Uvítám i zkušenosti někoho kdo drandil CRF L i KLX nějaké reálné porovnání? Doufám, že se někdo najde a pár info. tu vznikne. Popř. doporučení na jiné moto podobného ražení? díky
Naposledy editováno 11.11.2022 14:02:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
, Honda CRF250X), ale frreride ještě ne. Tak o něm teď uvažuju, jako o motorce na chalupu.
Naposledy editováno 04.04.2023 17:39:27
(reakce na) Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF 250 L vs CRF 300 L + alp...
Např. kamarád 100 kg bez výstroje si ho strašně pochvaloval a neuvěřitelně mu sedl. Z brzdama nikdy problém neměl a výkon mu také nikdy nechyběl! A tlumiče u nás neřešíme nejsme paliči a rádi se mrdáme, zkrátka spíše pomalejší, ale za to techničtější a těžší jízda. Na to bylo FREEčko luxusní až za hrob! Z žádnou jinou motorkou se mi nejezdilo lépe co obratnosti a váhy týče! Vždyť plná polní 98,5 kg!!!
KLX jsem si koupil, protože zrovna tyhle 2 motorky absolutně rozlišuji a to na ostrou vs. tupou (výletní). Čistej krutej terén, kde nejdeš pěšky vs. polňačka, louka, cesta...
Kdybych měl porovnat ve stejném terénu KLX vs. FREEčko, tak to nejde. S KLX nejde jezdit co jsem jezdil na FREEčku a z FREEčkem nejde jezdit co jezdím na KLX (nebo jde, ale je to kravina, vzhledem k MTH, spotřebě a nevhodnosti 2T)
Nevím co přesně chceš vědět? FREEčko je pro 90% mrdálistů naprosto dostačující, akorát dneska už si každý radši připlatí za chladnokrevné EXC, které funguje daleko lépe, ale většina hobíků na něho nemá
U FREEčka jediný problém, že nemá nakopávačku (startér domrdali, jak ču...i) studené jsme to vždycky žduchli z kopce a byl klid, než dlábit startér. Potom už to startuje na cvrnk! A ještě nás štval zvuk! Hlasitost! Ale to je na každým. TE 300 má tižší zvuk než FREEčko, ale FREEčko má zase tišší zvuk než šlapačka je to něco mezi spíše se to blíží té trialce takový třaskavý nebo jak to popsat. Každopádně tady totálně vyhrává KLXo!!! To je bombové až nechutné, že mě lidi nesliší na lesní cestě až su u nich, tak na 20m teprve se otáčí, což je super!
Když bych to shrnul. FREEčko do jakéhokoli terénu! Zvládne vše! Můj první závod jsem si zkusil Drapák a to na FREEčku a v kat. ELITE a kdyby mě nevypekla svíčka, tak by z toho bylo krásné místo do TOP 20, takže zvládne opravdu cokoli! Nadruhou stranu, když ho ověšíš blinkrama, zrcátkama, tak může klidně jet trip právě z KLXem po nějakých šotolinkách, loukách a lesňačkách. Samože obojí se správným převodem!!! FREEčko bude ovšem více papat a bude více slyšet...A jo hlavně sedlo na FREEčku je opravdu sportovní, tvrdé a úzké. KLXo je gauč, široké a měkučké!
Klidně se ptej...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 | SuperSic58 | 8285 | 13.5.2024 v 15:50 Slávek-TDM |
podvozek CRF 300l [1, 2, 3, 4] Honda CRF 300L | Fridex_01 | 104 | 10.5.2024 v 08:28 Deadman |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Pneu Honda crf300l Honda CRF 300L | BmwPatrik | 1 | 20.2.2024 v 10:41 Slávek-TDM |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |