globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pirelli Angel GT 180/55/R17
14.8.2023 v 09:49
Pirelli Angel GT - mel jsem ji na Yamaha MT09 SP, jiz nekolikata sada, vzdy super drzi a dlouhá výdrž. Jezdím ostřejší tempo, ale žádný okruh. Momentálně najeto 8500km.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17

16.8.2023 v 20:33 | Nahoru | #31
Koudy01> jsou prazdniny Ale koupalko mame hned u hlavni

Pirelli Angel GT 180/55/R17

16.8.2023 v 20:34 | Nahoru | #32

(reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17

16.8.2023 v 22:26 | Nahoru | #33
Koudy01> jj fakt noo.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17

17.8.2023 v 09:49 | Nahoru | #34

Koudy01 píše: Sklon silnice, kruháče, levý zatáčky jsou delší jak pravý (ono se to nasčítá) a je do nich víc vidět,....

A v Angli, Japonsku, Indii.... se jim zas víc sjíždí pravá strana


Delší zatáčky mají minimální vliv, za životnost pneumatiky ten rozdíl dělá pár kilometrů.
Příčný sklon silnice je zásadní, jenže tady jde o gumu ohoblovanou na pouhých 3000 km a může za to záměrné její ničení nějakým junkie stylem, kdy Aprilia Traction Control maká naplno. Pak je asi i logické, že sportovní guma s lepší trakcí vydrží míň, protože je potřeba i větší síla na její utržení, než u cestovní gumy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17

17.8.2023 v 10:26 | Nahoru | #35
Krautkopf> Může být. Ale na motorce bez trakce s polovičním výkonem a volnějším tempem tu gumu sjedeš stejně nepravidelně. Jen za víc km.

Napr. 6 tis. km prevazne vyletne, 67kw, stara motorka bez asistentu



Naposledy editováno 17.08.2023 10:31:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17

17.8.2023 v 10:42 | Nahoru | #36
Koudy01> No vždyť jo, na 6000 km se projeví ten příčný sklon silnice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17

17.8.2023 v 10:52 | Nahoru | #37
Krautkopf> Tak daleko od stredu?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17

17.8.2023 v 12:30 | Nahoru | #38
Koudy01> Jsou k tomu i obrázky. U nás se na rovinkách kvůli odvodu vody dělá 2% příčný sklon. Přidej vyjeté koleje, na starých silnicích propadlé kraje. Aby motorka nejela ven ze silnice, musí se naklopit proti příčnému sklonu. Je to chlív, zkus za někým na takové silnici chvíli jet a uvidíš sám, kde se guma dotýká silnice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17

17.8.2023 v 13:22 | Nahoru | #39
Krautkopf> Jen mi ten vliv vrtí v hlavě : 2% jsou cca 1,15°, jestli to má vliv na funkci rostlináře ...


Naposledy editováno 17.08.2023 13:22:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17

17.8.2023 v 13:26 | Nahoru | #40
mta> A co vítr, Máchale? Ha!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17

17.8.2023 v 14:32 | Nahoru | #41
Krautkopf> aha, takže musíš jet 6000km ve vyjetých kolejích a vítr musí být jen zleva

Naposledy editováno 17.08.2023 14:34:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17

17.8.2023 v 15:15 | Nahoru | #42
crestik> Cituji sebe:

...zkus za někým na takové silnici chvíli jet a uvidíš sám, kde se guma dotýká silnice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17

17.8.2023 v 16:43 | Nahoru | #43

Krautkopf píše: Delší zatáčky mají minimální vliv, za životnost pneumatiky ten rozdíl dělá pár kilometrů.
Příčný sklon silnice je zásadní, jenže tady jde o gumu ohoblovanou na pouhých 3000 km a může za to záměrné její ničení nějakým junkie stylem, kdy Aprilia Traction Control maká naplno. Pak je asi i logické, že sportovní guma s lepší trakcí vydrží míň, protože je potřeba i větší síla na její utržení, než u cestovní gumy.



Hele za prvé...Mam motorku Rsv 1000 Mille z roku 2003. Žádná zasraná kontrola trakce, abs...Udýchaných 136 koní po úpravě. 2V ktery táhne od spodu, zkracený převod -1 a + 1. Na rovinkach nejezdím zbytečně brzda plyn a extra rychle. Trošku to šetřím at gumu nevyhazuji po 2500km. Ale bavim se v zatáčkách a na vyjezdech v nich. Dost plynu atd. A useky kde nejezdí moc aut a spíš zatáčky.
Tod vše.

Pirelli Angel GT 180/55/R17

17.8.2023 v 18:42 | Nahoru | #44
...jak to dopadlo? Kdo za to může? ...

(reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17

17.8.2023 v 20:04 | Nahoru | #45
Krautkopf> zaměřím se na to

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17

17.8.2023 v 20:36 | Nahoru | #46
Krautkopf> to bys musel každou chvíli jet po rovné cestě s příčným sklonem a bočním větrem. I kdybych si toho všiml, jakože to je kravina, tak takových situací je prostě minumum a nepodepíše se takhle na pneu, navíc 2cm od středu. K tomu je ta guma ojetá pěkně dokulata, takže to není nějaký cestovatel po vyjetých kolejích. Prostě doleva tomu víc nakládá, což je vidět i kousek dál od středu. Kdyby na to měl vliv sklon cesty, tak to mají všichni, bez rozdílu stylu jízdy. Takhle to vždycky někdo vytáhne jednou za rok a může za to nakloněná cesta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17

17.8.2023 v 20:42 | Nahoru | #47
crestik> Sjetá je dokulata, protože je originál "špičatá" se vzorkem ke kraji do ztracena. A je to dvou nebo dokonce třísměs. Já na sportovní gumě dám i 7500km, což znamená turistickou jízdu. A mám sjetou levou stranu víc a to i přes to, že bych řekl, že mi jdou pravý zatáčky víc a líp. Na sportovně turistické nebo turistické mívám placatej střed.

Naposledy editováno 17.08.2023 20:43:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17

17.8.2023 v 20:52 | Nahoru | #48
Koudy01> mám 3 motorky, jezdím střídavě na všech, viz profil. Na dvou jsou sjeté na podobnou hloubku, takže už bych to měl poznat, třetí je skoro nová. Ani na jedné nemám tenhle problém, dokonce se mi zdá, že na jedné moto je od středu víc sjetá vpravo. Jak je to možné?

(reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17

17.8.2023 v 20:54 | Nahoru | #49
crestik> Sedíš na tom zkřiva

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17

18.8.2023 v 09:24 | Nahoru | #50

crestik píše: Krautkopf> to bys musel každou chvíli jet po rovné cestě s příčným sklonem a bočním větrem. I kdybych si toho všiml, jakože to je kravina, tak takových situací je prostě minumum a nepodepíše se takhle na pneu, navíc 2cm od středu. K tomu je ta guma ojetá pěkně dokulata, takže to není nějaký cestovatel po vyjetých kolejích. Prostě doleva tomu víc nakládá, což je vidět i kousek dál od středu. Kdyby na to měl vliv sklon cesty, tak to mají všichni, bez rozdílu stylu jízdy. Takhle to vždycky někdo vytáhne jednou za rok a může za to nakloněná cesta


Nečteš, co píšu, a píšeš, co jsi vymyslel od stolu, místo toho, abys se projel po nějaké vedlejší silnici, nejlépe poznamenané těžbou dřeva. Tam najdeš příčný sklon klidně i 5 - 10 °.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17

18.8.2023 v 09:41 | Nahoru | #51

Supermotojunkie píše: Hele za prvé...Mam motorku Rsv 1000 Mille z roku 2003. Žádná zasraná kontrola trakce, abs...Udýchaných 136 koní po úpravě. 2V ktery táhne od spodu, zkracený převod -1 a + 1. Na rovinkach nejezdím zbytečně brzda plyn a extra rychle. Trošku to šetřím at gumu nevyhazuji po 2500km. Ale bavim se v zatáčkách a na vyjezdech v nich. Dost plynu atd. A useky kde nejezdí moc aut a spíš zatáčky.
Tod vše.


OK. Měl jsem za to, že tvůj jízdní styl, jak jsi ho tady na foru popisoval, není bez kontroly trakce možný.

(reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17

18.8.2023 v 09:43 | Nahoru | #52
Krautkopf> Kontrolu trakce má v pravém zápěstí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17

18.8.2023 v 10:13 | Nahoru | #53
Krautkopf> a ty zas nepoužíváš hlavu. To jako Koudy běžně jezdí po lesní cestě, a to tolik km, že se mu kvůli tomu sjedou blbě gumy? Nebo mu drtivou část jízdy jde vítr zleva? Mě by zajímala teorie, proč nemám takhle sjeté gumy já, ani někteří ostatní. Ta tvoje teore je děravá jak řešeto.

Pirelli Angel GT 180/55/R17

18.8.2023 v 10:21 | Nahoru | #54

Mě by zajímala teorie, proč nemám takhle sjeté gumy já, ani někteří ostatní.


To by mě taky zajímalo. Proč to tak nemáš.

Pirelli Angel GT 180/55/R17

18.8.2023 v 10:53 | Nahoru | #55
Řídím se podle větru ... Buď jedu ve svém pruhu, nebo v protisměru

(reakce na) Pirelli Angel GT 180/55/R17

18.8.2023 v 11:21 | Nahoru | #56
crestik> Něco jsi prodělal?

A co vítr, Máchale? Ha!


Drobná narážka na jednu pohádkovou scénku, není potřeba se k tomu příliš upínat.

... jde o gumu ohoblovanou na pouhých 3000 km a může za to záměrné její ničení nějakým junkie stylem ...


Cituji, jak jsem to napsal, i s těmi dvěmi přehozenými slovy. Tady u toho ničení nikdo z nás nebyl, ale i v zatáčkách u nás bývají vyjeté koleje a svalené kraje. Potom se stejným náklonem projetá zatáčka tam a zpátky nemusí být projetá se stejným náklonem, když se ten náklon neměří k vertikále ale k normále. Osobně mám i ten poserproužek nalevo tenčí, ne jenom víc sjetou gumu.

Teď cituji tebe:

I kdybych si toho všiml, jakože to je kravina, tak takových situací je prostě minumum a nepodepíše se takhle na pneu, navíc 2cm od středu.


To píšeš o kom nebo o které gumě?

Pirelli Angel GT 180/55/R17

18.8.2023 v 11:55 | Nahoru | #57
Tak už i poserprouzek závisí na sklonu cesty... Hele, asi tě nechám v te tvoji teorii. Proč já nemám tenhle efekt na třech motorkách se taky nedozvim...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozeta jakoby ohnuta Yamaha MT-09 Krugs 5 4.5.2024 v 16:22 docent
Yamaha Mt 09 při nižších otáčkách c... Yamaha MT-09 Czlad 19 18.4.2024 v 09:36 SuperSic58
Spolehlivost MT-09 Yamaha MT-09 Ale3 20 13.4.2024 v 07:15 dewwil
zkušenosti + doporučení pneu Yamaha MT-09 Gery9 11 10.4.2024 v 22:17 TomasNBK
návod v CZ Yamaha MT 09 rok 2021-2023 Yamaha MT-09 Gery9 6 5.4.2024 v 21:01 Michal.R6


TOPlist