1 reakcí na tento příspěvek Vodítko řetézu mimo osu řetézu
zde řeší nějaké záměny a délky u SV. Pokud jste jazykově vybaveni, budu rád za nějaký překlad..
Na partsdepotu jsou 4 typy kyvných vidlic pro toto moto dle roku výroby 2005, z toho 2 černé, takže ve skutečnosti jen 2 možnosti, nevím..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vodítko řetézu mimo osu řetézu
Ten jeho komentář je volaký zmetěný. Na začátku mluví o kyvkách SV1000 a plete v popisu určení roku výroby. U ročníku 03 co je N a S - druhá a třetí z prava, čtvrtá je 05. Řeší u nich rozdíl přišroubení krytu řetězu.
SV650 řeší po přesunutí kamery. Jsou to ty od stříbrné s nálepkou a směrem doleva. A nastává zmatek v komentáři. Popisuje: stříbrná ročník 03-04, černá vlevo vedle ni ročník 05 a výš. Obě model S a mají stejné uchycení krytu řetězu.
Potom říka že model N by měl mít delší vidlici a ukazuje na ní, na tu třetí. Hned na to ale říká že je S-ko je o 3,5cm delší. Potom je měří a říká že delší je S-ko 65,5cm, kratší je N-ko 60,5cm. Dále mluví o krytu řetězu že pasuje na všchny tři a ukazuje to.
Takže zmatek v popisu, zmatek v mírách. Mluví o rozdílu 3,5cm naměří 5cm. Na začátku říká že ty dvě kratší 650 jsou S-ko, na konci je měří a říká že jsou to N-ka.
1 reakcí na tento příspěvek Vodítko řetézu mimo osu řetézu
1 reakcí na tento příspěvek Vodítko řetézu mimo osu řetézu
Nic přesouvat zatím nejdu...
Pátrat po tom, jak bylo namontované to původní nemusím, ono jinak namontovat nejde, odpověď již někde výše...
A proč je jako banán? Netuším, čekal jsem, že nejsem zde jediný, kdo to tak má, ale asi jo...
Tato diskuze hodně lidem nedává moc smysl. Chápu a respektuji, od toho jsou diskuze...
Dejte mi čas, třeba to nějak dořeším. A nebo ne...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vodítko řetézu mimo osu řetézu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vodítko řetézu mimo osu řetézu
1 reakcí na tento příspěvek Vodítko řetézu mimo osu řetézu
Na dvou místech na rozetě (co nejníž to půjde na co největším průměru) to přichytit svěrkama a na pastorku se podívat jestli to lícuje nebo je-li tam mezera a je-li rovnoběžná nebo šikmá.
Někdo předemnou tu radil magnetické laserové ukazovátko. Záleží jaké máš možnosti.
Mám pre "zameriavanie" presný hliníkový L-profil 10x40 mm cca 85 cm dlhý (lišta po nejakých okenároch), ten prichytím svěrkou k rozete a hneď vidieť, kam to vpredu smeruje. Samozrejme meriam na čerstvo namontovaných kolieskach, kým reťaz som ešte nenanítoval.
Hádzanie rozety možno vylúčiť opakovaným meraním na rôznych miestach, ale to je zbytočná piplačka, nemá to prečo hádzať.
Dokonca aj to premeriavanie je pri použití správnych nových dielov zbytočné, nemá sa tam čo zmeniť oproti pôvodnej sade. Význam to ale má k presnému nastaveniu "východiskového stavu" pred neskoršími šponovaniami, nie vždy sú značenia na kyvke úplne korektné (ak vôbec sú).
Pri búračkách to premeriavanie ale zmysel rozhodne má, nedá sa riadiť predpokladom, že kto to predtým dával dokopy, odviedol korektnú prácu...
Ono to nastavenie samozrejme pri postupnom šponovaní reťaze sa môže zmeniť, takže treba rovnomerne štelovať obe strany.
Naposledy editováno 29.01.2024 09:07:27
Jinak ja na zakryt pouzivam nit. Prilepim izolepou na zadni cast rozety a natahnu k pastorku a hned vidim, jestli se lame nebo odstava od rozety/pastorku.
Edit: Aha, on uz to napsal Papiboy... no nic..
Naposledy editováno 29.01.2024 09:24:50
PS: pre Ramlíka, ten posuv vodítka je u mňa legálny , samozrejme pred utiahnutím montážnych skrutiek, vo vodítku mám drážky , hore aj zospodu asi 1 cm. Po utiahnutí to už drží.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vodítko řetézu mimo osu řetézu
assassin píše: motodiag> mam ted v garazi SV tak se muzu podivat/neco zmerit.. ale nevidim tam nic kde by se dalo neco pokazit
On má 2005ku a ty máš v garáži "babku" (r.v. do 2002) tam môže byť všetko inak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vodítko řetézu mimo osu řetézu
kovosrotmorava píše:
Někdo předemnou tu radil magnetické laserové ukazovátko. Záleží jaké máš možnosti.
Už jsem to tu psal, bohatě na to stačí laserové ukazovátko, které koupíš za dvacku u každého ťamana.
Tím že si s tím pohybuješ v ruce, tak krásně vidiš jak ti ten paprsek kolečka "líže" a jak máš řetěz. Akorát to musíš dělat v přiměřené tmě.
Naposledy editováno 29.01.2024 21:41:00
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 10 | 24.4.2024 v 18:57 Gahan37 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |