globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bezpecna helma-po nehode
 
14.7.2022 v 12:31
Ahoj,chci poprosit znalce o radu.Musim si koupit novou helmu.Odklapeci.Ale fakt bezpecnou.Tak nechci vybirat podle designu,ale ptam se jak poznat kvalitu.Podle ceho vybirat.Mela jsem ted nehodu.Srazil me opilej ridic auta.Mesic komatu a krvaceni do lebky.My motorkarky to ale nevzdame a tak se z toho dostavam a na jare chci zas jet na sve bramborce R1150R az ji opravej?Helma je praskla,tak musim vybrat novou.Hlava byla taky praskla tak ji musim chranit?Diky za rady?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode

17.7.2022 v 23:24 | Nahoru | #1
MartasUS> Dosli ti argumenty jo? A jak teda v praxi prezije nekdo 70+G kdyz to nevydrzi nic ziveho?

(reakce na) Bezpecna helma-po nehode

17.7.2022 v 23:26 | Nahoru | #2
assassin> To je snad jasne ty teoretiku! Proste nic ziveho nevydrzi 70 g a tak musel byt Kubica behem narazu na okamzik mrtvy. easy peasy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode

18.7.2022 v 10:33 | Nahoru | #3
assassin> Hele. Jsi jako zaseklý kolovrátek co ví totální hovno. Neustále meleš blbosti jako že je možné přežít 100 .. 200 .. 300 G . Jsi tupec. Ty celou dobu pouze přednášíš svoje tupé teorie o tom co vydrží daný materiál nebo věc, nic víc. Ale já pořád, že to není možný aby toto někdo přežil. Tedy já mluvím o lidech co daný náraz přežijí resp. nepřežijí. To že dostane v našem případě auto pecku 200G neznamená že tu pecku dostane pilot, který pokračuje v pohybu dál a chrání ho např capsle, pásy, helma a trocha štěstí aby netrefil zeď. Během toho zpomaluje. Bezpečně zpomaluje. akže když nějaký chytrák napíše článek o tom jak pilot přežil 214G tak je to jen debil co o tom ví totál hovno a ještě větší pitomci jsou ti co tomu věří a nedokážou si to prakticky představit.
Když sem psal, že 20G je smrtelných tak to tak prostě je. Myslím 20G co opravdu dostane do těla člověk a né jeho auto, letadlo a ochranné prvky. Jednoduché a přesné je to když se katapultuje pilot. Tam to přetížení dostane pilot hned do těla a je to kolem 20G. Kolem 22G už praskaj kosti a odhaduji tak 30G by už prostě nepřežil proto sem i psal , že katapult není stoprocentní na přežití. TADY si klidně scrolluj až na bezpečnost pilota a pouč se. Budeš to potřebovat ať máš trochu přehled a TADY i něco málo o vystřelovací kapsli v letadlech o které sem psal výše. A na závěr jsi opravdu jen pitomec co tu většinou ele hovna jen proto abys prostě něco napsal za každou cenu. Jsi jen teoretik, nic víc
FYI toto vše sem dohledal až teď ráno takže malý důkaz, že jsem to prostě věděl, ale tomu se jen pitomec jako ty a ostatní tady jen zasmějí. Tak čus
Co tam máš dál Assassine? Docela mne baví tě podělávat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist