2 reakcí na tento příspěvek Progresivní pružiy za originál
Drcnutí do řidítek - kousání vidlice - mají u starších vidlic obvykle na svědomí opotřebená kluzná pouzdra. Tuhost se dá snížit ubráním množství oleje.
Poslední příčinou může být ten protiponořovací ventil na tlumiči - zanesený, přidřený, špatně seskládaný. Z manuálu:
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spojkové lanko-těžký chod [1, 2] Suzuki GSX 1100 EF | Petaheaven | 47 | 13.3.2024 v 19:53 Petaheaven |
Příruby karburátoru Suzuki GSX 1100 EF | Petaheaven | 8 | 3.11.2023 v 16:23 Petaheaven |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Odvzdušnění přední brzdy Suzuki GSX 1100 EF | Petaheaven | 27 | 5.5.2022 v 21:56 Petaheaven |
Oprava vylomených závitů v kartru Suzuki GSX 1100 EF | Petaheaven | 24 | 19.2.2022 v 23:45 2stroke |