chtěl bych se zeptat, které příslušenství se vyplatí vzít originál od Hondy a které od jiných výrobců?
V jednom videu jsem zaslechl, že prý boční horní padáky od Hepco Becker stojí polovinu toho, co od Hondy. A nebo spodní padáky kolem motoru a krycí plech od Hondy stojí přes 18 tisíc Kč a tyto 2 věci od firmy Heed vyjdou za 5700 Kč, prostě za méně, než za třetinu. Pokud se člověku líbí i ty jiné, anebo to neřeší, tak se na tom dá dost ušetřit.
(mimochodem, ještě nevím, jestli budu chtít plech pod motor, na Stromu 650 jsem jezdil bez něj)
Tak se chci zeptat, jestli existují další náhrady? jak těchto příslušenství, tak i jiných?
A v případě těch dvou, co se zapojují do elektriky (přídavné světla a vyhřívané rukojeti), tak pokud se použijí od jiného výrobce, tak tak dá se to pak ovládat přes to tlačítko Fn a že by to bylo vidět na displeji?
(tipuji, že světla možná ano a rukojeti asi ne, ale nevím jistě)
Připojuji seznam, co mě zajímá a kolik to u Hondy stojí.
Odkaz na konfigurátor na webu Hondy:
https://motorcycleconfigurator.honda.cz/bikes/adventure/xl750_transalp/#/accessories
Jo a jen pro úplnost, pokud si tam naklikáte úplně vše, včetně kufrů, tak cena z 250 poskočí na 363 tisíc Kč,
prostě všechny doplňky od Hondy na tuto motorku vyjdou na 113 tisíc Kč. Plus ještě cena za montáž.
Naposledy editováno 09.10.2023 22:38:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 - příslušenství orig nebo ne
Specifičnost nehody, kdy někdo vjel motorce do cesty, je v tom, že v 50 % případů už řidič motorky nepromluví, což by tu tvoji statistiku znehodnocovalo ještě víc.
To, co chceš vidět, je kravina. Každý máme svoji osobní statistiku, kdy mně tam někdo vjel, kdy mně tam někdo málem vjel nebo kolikrát se povedlo něco mně za volantem vůči motorce. A kdo byl u toho v té chvíli větší piča.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 - příslušenství orig nebo ne
Je rozdil mezi tim, jestli svitis a jestli nesvitis, proto na motorkare, co nesviti blikam. Zapnout ve dne tri svetla na dalku a svitit do zrcatek nebo xichtu ostatnim je jen dalsi duvod, proc nas nikdo nebere vazne a pristupuje se k motorkarum jako bezohlednym parchantum. Vysledek je pak situace, jakou popisujes, predsudky a predem "vyresene" nehody.
Mimochodem vliv napr. rychlosti jizdy nebo respektovani dopravniho znaceni na zdravi motorkaru uz statisticky prokazan byl, na motorkarskych forech se ale v diskuzich o bezpecnosti moc neobjevuje, protoze smutna pravda je, ze bezpecnejsi znamena zejmena pomalejsi. To je velmi nepopularni nazor.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jaké kufry na TA750 Honda XL750 Transalp | Roman2bk | 12 | 1.5.2024 v 16:18 Petersky |
TransAlp 750 delší zkušenosti [1 ... 4, 5] Honda XL750 Transalp | Roman2bk | 137 | 14.4.2024 v 13:54 JAVR |
je info na displeji zbytečné nebo ne [1, 2, 3] Honda XL750 Transalp | Roman2bk | 64 | 31.3.2024 v 19:13 TomasNBK |
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... | Edien | 60 | 8.3.2024 v 23:39 Metric |
Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom [1, 2] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Honda XL750 T... | TomasNBK | 42 | 5.3.2024 v 23:02 TomasNBK |