chtěl jsem se zeptat na pár věcí:
1. pokud jezdíte ve dvou, tak nevadí spolujezdkyni ty zadní madla (úchyty), že jsou moc vysoko?
2. co říkáte na odpružené, jak to dokáže jet po hodně rozbité silnici? (v porovnání s jinou motorkou a s jakou?) Ideálně by mě zajímalo, jestli někdo jel i na Stromu 800DE, na něm to zkoušel to odpružení si nastavit a jaký je závěr s porovnání s TransAlpem...
3. kolik míváte běžnou spotřebu? (při jízdě mimo dálnice a při jízdě po dálnici)
4. kolik otáček točí motor na šestku při rychlosti 100 a při rychlosti 130 km/h? (ptám se proto, že někde jsem četl, že méně než Strom 800DE, ale nevím už o kolik méně)
5. co teploměr vzduchu, dá se nějak vyřešit? (někde jsem četl, že jo, ale pokud jste si nějaký pořídili, tak jaký? ideální by byla fotka)
6. nepřekvapilo vás na tomto TransAlpu po pár měsících něco? ať už příjemně nebo nepříjemně?
7. co to nastavení brždění motorem? Zkoušel jsem to a nějak jsem ty rozdíly v nastavení nepoznal. Prostě jsem zvyklý na véčko (Strom 650) a vedle toho všechny řadové dvojválce vnímám, jako že moc nebrzdí. Tak jsem si říkal, že zkusím nastavit krajní hodnoty a zkusit to a nic, nepoznal jsem rozdíl.
Díky za odpovědi
----
Jinak na TransAlpu jsem jel, ale jen chviličku, tak proto se ptám na ty delší zkušenosti
Naposledy editováno 01.10.2023 21:25:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 delší zkušenosti
TransalpXL750 píše: puffybodie> když máš stroj za baňku tak opravdu nespěcháš ale i tak je to na pováženou a setkávám se s tím poslední dobou víc a víc že drahé věci nejou uplně hi tech......no je pouze na uživateli jestli to akceptuje
Ony jsou "hi-tech" po dobu zaruky, kdy se s tim aspon nejak tak snazi neco delat. Navic lidi tyhle veci chteji z duvodu pohodlnosti (taky spousta diky uvereni pohadkam o automatizaci, digitalizaci, prumyslu 4.0 a jinym kravinam). Taky dojem luxusu je strasne dulezity. Jenze tak jako auto, tak i takovou motorku nechces mit az skonci zaruka, protoze jak se ukazuje tak zhusta ani renomovane znacky s temi problemy moc nedelaji uz v prubehu zaruky, ne tak jeste po ni.
A kdyz vidis kdo a jak tyto veci vyviji a vyrabi i ve vehlasnych automobilkach / moto fabrikach a ne jen cinani. Kdyz muzou mit letadla odpadavajici nouzove vychody, odrbavat certifikace, setrit na kriticky dulezitych komponentach kvuli kterym to pak spadne atd., tak jak myslis, ze to funguje v auto-moto prumyslu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 delší zkušenosti
Naposledy editováno 19.01.2024 07:48:18
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jaké kufry na TA750 Honda XL750 Transalp | Roman2bk | 12 | 1.5.2024 v 16:18 Petersky |
je info na displeji zbytečné nebo ne [1, 2, 3] Honda XL750 Transalp | Roman2bk | 64 | 31.3.2024 v 19:13 TomasNBK |
TransAlp 750 - příslušenství orig n... [1, 2, 3, 4] Honda XL750 Transalp | Roman2bk | 120 | 10.3.2024 v 18:49 Michal21 |
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... | Edien | 60 | 8.3.2024 v 23:39 Metric |
Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom [1, 2] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Honda XL750 T... | TomasNBK | 42 | 5.3.2024 v 23:02 TomasNBK |