Mám dilema.. Moje srdce bije zásadně do V a tak sem si vloni, snad po 15ti letech zase jedno "véčko" koupil. Od 5ti let sem po ni toužil, začal sem na Fechtlech ČZetách, MZetách, scootrech a po 125 V-Twin to nemohlo to bejt nic jinýho než Virago, jedenáctka.. skoro 30let sem čekal a průser
První start, obrovskej respekt a po 5000km mi nestačí Jenže..
Je to babička žejo, sedumadevadesátej s kořenama v osumdesátkách, mám ji maličko upravenou(sání, vejfuk, karbec) a krom toho, že se na ni nevejdu ani s přepáčkem, mi chybí výkon.. V osumdesátkách OK ale dneska už to nestačí
Vodí se krásně, motor je zajimavej, tahá od 2000ot do 8000, na 5° z města až na 200km/h, leta sou sice vidět na vzhledu i technice ale..
Problem je, že mě nějak během těch 15ti let co sem nejezdil nějak uniklo xv1900.. Midnightstar samo znám, ale Yamaha mě zradila a Raidera mi v Evropě zapřela.. a tak sem z neznalosti vzal poslední Chopper co se vyráběl, Virago. Protože já Cruiser nerad a Fury 1300 se mi nezdála. Jenže Raidera sem teď objevil a nemužu v noci spat. Ikdyž je to jen Cruiser s ouzkym kolem vpředu.. A teď to přide..
Přecházel jste někdo z Viraga na nějakej takovej sériovej "powercruiser"? Nenabiju si hubu? Nemám rači jít do cesťáku?
Protože když porovnám hodnoty jako váha, výkon atd tak si tak nějak nepomužu Jako kluk co má VTX mě ujede, ale rozhodně ne o parník, nerad bych byl za rok zase tam kde sem a hlavně v serpentýnách ho udělám jak malýho kluka žejo.. Klidně bych šel do něčeho modernějšího jako třeba Triumph Rocket GT, byť je to "tříhrb" ale není to zas moc?
A hlavně co s mou jedenáctkou? Nechat si ji nebo střelit.. Taková srdcovka
Naposledy editováno 05.11.2022 18:36:19
Hádám že si právě přišel na to, že oproti jedenáctce ses moc neposunul. Právě o to mi jde. Asi sem Vám to pánové špatně popsal, nezávodím na tom, neprasím na silnici všecko co potkám, nepředjíždím z prava z leva, jezdím takříkajíc podle příručky, pěkně si ji vodím no a pak sem tam za zatáčkou práskneš do koní, uděláš náklaďák nebo dva osobáky a zas bubleš. No a ono to neni tak uplně ono.. Takle to my fósáči na chromovanejch strojích děláme šici ne?
Měnit styl moto nechci, chvilu sem zkoušel XJčko a to zas nejelo nejelo a najednou to bylo divoký a konec No jenže kam se posunout, to opravdu ani ty vleký dvoulitrový lokomotivy nejedou a navíc ztratím hravost?
Jako Raider je jasná volba, ale co když.. To je jako když si nekoupíš to nej co dělaj a pak tě to hlodá, kdybych já tehdá vzal Rocketa..
S takovou ale skončím s dotazem jak na R1 dostanu předkopy žejo
Je tu někdo komu stačily/nestačily ani tydle velký mašiny? Kde ste nakonec skončili? Hlavně teda po "jedenáctce" nebo třeba i Introše a tak..
Hlavně mi tu vrtáci nepište že jedenáctka není ani motorka, když ste to neměli v rukách
Naposledy editováno 06.11.2022 07:39:51
Hele, soused teď končil u dopravky a o změně zákona nic neřikal, můžeš to rozvést? Děcka(5 a 9) by rády..
Ten Vmax.. Jako jó ale to už sem jak na okruhovce, aby sis oblík klokana pokaždý když jedu pro rohliky Já zrovna na nějakej "protokol" moc nejsu, tenisky tričko a od ucha k uchu jedu, i v monterkách nemam problem.. ale já mašinou hodně supluju naše druhý auto, nákup atd a nevim jak by na Vmaxovy seděly kufry a přepáčko
To je jak ten Triumph, asi už moc, ale je to "véčko", to zas jako jo
1 reakcí na tento příspěvek Co po jedenáctce Virago
Uvidim, do jara eště něco pošetřim, a Raider by byl.. Ten max furt nevim, cenovka půl míče za ročník 2013.. to mám novej, moderní triumf No jako začínáte mě lámat, jenže když dotáhnu dom mašinu na hypotéku tak mě hned naloží kufry ..
Na druhou stranu, dycky nesnáším čistit chromy a tady bych se tomu elegantně vyhnul
Mašiny sou to nádherný, a vlastně každá mašina má něco, jenže když vidim tudle u Kunky.. Já si nemužu pomoct
No a co se týče toho výkonu, dalo by se tomu taky pomoct..
1 reakcí na tento příspěvek Co po jedenáctce Virago
1 reakcí na tento příspěvek Co po jedenáctce Virago
Je to asi deset let co sem potkal u Hannoveru francouza na sotva identifikovatelný Virážce, měl na tom kufry jak na dakar, maskáč barvu se sítěma, celý zvedlý na špalkách, lopaty, bagáž.. Plně jazykově vybaven se mě ptal kudy do Lübecku, měl mapku a že jede nahoru Finsko, Ruskem na Aljašku, Americku až dolu, nějak Hawaj Afriku a Špáněm dom.. Celkem sem koukal
Naposledy editováno 06.11.2022 17:11:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po jedenáctce Virago
Jinak s Warriorem se dá jet o něco svižněji než s Raiderem - má lepší podvozek a je lehčí. Raider je na to, že se tváří jako chopper, hrozný dlabaný ingot a přes 300 kilo pohotovostní hmotnosti je prostě znát. Samotný motor není vše.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po jedenáctce Virago
1100Virago píše: Prouza88: Virago je napůl cestovní enduro, s tou foukanou vidlicí z krosky s předkopnutou osou předního kola a válci a hlavami původem z TT500
Tak teď když se do toho vložili kovaní, tak už vlasntě ani nevim co mám a co chcu
Ten Warrior by asi i šel no, Raider se mi líbí víc, je novější.. To už by asi bylo kus od kusu..
Každopádně chce to něco pořádnýho
Silniční cesťáky asi ne, to sou supersporty s kuframa Jinak to NTčko má pěknou cenovku nový..
Naposledy editováno 06.11.2022 17:45:54
Silničné cesťáky nie sú superšporty! ( )
Som mal 6 sezón CBF 1000 prvej generácie, sametový silný motor s dobrým spodkom a lineárnym krútiakom, hravo som dával dole Raidery aj Warriory.
Váha okolo 230 a maximálka tiež okolo 230, s troma GIVI Monokey (128 litrov dokopy) až na koniec sveta.
Žiadny superšport, motor z Firebladu zkrotený na 98 k, ale dobrý záťah, výkon nahradený krútiakom v bežne používaných pásmach otáčok. Točilo to nad 10 tisíc, ale málokedy som šiel nad 7000, nebolo treba, to som už na šestke porušoval všetky rýchlostné pravidlá.
V žiadnej skupine mi nikdy nikto neušiel, ani superšporty...
Pri predaji mala nad 100 tisíc km.
Najlepšia dostupná rozpočtovka, asi si takú niekedy zase raz kúpim, lebo štvorvalce postupne vymierajú...
1 reakcí na tento příspěvek Co po jedenáctce Virago
dá se převážet v přepravníku na koně
https://www.mobile.d...rbike/354786931.html
Naposledy editováno 06.11.2022 19:48:04
1 reakcí na tento příspěvek Co po jedenáctce Virago
Ty cesťáky asi nechme, pozes pro mě špatný, mam fest prohnutý záda , nohy taky špatně, něco to taky váží.. Ne že by mě to nemohlo bavit ale asi bych užil víc cenduro, a to je to samý v bleďe modrym
Jo měl sem tam dle tacho asi 2koule, jen sem na to pořádně neviděl, helmu sem měl na zádech a nohy vedle uší
Boss Hoss sme koukali s kamošem když sme byli na základce
Naposledy editováno 06.11.2022 19:50:53
PS: a čo Thunderbird 1600? Ten má tenšie koleso vpredu, tiež paráda, závidím ti tvoj problém , hahahaha.
Naposledy editováno 06.11.2022 21:13:49
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10406 | Včera v 11:01 _Kovboj_ |
studený start na bočáku Yamaha XV 1100 Virago | LenkaLucka | 27 | 29.4.2024 v 11:20 Weisner |
Vlastní budíky na Yamaha XV 1900 Ra... Yamaha XV 1900 Raider | Prostě_Jakub | 2 | 13.4.2024 v 22:21 Prostě_Jakub |
Yamaha Raider vs HD Yamaha XV 1900 Raider, Harley Davidson FXDX Dyna Sup... | Konqui | 29 | 16.3.2024 v 16:02 Konqui |
Jaký olej do Yamaha XV 1100 [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago | HonzaXV1100 | 85 | 14.1.2024 v 10:27 intra |