chtěl bych se zeptat, které příslušenství se vyplatí vzít originál od Hondy a které od jiných výrobců?
V jednom videu jsem zaslechl, že prý boční horní padáky od Hepco Becker stojí polovinu toho, co od Hondy. A nebo spodní padáky kolem motoru a krycí plech od Hondy stojí přes 18 tisíc Kč a tyto 2 věci od firmy Heed vyjdou za 5700 Kč, prostě za méně, než za třetinu. Pokud se člověku líbí i ty jiné, anebo to neřeší, tak se na tom dá dost ušetřit.
(mimochodem, ještě nevím, jestli budu chtít plech pod motor, na Stromu 650 jsem jezdil bez něj)
Tak se chci zeptat, jestli existují další náhrady? jak těchto příslušenství, tak i jiných?
A v případě těch dvou, co se zapojují do elektriky (přídavné světla a vyhřívané rukojeti), tak pokud se použijí od jiného výrobce, tak tak dá se to pak ovládat přes to tlačítko Fn a že by to bylo vidět na displeji?
(tipuji, že světla možná ano a rukojeti asi ne, ale nevím jistě)
Připojuji seznam, co mě zajímá a kolik to u Hondy stojí.
Odkaz na konfigurátor na webu Hondy:
https://motorcycleconfigurator.honda.cz/bikes/adventure/xl750_transalp/#/accessories
Jo a jen pro úplnost, pokud si tam naklikáte úplně vše, včetně kufrů, tak cena z 250 poskočí na 363 tisíc Kč,
prostě všechny doplňky od Hondy na tuto motorku vyjdou na 113 tisíc Kč. Plus ještě cena za montáž.
Naposledy editováno 09.10.2023 22:38:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 - příslušenství orig nebo ne
Kohlstein píše: D4 homo je mlhovka.
D4 jako mlhovka není (alesoň na webu výrobce není). Mlhovka je D3, kulatá - 4diodová, tak se to možná plete.
Kouknul jsem na web výrobce pro světlo D4 vyrábí 2druhy skel. (číslo za názvem je délka x šířka světelného kužele)
SPOT 243m x 33m
HYBRID 170m x 53m
Spot je homologovaný, je to napsáno na stránce výrobce a je to i v manuálu.
D3 se vyrábí taky se dvěma druhy skel
SPOT 582m x 30m
HYBRID 320m x 68m
a podle manuálu jsou homologovaná obě.
Když jsou světla používaná v páru je možno použít i kombinaci obou skel, Taho varianta je označená jako SPOT HYBRID. Pro D3 homologovaná je, pro D4 není.
A jen pro ůplnost, pro obě tyto světla se vyrábí ještě oranžová a žlutá skla.
D3 mlhovka je úplně jiné světlo.
Naposledy editováno 12.10.2023 10:20:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 - příslušenství orig nebo ne
No a u motorky nejde zajistit ani jedno, navic tu uz nekdo poznamenal, pri akceleraci stejne nejde sklon svetla uhlidat - no to bude mozna duvod, proc ma motorka v serii svetelnej zdroj do cca 2000lm ... kdyz neuhlidas paprsek 2000lm je to asi neco trochu jineho nez 2000lm + 9000lm...
ale at si to kazdej prebere sam.
ostatne, az vam neda na motorce nejakej vykuk prednost a napadne ho hajit se tim, ze jste ho oslnili ... a bude se zkoumat opravnenost pouziti takovehle legracky, tak se mozna dozvite jak to s tim vasim nazorem na tema co je ok a co neni od uradu (pojistovny) ....
Naposledy editováno 12.10.2023 10:19:48
kovosrotmorava píše: D4 jako mlhovka není (alesoň na webu výrobce není).
V tom případě je to ovšem problém, protože se tady používá sice homologované světlo, ale neschváleným způsobem.
Možná by to šlo na autě zapojit jako 2x dálkové, nebo na motorce jako 1x dálkové umístěné symetricky, nebo jen jako pracovní světlo.
Vedle homologační značky (E v kroužku) musí být další značení, např. C je tlumené asymetrické, R je dálkové světlo, HCR je tlumené asymetrické i dálkové s halogenovou žárovkou, HR je dálkový halogen, HC/HR je přední halogenový světlomet s odděleným dálkovým a potávacím světlem, A je obrysové, B je přední mlhovka , F je zadní mlhovka, R je zadní koncové, atd.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jaké kufry na TA750 Honda XL750 Transalp | Roman2bk | 12 | 1.5.2024 v 16:18 Petersky |
TransAlp 750 delší zkušenosti [1 ... 4, 5] Honda XL750 Transalp | Roman2bk | 137 | 14.4.2024 v 13:54 JAVR |
je info na displeji zbytečné nebo ne [1, 2, 3] Honda XL750 Transalp | Roman2bk | 64 | 31.3.2024 v 19:13 TomasNBK |
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... | Edien | 60 | 8.3.2024 v 23:39 Metric |
Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom [1, 2] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Honda XL750 T... | TomasNBK | 42 | 5.3.2024 v 23:02 TomasNBK |