co si myslíte, nebo co si tipnete, bude lepší nový TransAlp XL750 nebo nový V-Strom 800 DE ?
Myslím pro běžné ježdění a pro cestování.
videa:
New Honda Transalp 750 Eicma First presentation
HONDA XL 750 TRANSALP 2023 | EICMA 2022
Honda Transalp 750 - EICMA 2022
Suzuki Vstrom 800 DE live EICMA
2023 Suzuki V-STROM 800DE - BIKEIT.GR - Official Presentation at EICMA 2022
Suzuki V-Strom 800DE - EICMA 2022 (ENGLISH SUB)
Naposledy editováno 08.11.2022 20:35:52
3 reakcí na tento příspěvek Bude lepší TA750 nebo Strom800
jeden technicky zdatný kamarád mi poslal nějaké technické rozdíly mezi Stromem 800DE a TransAlpem 750
např.:
Výměna oleje ................. Strom 800DE po 6 tis.km ....... TransAlp750 po 12 tis.km ... tady změna, viz dole edit
Výměna svíček .............. Strom 800DE po 12 tis.km ....... TransAlp750 po 48 tis.km
Ventily .............................. stejné u obou, po 24 tis.km
Otáčky při 100km/h ....... Strom 800DE 4602 ot. ............. TransAlp750 3808 ot.
střední pístová rychost ... Strom 800DE 10,74 ............. TransAlp750 8,06
Právě že ta střední pístová rychlsot je prý velká a má to vliv na opotřebení.
Ostatní motorky tu hodnotu mají nižší, pod 10
např.:
Tracer 700: 9,81
Cbf1000: 7,53
Afrika 1000: 8,94
Afrika 1100: 9,62
Vstrom 650: 9,91
Nejsem odborník na motory, tohle info mám od člověka, co si u motorů motorek porovnává i plochu pístu, plochu stěn válce, otěr stěn při 100km/h a další hodnoty (které ani neznám), společně se spotřebou. Nechci se tady o tomto přít, sám tomu takto technicky do hloubky samozřejmě nerozumím, oproti těmto lidem jsem jen obyčejný spotřebitel, obyčejný motorkář, co rád jezdí. Dal jsem to tu ale jen pro info, že i takové technické pohledy na tyto 2 motorky jsou.
edit:
Co se týče výměny oleje u Stromu 800DE, prý exituje jak příručka, kde se píše po 6 tis.km, tak i příručka, kde je co 12 tis.km. Prý je 6 tis. pro USA a 12 tis. pro Evropu. Jestli je to opravdu takto a proč tomu je, nevím.
Naposledy editováno 05.10.2023 05:52:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800
Beru zpět - píšeš to tam ve 100km/h, počítám na 6ku.
Naposledy editováno 04.10.2023 10:37:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800
Roman2bk píše: Zkopíruji to i sem,
jeden technicky zdatný kamarád mi poslal nějaké technické rozdíly mezi Stromem 800DE a TransAlpem 750
např.:
Výměna oleje ................. Strom 800DE po 6 tis.km ....... TransAlp750 po 12 tis.km
Výměna svíček .............. Strom 800DE po 12 tis.km ....... TransAlp750 po 48 tis.km
Ventily .............................. stejné u obou, po 24 tis.km
Otáčky při 100km/h ....... Strom 800DE 4602 ot. ............. TransAlp750 3808 ot.
střední pístová rychost ... Strom 800DE 10,74 ............. TransAlp750 8,06
Právě že ta střední pístová rychlsot je prý velká a má to vliv na opotřebení.
Ostatní motorky tu hodnotu mají nižší, pod 10
např.:
Tracer 700: 9,81
Cbf1000: 7,53
Afrika 1000: 8,94
Afrika 1100: 9,62
Vstrom 650: 9,91
Nejsem odborník na motory, tohle info mám od člověka, co si u motorů motorek porovnává i plochu pístu, plochu stěn válce, otěr stěn při 100km/h a další hodnoty (které ani neznám), společně se spotřebou. Nechci se tady o tomto přít, sám tomu takto technicky do hloubky samozřejmě nerozumím, oproti těmto lidem jsem jen obyčejný spotřebitel, obyčejný motorkář, co rád jezdí. Dal jsem to tu ale jen pro info, že i takové technické pohledy na tyto 2 motorky jsou.
Hele, oprav si ten údaj o výměně oleje u Suzuki.
V Strom 800 DE má servisní intervaly 12 tis. km / 12 měsíců