především provozem - je rozdíl když to prohání závodník a když se s tím někde zamrdáš, zabahníš a pak ještě někde stojíš v zácpě ve městě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
zvažuju zda to taky vyměnit tj. koupit nebo zda si nechat udělat mosfet variantu tady v CR
myslim, ze jsem je bral tady:
https://mtp-racing.d...kit-Stecker-MTP5686A
Naposledy editováno 02.02.2024 13:27:50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|