globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co po jedenáctce Virago
Čauvec kucí..
Mám dilema.. Moje srdce bije zásadně do V a tak sem si vloni, snad po 15ti letech zase jedno "véčko" koupil. Od 5ti let sem po ni toužil, začal sem na Fechtlech ČZetách, MZetách, scootrech a po 125 V-Twin to nemohlo to bejt nic jinýho než Virago, jedenáctka.. skoro 30let sem čekal a průser
První start, obrovskej respekt a po 5000km mi nestačí Jenže..

Je to babička žejo, sedumadevadesátej s kořenama v osumdesátkách, mám ji maličko upravenou(sání, vejfuk, karbec) a krom toho, že se na ni nevejdu ani s přepáčkem, mi chybí výkon.. V osumdesátkách OK ale dneska už to nestačí
Vodí se krásně, motor je zajimavej, tahá od 2000ot do 8000, na 5° z města až na 200km/h, leta sou sice vidět na vzhledu i technice ale..

Problem je, že mě nějak během těch 15ti let co sem nejezdil nějak uniklo xv1900.. Midnightstar samo znám, ale Yamaha mě zradila a Raidera mi v Evropě zapřela.. a tak sem z neznalosti vzal poslední Chopper co se vyráběl, Virago. Protože já Cruiser nerad a Fury 1300 se mi nezdála. Jenže Raidera sem teď objevil a nemužu v noci spat. Ikdyž je to jen Cruiser s ouzkym kolem vpředu.. A teď to přide..

Přecházel jste někdo z Viraga na nějakej takovej sériovej "powercruiser"? Nenabiju si hubu? Nemám rači jít do cesťáku?
Protože když porovnám hodnoty jako váha, výkon atd tak si tak nějak nepomužu Jako kluk co má VTX mě ujede, ale rozhodně ne o parník, nerad bych byl za rok zase tam kde sem a hlavně v serpentýnách ho udělám jak malýho kluka žejo.. Klidně bych šel do něčeho modernějšího jako třeba Triumph Rocket GT, byť je to "tříhrb" ale není to zas moc?

A hlavně co s mou jedenáctkou? Nechat si ji nebo střelit.. Taková srdcovka

Naposledy editováno 05.11.2022 18:36:19

1 reakcí na tento příspěvek Co po jedenáctce Virago

7.11.2022 v 14:03 | Nahoru | #1
Yuro vidíš, ty si přešel z Virága na jinou, zkus popsat ten rozdíl motorovej.. Tvoje Tutto Terreno je sice osumpade ale moderní motor, krouťák stejnej, výkon vyšší o fous.. mohl bys ty motorky porovnat jen tak ze srandy?

(reakce na) Co po jedenáctce Virago

Skvělá odpověď, děkuji! 7.11.2022 v 16:28 | Nahoru | #2
Prouza88> měnil jsem hlavně ze zdravotních důvodů, proto byla moje volba cenduro, silniční, bez ambice trávit většinu času v terénu.
Mám v hajzlu záda, takže bylo třeba motorku, kde se jinak sedí, s hnátama co nejvíc dolů. To je největší rozdíl proti viragu. Ne že bych ho vůbec nesnesl, to ne. Ale řekněme, že denní přesuny blížící se 300 km už nebyly moc příjemný a hřbet se chystal na tvrdé protesty. Navíc já jsem poněkud mohutnějších tělesných rozměrů, a virago mělo opravdu plný ruce práce, aby mě "pobralo". Z toho pak vycházely věci, jako křeče do kyčlí, mrtvějící prsty, a neuvěřitelně bolavá prdel. Tohle všechno vymizelo. Takže shrnuto: zásadní rozdíl a pro mě změna k lepšímu je ERGONOMIE. To se vůbec nedá srovnat. Jednoznačně změna k lepšímu. Dlužno ovšem dodat, že to je velmi individuální záležitost.
Pokud jde o další rozdíly, jenž jako laik a motorkářský přizdisráč jezdící značně defenzivně můžu posoudit, je ovladatelnost. Virago je v kategorii choperu fenomén, skvěle se řídí a je velmi předvídatelný. MG však je v tomto směru o třídu dál. Široký řízení, kratší rozvor, kolmější vidle, sedíš NA motorce, ne V motorce, takže přenášení vah a ovlivňování těžiště je snazší.
Výkon motoru - to já neposuzuju. Nehrabu motorkam na limity. Ani jedna není okruhovka, to co obě dokážou, mě bohatě stačilo a stačí. Komfort při vysokých rychlostech( á 140+) je zhruba stejnej - virgl je robertek, kterej by tě vytřás ze sedadla, na Koze potom už tak fičí, že by ti roztrhla hubu. Motor MG je živější, lépe akceleruje. Jenže to je dáno - generační rozdíl. To samozřejmě ovlivňuje i další technický věci - Koza líp brzdí (rozdíl nikoliv třídy, ale řádu), žere skoro o 40% míň, pobere o cca 10 litrů víc benálu, neporovnatelně lépe tlumí rázy z děr, na mokru je stabilnější a pevná, navíc má jízdní režim pro jízdu v dešti, a jeho účinnost je perfektní. O terénu netřeba vůbec mluvit....to se absolutně nedá srovnávat.
Spolujezdce neřeším. Moje žena má svojí motorku, takže jezdím sám.
Ale i tak na Virážku vzpomínám, a prodal jsem jí jen proto, že šla ke kamarádovi. Cizímu bych jí nikdy nedal, to ať se radši rozpadne u mě doma.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10406 Včera v 11:01 _Kovboj_
studený start na bočáku Yamaha XV 1100 Virago LenkaLucka 27 29.4.2024 v 11:20 Weisner
Vlastní budíky na Yamaha XV 1900 Ra... Yamaha XV 1900 Raider Prostě_Jakub 2 13.4.2024 v 22:21 Prostě_Jakub
Yamaha Raider vs HD Yamaha XV 1900 Raider, Harley Davidson FXDX Dyna Sup... Konqui 29 16.3.2024 v 16:02 Konqui
Jaký olej do Yamaha XV 1100 [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago HonzaXV1100 85 14.1.2024 v 10:27 intra


TOPlist