dalsi videa na jejich kanale samozrejme.
Tady jeste jine od jinych lidi
A co se tyce 800X, tak primo na italskych strankach uz je cena Kove 800X Italy
- zakladni verze 8.990 EUR
- verze Pro 9.790 EUR
- Rally 12.890 EUR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
puffybodie píše: qwert> Tam ale popisuje, ze po te uprave mu jak motor, tak i chladici kapalina vice hralo, to same svody na prave strane. Z moji strany jen teorie, ale pokud ten benzin byl hodne horky nebo kdyz to je nekde v extremu na pousti, tak se ty male dirky stahnou a prestane to fungovat. Tazke s kovovym vickem by se ty dirky nemenili velikostne/tvarove. On sam ale ve videu samozrejme vubec o kovovych vickach nemluvi, to jsem spojil ja s tim co rikal Mason v jednom videu.
Za mě je ten klíč jen placebo.Dělat to určitě nebudu abych tam dával zeslabený klínek.Když budu chtít aby mi to rvalo ruky,sednu na SERko..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kove 450 Rally a 800X
Prave, z te Kanady mi to zatim prijde nejlepsi test toho kam to vlastne spada a pro koho to muze vyhovovat. Proste kdo chce rvani ruk je v tehle kategorii spatne a to nejen u Kove, stejne to bude mit u Fanticu, Hondy, KTM replica....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|