globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kove 450 Rally a 800X
24.1.2024 v 08:48
Vzhledem k tomu, ze uz se objevila cena pro Kove 450 Rally v Italii za 8.990 EUR jak standardni zvysena, tak snizena a ostrejsi verze bez homologace za 14.990 EUR , tak se hodi nejaka ta recenze. Napr. z Kanady provozovatele Traction eRag , kteri si objednali tri, sami poskladali (a zpusobili si tak jedine dva problemy zminovane v jinem videu od nich ) a dle vseho jich objednaji vice do jejich skoly/pujcovny



dalsi videa na jejich kanale samozrejme.

Tady jeste jine od jinych lidi






A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy

- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

1.2.2024 v 23:39 | Nahoru | #121
EDIT: Sorry, nevšimol som si Bledemonovo upozornenie

Naposledy editováno 01.02.2024 23:51:15

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

1.2.2024 v 23:49 | Nahoru | #122
EDIT: .

Naposledy editováno 01.02.2024 23:51:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 05:59 | Nahoru | #123
bledemon> sry Neco noveho k tematu. Zkusenosti jednoho uzivatele se zmenou predsazeni. Pomerne rychla uprava, ale ktera aspon pro nej zvysuje celkovou teplotu chodu motoru, vari mu to benzin v prave nadrzi a problem pak s tlakem. Ty vicka plastove maji jen nejaky obycejny jednosmerny ventil. Nicmene o tomhle mluvil i Mason v rozhovoru z Prosince co jsem tu daval, ze takove vicka stejne nikdo nepouziva pri zavodu a meni se za kovove prave kvuli teplotam a i rozdilum v nich mezi noci a dnem

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 06:04 | Nahoru | #124

Kohlstein píše: Víc nebudu citovat, ale to je úzká zájmová skupina lidí, kteří s terénem nemají zkušenosti a proto si to tak malují.
Přesně tohle už tu před 40 lety bylo. Yamahy XT 500 / 600 a Hondy XL 500 / 600 se proslavily na prvních Dakarech, byla z toho nová móda, všichni to potřebovali i s tou třicetilitrovou nádrží. Skoro všechny tyhle motorky se pak do terénu vůbec nedostaly, zůstaly jezdit po silnicích a po městech a ty třicetilitrové nádrže byly k ničemu. Dalším vývojem ty relativně lehké první šestistovky zdegradovaly na těžší a civilnější silniční XT 660, Dominator, Freewind, atd.



Naprosto presne
Je v tom velke riziko, ale i pres to je fajn, ze aspon nekdo tu kategorii zkousi ozivit. Je naprosto jasne, ze do Utahu, Arizony a podobne to bude pasovat mnohem vice. Nove BMW 1300GS taky ukazuje jaka se i z kategorie vznikla pres ty puvodni Domintatory stava moda. Je z toho takove NT1100 obzvlaste kdyz to clovek vidi vedle 1200/1250. Jsou lidi co tim projedou nesmysl, ale uz tomu chybi ta lehkost a jednoduchost puvodnich XL 500

Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 06:18 | Nahoru | #125
Tady napr. z toho Utahu videa z tydenniho vyletu na Kove s bandou lidi. Super priroda a taky trate dostupne. Tohle u nas legalne nehrozi, stejne jako ve vetsine zemi okolo, takze proto pozadavky lidi tady muzou byt i velmi specificke proc takovou moto chtit. Na druhou stranu i tady na serveru jsou lidi co jezdili po vlastni ose do Rumunska na tereny na KTM LC4 Adv nebo i ve dvou

YouTube kanal LCARS ADV

Edit: Ve treti casti Utah adventure ride mu tam napr. odesla baterka kvuli regulatoru napeti. Ja jen aby nebyl pocit, ze tady lakuji neco na ruzovo

Naposledy editováno 02.02.2024 06:33:01

Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 07:47 | Nahoru | #126
A stesky, ze 31 nebo 38kW ze je malo, ze je lepsi 700,800, 1000....nejvetsi zabavu jsem mel na Honda Monkey. Tenhle mel jak se rika 'Time of the life" na Honda CT125 , ve dvou !!! pres 48 statu USA.

Alaska, 2 up "on that thing?"

Naposledy editováno 02.02.2024 07:47:21

Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 08:12 | Nahoru | #127
Timing advance bych prelozil spis jako predstih - popravde me docela bavi, jak nekteri lide vyhledavaji tahle tupa 300 a 450 s tim, ze ostra ma narocnej servis a vykon 300 v pohode staci na cestovani a pak jich vetsina zacne tunit, vyfuky, jednotky, sani, vacky, bigbore kity
Jako nic proti, ja mam ten tuning na motorkach radeji nez samotne jezdeni….

Videa dost klamou, ale prijde mi to z toho videa, ze to moc nejede, rev, vysoke otacky, ale pocit z rychlosti jak kdyby ho nekdo drzel za gumu od trenek…

Ale jinak designove se mi to docela libi

Naposledy editováno 02.02.2024 08:13:43

Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 08:33 | Nahoru | #128
Za mne taky nechapu proc se zrovna do tohohle rypat. Jak sam nakonec uznava vysledek sporny a je to i slyset, ze to jde sice treba rychleji do otacek, ale ten motor je predelany a ma vykon hlavne nahore, dole to zcela jiste nejede jako ostre enduro a byl by to i nesmysl v tehle kategorii Osobne mne to zajima jen v serii (dobre, "odebrane EURO5 ptakoviny cili puvodni vzduchovy filtr a ECU). Kdyz budu chtit vykonne enduro, tak si nebudu kupovat ADV/DualSport. Ale tak jsou to jejich penize

Prirozenejsi prostredi pro ten stroj jsou ty videa z Utahu a nebo tohle z Kanady, ale tam zatim nemaji homologaci

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 08:36 | Nahoru | #129

puffybodie píše: bledemon> sry Neco noveho k tematu. Zkusenosti jednoho uzivatele se zmenou predsazeni. Pomerne rychla uprava, ale ktera aspon pro nej zvysuje celkovou teplotu chodu motoru, vari mu to benzin v prave nadrzi a problem pak s tlakem. Ty vicka plastove maji jen nejaky obycejny jednosmerny ventil. Nicmene o tomhle mluvil i Mason v rozhovoru z Prosince co jsem tu daval, ze takove vicka stejne nikdo nepouziva pri zavodu a meni se za kovove prave kvuli teplotam a i rozdilum v nich mezi noci a dnem



Ty víčka mají v sobě kuličku která má bránit vytékání benzínu při převracení.Problém měli s tím gumovým těsněním u kterého se ucpávají ty dírky a v nádržích se dělal podtlak..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 08:51 | Nahoru | #130
qwert> jj i tam popisoval, ze nekteri to zvetsuji ty dirky. Spise by bylo zajimavejsi kdyby to melo ty problemy po uprave timing key i kdyz by se tam dali ty kovove vicka jak maji na Dakaru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 08:55 | Nahoru | #131
qwert> takže jsme zpátky u prvních LC8 950 adv kde tyhle veselé problémy s dvou nádrží, hadičkami, odvětráním taky byly - a už začínají návody na úpravy víček, dírek a hadiček

bez reálného provozu v různém terénu, počasí a různými uživateli se to všechno prostě vychytat nedá

1 reakcí na tento příspěvek Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 09:25 | Nahoru | #132
Kove je na čínské poměry ještě malá značka (pobočka většího tibetského koncernu, ale ze střední číny). Má celkem bláznivého ředitele. Jezdil závodně cross nebo enduro a na představovačce 800x říkal, že jestli jí někdo naváží víc než slibuje, tak si oholí hlavu.
Italové navážili 185kg bez benzínu. Jediná možnost kde ušetřili 15kg na rakouské ktm a ještě víc na to čínské je, že je kratší a štíhlejší.
Běžne si nechávají čínské značky kreslit design a konstrukci rámu u eu kanceláří. Někdy i motor (450zonsen vychází z 250 od italů). Ale 800motor zkrátka Kove zase obšlehlo. A výrobní zařízení ještě nemají na ultramoderní úrovni jako cfmoto nebo voge:
s titulky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 09:25 | Nahoru | #133

Honza-TA950 píše: qwert> takže jsme zpátky u prvních LC8 950 adv kde tyhle veselé problémy s dvou nádrží, hadičkami, odvětráním taky byly - a už začínají návody na úpravy víček, dírek a hadiček

bez reálného provozu v různém terénu, počasí a různými uživateli se to všechno prostě vychytat nedá



Přesně tak.Já jak to dovezu tak hned rozebírám a vychytávám.. Pújde pryč ten filtr benz.par víčka pasují Acerbis,rychlospojka a jednocestný ventil ze zadní nádrže půjde pryč a dám jen benzínový kohout jaký mám na SERku,plastová věž půjde taky pryč na cestě je hliníková,ten carbonový kryt bych zničil za rok takže ho taky vylepším,katalyzátor pryč no do jara mám co dělat..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 09:29 | Nahoru | #134

puffybodie píše: qwert> jj i tam popisoval, ze nekteri to zvetsuji ty dirky. Spise by bylo zajimavejsi kdyby to melo ty problemy po uprave timing key i kdyz by se tam dali ty kovove vicka jak maji na Dakaru.



Úprava ala časový klíč nemá pražádný vliv na víčka nádrží..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 09:37 | Nahoru | #135
qwert> Tam ale popisuje, ze po te uprave mu jak motor, tak i chladici kapalina vice hralo, to same svody na prave strane. Z moji strany jen teorie, ale pokud ten benzin byl hodne horky nebo kdyz to je nekde v extremu na pousti, tak se ty male dirky stahnou a prestane to fungovat. Tazke s kovovym vickem by se ty dirky nemenili velikostne/tvarove. On sam ale ve videu samozrejme vubec o kovovych vickach nemluvi, to jsem spojil ja s tim co rikal Mason v jednom videu.

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 09:45 | Nahoru | #136
bledemon> No s temi cisly by mne zajimalo vseobecne kdo realne zpusobuje ty zmatky. Jak na vystavach EICMA, tak i v manualech a ne jen hmotnosti, ale i nosnosti atd. Na tohmle by rozhodne zapracovat meli. U te 450 ta hmotnost sedi, tak je sance, ze nakonec to bude i u te 800.

Coz privadi k tomu motoru v 800. Nejsem si uplne jisty, ze si ho fakt vyrabeji komplet. Vzhledem k tomu, ze to je KTM 790 motor. Je mozne, ze jim to dodava CFMoto a jen si to doupravi. Stejne jako to delaji s 450 od Zongshen.

Jinak Voge = Loncin = BMW (uz asi 15 let nebo kolik to je)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 09:47 | Nahoru | #137

puffybodie píše: qwert> Tam ale popisuje, ze po te uprave mu jak motor, tak i chladici kapalina vice hralo, to same svody na prave strane. Z moji strany jen teorie, ale pokud ten benzin byl hodne horky nebo kdyz to je nekde v extremu na pousti, tak se ty male dirky stahnou a prestane to fungovat. Tazke s kovovym vickem by se ty dirky nemenili velikostne/tvarove. On sam ale ve videu samozrejme vubec o kovovych vickach nemluvi, to jsem spojil ja s tim co rikal Mason v jednom videu.



Za mě je ten klíč jen placebo.Dělat to určitě nebudu abych tam dával zeslabený klínek.Když budu chtít aby mi to rvalo ruky,sednu na SERko..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 09:52 | Nahoru | #138
qwert> Ja co jsem na to videl videa tech co to delali, tak dobre, uprava pomerne snadna. Ale vysledek mi prislo, ze se to jen rychleji vytoci a tim padem clovek musi mnohem rychleji radit, takze k nicemu pro normalni provoz. Zase aspon to nekdo zkusi a je vetsi sance, ze se s tim drive neco stane

Prave, z te Kanady mi to zatim prijde nejlepsi test toho kam to vlastne spada a pro koho to muze vyhovovat. Proste kdo chce rvani ruk je v tehle kategorii spatne a to nejen u Kove, stejne to bude mit u Fanticu, Hondy, KTM replica....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 10:10 | Nahoru | #139
puffybodie> no četl jsem od českých cfmoto, že zkoumají jak se bránit kopii, přitom to samé udělali kawasaki.

Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 10:11 | Nahoru | #140
Tenhle obrazek to asi vystihuje nejlepe

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 10:14 | Nahoru | #141

bledemon píše: puffybodie> no četl jsem od českých cfmoto, že zkoumají jak se bránit kopii, přitom to samé udělali kawasaki.



Jakych ceskych CFMoto? Pokud vim, tak CFMoto ze 49% vlastni KTM a sam Piere opakovane rikal, ze proste chteli byt u toho v Cine vcas, ze to je budoucnost a ze se pocita s tim, ze se bude kopirovat a ze je lepsi tam byt i pres to, ze nekteri neco zkopiruji, nez tam nebyt.

Edit:

Napr.



VELKÝ ROZHOVOR: Šéf KTM Stefan Pierer o Husqvarně, Gas Gasu a elektromobilitě

Naposledy editováno 02.02.2024 10:20:42

Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 10:38 | Nahoru | #142
ono hejbat s predstihem timhle zpusobem, bez znalosti souvislosti a kontroly/nastaveni souvisejicich veci jen na zaklade, ze to nekdo prodava jako aftermarket dil je z meho pohledu blbost.
uz to, ze se ten motor hreje je jasna znamka problemu...

tam klidne muze v nekterych rezimech doachazet k detonacnimu horeni a to ten motor popravi docela spolehlive...

Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 10:49 | Nahoru | #143
Zase cim vice jich to zkusi a cim vice najezdi km, tim lepe pro lidi v Evrope Pro amika jsou ty dily za smesne ceny podobne nakupu rohliku. Se aspon uvidi co ten motor snese nebo nesnese

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 11:05 | Nahoru | #144

qwert píše: Přesně tak.Já jak to dovezu tak hned rozebírám a vychytávám.. Pújde pryč ten filtr benz.par víčka pasují Acerbis,rychlospojka a jednocestný ventil ze zadní nádrže půjde pryč a dám jen benzínový kohout jaký mám na SERku,plastová věž půjde taky pryč na cestě je hliníková,ten carbonový kryt bych zničil za rok takže ho taky vylepším,katalyzátor pryč no do jara mám co dělat..



pekně já si taky všechno rozebírám, člověk pak má představu jak to má fugovat ev. co se dá upravit

taky člověk musí zapojit svou hlavu - často do toho hrabou lidi co netuší jak má co fungovat a pak se diví - přepojování hadiček bez pochopení fungování uhlíkového kanystru a elmag ventilu je krásný příklad

právě věci jak odvětrání či vaření benzínu či upečení regulátoru jsou věci, které se vychytávají především provozem - je rozdíl když to prohání závodník a když se s tím někde zamrdáš, zabahníš a pak ještě někde stojíš v zácpě ve městě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 11:16 | Nahoru | #145
Honza-TA950> Upečený regulátor se zdá že jsem taky vychytal a už dlouho funguje ..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 11:56 | Nahoru | #146
qwert> pekny ja treba menim reglery za mosfetove shindengeny... mnohem mene topi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 12:11 | Nahoru | #147
assassin> odkud je bereš? je toho plný net, ale někdy mi to přišlo docela podezřelé tak aby to skutečně byl daný výrobce a smosfet

zvažuju zda to taky vyměnit tj. koupit nebo zda si nechat udělat mosfet variantu tady v CR

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 13:24 | Nahoru | #148
Honza-TA950> nejaka nemecka firma na ebay, meli by mit ty nefejkove...

myslim, ze jsem je bral tady:
https://mtp-racing.d...kit-Stecker-MTP5686A

Naposledy editováno 02.02.2024 13:27:50

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 13:28 | Nahoru | #149
Honza-TA950> Adresy zastoupeni v Evrope zde a da se tam rozkliknout distributori, ale CR tam neni. Ofiko online obchody jsou tri

(reakce na) Kove 450 Rally a 800X

2.2.2024 v 14:32 | Nahoru | #150

assassin píše: qwert> pekny ja treba menim reglery za mosfetove shindengeny... mnohem mene topi



Díky,ony reglery fungují jen třeba dát pryč od tepla a nejlíp at na ně fouká..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist