globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bezpecna helma-po nehode
 
14.7.2022 v 12:31
Ahoj,chci poprosit znalce o radu.Musim si koupit novou helmu.Odklapeci.Ale fakt bezpecnou.Tak nechci vybirat podle designu,ale ptam se jak poznat kvalitu.Podle ceho vybirat.Mela jsem ted nehodu.Srazil me opilej ridic auta.Mesic komatu a krvaceni do lebky.My motorkarky to ale nevzdame a tak se z toho dostavam a na jare chci zas jet na sve bramborce R1150R az ji opravej?Helma je praskla,tak musim vybrat novou.Hlava byla taky praskla tak ji musim chranit?Diky za rady?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezpecna helma-po nehode

16.7.2022 v 07:16 | Nahoru | #1
MartasUS> kdepak... je to přesně. a s těmi 6G ... nejde až tak o přetížení, ale o délku "pobytu" v tom přetížení. ve stíhačce máš v oblouku to přetížení třeba 10s a pak odpadáš protože mozek nemá krev, sice to pomáhá anti G oblek, ale není to všemocné. u nárazu je to jinak, tak je ten nárůst skokový a působení chvilkové.

já rozebírám zákon zachování hybnosti, kdy se měj dál snaží pokračovat v pohybu ale uz nemá kam a dochází k poškození.

a proto ještě jednou říkám, že helma jakákoliv, vydrží více, než mozek. protože jakmile helma překročí své limity, mozek je už dávno na kaši

Naposledy editováno 16.07.2022 07:17:07

(reakce na) Bezpecna helma-po nehode

16.7.2022 v 10:14 | Nahoru | #2
Stanley78> Jenze porad jde o to, ze vnitrek helmy se deformuje a to zpomaleni tim dokaze rozlozit na delsi drahu a cas. To prirovnani s auty je pro predstavu ok, auto ktere pri narazu zpomali deformaci zon poskodi posadku mene, nez nerozbitne auto ktere pri narazu vydrzi, ale zpomaleni (pretizeni) pro posadku je vetsi…

Ono staci srovnat sjezdove integralni helmy na kolo a na motokros. Podle tebe oboji vydrzi vic nez mozek, ale ja mam vyzkouseno, ze v mx helme s tlustejsi vnitrni vrstvou je i beznej pad mensi rana. A vozil jsem obe helmy na kolo a vyzkousel si to na vlastni kuzi

(reakce na) Bezpecna helma-po nehode

16.7.2022 v 21:05 | Nahoru | #3
[Stanley78> Jj to je mi jasné a i jsem zmiňoval že to přetížení přichází postupně. Pro upřesnění se bavíme o pozitivním G . Negativní ti zase cpe krev do hlavy.
Ale jak tu bylo zmíněno 300 G?. Slovy Tři sta ??
Piloti se dokáží vyrovnat i s 9ti G na krátkou dobu a trénují to. 20 G je smrtelných.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist